Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen visa,geen concert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• geen visa,geen concert

Zou graag tickets bestellen voor een concert,maar deze kunnen enkel online besteld en betaald worden met een Visa-kaart,maar wat doe je als je zo geen kaart hebt?Geen visa-kaart?Geen concert voor jou?
    Wat denken jullie over zo een praktijken?
    Bij andere(de meeste)concerten wordt je een overschrijving gestuurd,je betaalt,je tickets worden verzonden,verliep altijd vlot...maar(waarom)nu dit weer?
    Het zal weer goedkoper zijn zeker voor hen?
    Hoe geraak ik nu aan een ticket?
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Re: geen visa,geen concert

Ja tegenwoordig...
    Aan familie vragen die wel een visa heeft?
    Nog zo iets tickets te bestellen via 0900/..... waarom kan dat geen gewoon nummer zijn.Ticketten kosten al geld genoeg,dan nog eens een duur tel nummer om ze te bestellen

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ja,kan misschien aan familie vragen.Maar tickets zijn ook op naam,hopelijk geeft dat geen problemen aan de ingang van de zaal.Kan mij moeilijk voorstellen dat ze iedereen zijn paspoort gaan vragen.

Comment

En in Oost-Vlaanderen zijn de kansen met 5000 verhoogd
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ben nie mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ladeti Bekijk bericht
            Ben nie mee
            Visa foutje, 5000 facturen die bij de verkeerde personen terecht gekomen zijn (en de mijn zit er geloof ik tussen, gaan die mensen lachen met mijn aankopen )

Maar soit, geen visa hebben is niet meer van deze tijd sorry dat is nu hetzelfde als 10-15 jaar geleden geen bankkaart hebben, of uw spaargeld nog onder uw matras hebben

Naar de bank gaan, visa aanvragen en volgende keer ga je dit probleem niet meer hebben
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Dus mensen die niet meer 'van deze tijd' zijn kunnen dan maar op hun kin kloppen?
              Aankopen met visa op het internet,on-line bankieren:het is volledig veilig hoor mijnheer!Tot er weer eens een hacker zijn trukkendoos opent en zodoende het journaal haalt.

Comment

Dus mensen die niet meer 'van deze tijd' zijn kunnen dan maar op hun kin kloppen?
                Aankopen met visa op het internet,on-line bankieren:het is volledig veilig hoor mijnheer!Tot er weer eens een hacker zijn trukkendoos opent en zodoende het journaal haalt.
                Kwestie van vraag en aanbod, als er genoeg mensen met visa zijn dat alle tickets verkocht geraken, ja dan kunnen alle mensen zonder visa op hun kin kloppen. Als ze hun kaarten aan de straatstenen niet kwijt geraken, dan kun je zelfs nog met ruilmiddelen betalen

En struikrovers zijn van alle tijden geweest, met cash geld op zak rondlopen is ook niet veilig, veilig bestaat spijtig genoeg niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Kwestie van vraag en aanbod, als er genoeg mensen met visa zijn dat alle tickets verkocht geraken, ja dan kunnen alle mensen zonder visa op hun kin kloppen. Als ze hun kaarten aan de straatstenen niet kwijt geraken, dan kun je zelfs nog met ruilmiddelen betalen

En struikrovers zijn van alle tijden geweest, met cash geld op zak rondlopen is ook niet veilig, veilig bestaat spijtig genoeg niet.
                  Hier ben ik het volledig met eens,maar
                  ik dacht dat ik mee was omdat ik een pc,een gsm,digitaal fototoestel,bankkaart etc heb,maar het missen van een visa is blijkbaar not done.Ik ken mensen van mijn leeftijd die geen pc en geen internet hebben om verschillende redenen,die kunnen dan nooit eens naar een concert of ander evenement en dat is toch triest in mijn ogen.Let wel,ik vind de digitale mogelijkheden die we heden hebben prachtig,maar spijtig genoeg worden mensen die zich dit niet kunnen permiteren of er niet mee overweg kunnen koudweg genegeerd.

Comment

Hier ben ik het volledig met eens,maar
                    ik dacht dat ik mee was omdat ik een pc,een gsm,digitaal fototoestel,bankkaart etc heb,maar het missen van een visa is blijkbaar not done.Ik ken mensen van mijn leeftijd die geen pc en geen internet hebben om verschillende redenen,die kunnen dan nooit eens naar een concert of ander evenement en dat is toch triest in mijn ogen.Let wel,ik vind de digitale mogelijkheden die we heden hebben prachtig,maar spijtig genoeg worden mensen die zich dit niet kunnen permiteren of er niet mee overweg kunnen koudweg genegeerd.
                    Ik vindt het ook spijtig, je gaat me dat niet horen zeggen dat ik het goedkeur. Maar 't is nu eenmaal de realiteit.
                    De "vooruitgang" creeert momenteel een nieuw soort analfabetisme spijtig genoeg. Je hebt geluk dat je tijdig op de kar gesprongen bent (is ook al van alle tijden geweest, degene die voor andere dingen moeten vechten geraken achterop)

Het is niet een kwestie van not done, het is eerder een kwestie van niet mee, ok dan moet je zelf maar de gevolgen dragen (zoals jij nu doet). Versta me niet verkeerd, ik keur het zeker niet goed maar het is realiteit, en het is aan jou om de keuze te maken. Tegen een systeem dat het niet voelt vechten / "proberen vechten" is meestal jezelf pijn doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Maar soit, geen visa hebben is niet meer van deze tijd sorry dat is nu hetzelfde als 10-15 jaar geleden geen bankkaart hebben, of uw spaargeld nog onder uw matras hebben
                      Veel concertbezoekers zijn jongeren. Het is dus niet evident dat al deze jongeren over een VISA beschikken.

Ik heb al 2x een verkeerde (lees: dubbele) facturatie met Eurocard en Visa meegemaakt. Dergelijke vergissingen zijn toch ook niet meer van deze tijd?

En inzake de matras; als ik zie wat de banken zich allemaal permitteren zou je er beginnen over na te denken.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Een Visa is onmisbaar !

MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Veel concertbezoekers zijn jongeren. Het is dus niet evident dat al deze jongeren over een VISA beschikken.

Ik heb al 2x een verkeerde (lees: dubbele) facturatie met Eurocard en Visa meegemaakt. Dergelijke vergissingen zijn toch ook niet meer van deze tijd?

En inzake de matras; als ik zie wat de banken zich allemaal permitteren zou je er beginnen over na te denken.
                          Vantje.....ben ik volledig mee eens.
                          De laatste jaren hoor je niet anders: "vergissingen", "foutjes" enz.
                          Ik ben wel content van en met bankcontact.

Een ander nadeel is dat mensen veel te veel krediet opnemen...
                          en zich zo in de penarie werken.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ben ik het ook mee eens.
                            Aankopen via internet is niet eens nodig
                            Wij leven hier in een klein land, je kan hier alles gewoon kopen
                            in een overvloed aan winkels.

Visa vind ik ook niks voor de gewone mens in de straat.
                            Dat is goed voor mensen die geld hebben
                            Mensen die geld hebben weten hoe ze aan de centen zijn gekomen
                            en weten nog veel beter hoe ze hun centen moeten beheren.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ben ik het ook mee eens.
                              Aankopen via internet is niet eens nodig
                              Wij leven hier in een klein land, je kan hier alles gewoon kopen
                              in een overvloed aan winkels.
                              En toch kan het nuttig zijn om aan te kopen via Internet, omdat je iin de meeste gevallen een bedenktijd hebt van 7 dagen vanaf levering, en een visa of andere kaart is daarbij meestal nodig.

Comment

Working...
                              X