Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Programma hier eens laten lopen. Bedankt voor de tip.
    Is wel nogal een langdurige procedure aangezien deze Hitman er allerhande andere programm's zoals o.a. Ad-Aware en Spybot bijhaalt die ik toch al langer gebruikte. Maar inderdaad je Pc'tje wordt er wel wat sneller mee.

Groetjes,
    Pol.
    Kent u de huidige naam van het progje?
    Men heet het nu "S**tman Pro" en op sommige sites (mogen hier niet vernoemd worden) wordt het afgebroken tot op de grond. Heb het zelf een eind gebruikt en dan eraf gezwierd. Sommige van die "geslipstreamde" progjes lopen maar gedurende een test periode en daar sta je dan (in je blootje of niet ).
    Spybot S&D, Ccleaner en AdAware (van Lavasoft) zijn veel beter.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      gelijk die daar naar kijken!!!!! jongens toch zie nie anders op de autostrade!!!! camion a die 92 rijdt die camion b oversteekt die 90 rijdt!!!! een schande! en dan gebeuren er accidenten!!! voila een nief ergernis gevonden truckers die oversteken en autostrade blokkeren
      Als ze regelmentair inhalen kunnen ze geen autosnelweg blokkeren...
      Op 2 vaks-autosnelwegen mag het niet (tenzij anders aangegeven), op 3-vaks wel.

Maar geloof me, niks is zo ergerlijk als wagens die komen opgereden aan een slakkengangetje en op datzelfde slakkegangetje aan 75+80km/u op dat rechtse vak blijven kleven. Als je daar dan met je vrachtwagen achterhangt, geloof me, dan zoun je beginnen voorbijsteken waar het niet mag!

Mvg,
      Frederic

Comment

ken da gevoel.
        is ook zo, als je de autosnelweg wilt oprijden met een trage voorligger!
        om groen van te komen.
        nikon stuff

Comment

Zo van die kleine brommertjes die vreselijk veel en irritant lawaai maken.
          Ik ken er niet veel van maar geloof dat dat Honda's zijn.
          Ze moesten het verbieden, ofwel een goede geluidsdemper erop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Zo van die kleine brommertjes die vreselijk veel en irritant lawaai maken.
            Ik ken er niet veel van maar geloof dat dat Honda's zijn.
            Ze moesten het verbieden, ofwel een goede geluidsdemper erop.
            Zelfs Harley's maken zo'n irritant lawaai...
            Dan moet men wel met de auto naar de autokeuring gaan waar je bij 't minste een knip krijgt, maar zoiets mag oorverdovend de weg op. De wetten... tja, ze zijn niet altijd even logisch.

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Helaba. Niekske van, Harley's maken een MOOI lawaai. Muziek zelfs .

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Helaba. Niekske van, Harley's maken een MOOI lawaai. Muziek zelfs .

Op ralantie draaien die lekker vierkant
                Bootjes

Comment

Wat mij mateloos ergert is als je met de motor doorheen een stilstaande file rijdt op de autosnelweg, waarbij er toch ne plezante is die je wil blokkeren. Is het uit frustratie of niet, ik zou het niet weten. Maar het is zeker niet plezant ook al rij je veilig... van dergelijke onnozelaars krijg ik wel het vliegend schijt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                    Wat mij mateloos ergert is als je met de motor doorheen een stilstaande file rijdt op de autosnelweg, waarbij er toch ne plezante is die je wil blokkeren.
                    Ik ga altijd uit de weg, dan krijg ik mooi een poot .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                      Wat mij mateloos ergert is als je met de motor doorheen een stilstaande file rijdt op de autosnelweg, waarbij er toch ne plezante is die je wil blokkeren. Is het uit frustratie of niet, ik zou het niet weten. Maar het is zeker niet plezant ook al rij je veilig... van dergelijke onnozelaars krijg ik wel het vliegend schijt!
                      Oei, dat moet ook niet comfortabel zijn als je op je moto zit.
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Dan moet men wel met de auto naar de autokeuring gaan waar je bij 't minste een knip krijgt, maar zoiets mag oorverdovend de weg op. De wetten... tja, ze zijn niet altijd even logisch.
                        Ook voor motoren zijn er strenge geluidsnormen, zelfs zo streng dat je de meeste motoren niet eens meer hoort aankomen als ze aan de normen voldoen.
                        Ja ... sommigen veranderen de uitlaat en maken meer lawaai, maar er zijn er ook die met hun auto naar de CT gaan met vier geleende velgen/banden en nadat die goedgekeurd is er terug hun kale banden op monteren.
                        Wetten hé ...
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Een moto moet veel lawaai maken...dan horen ze je tenminste afkomen
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Buiten de bebouwde kom ok, maar in de centra vind ik dat een beetje zielig. Dan zijn er nog van die losers die denken indruk te moeten maken door nutteloos de hendel nog wat meer open te draaien...

Maar niets is plezanter dan een opgefokt brommerke. Lekker geurtje en zalig nasaal geluid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              Oei, dat moet ook niet comfortabel zijn als je op je moto zit.
                              Daarom dat ik altijd een rol wc- papier mee heb

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ook voor motoren zijn er strenge geluidsnormen, zelfs zo streng dat je de meeste motoren niet eens meer hoort aankomen als ze aan de normen voldoen.
                              Ja ... sommigen veranderen de uitlaat en maken meer lawaai...
                              Ik bezit ook een andere uitlaat dan diegene die erop voorzien was... was het beu om rond te rijden met het geluid van een wasmachine

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Hangt er een beetje van af hé... zoals ik zei... als het maar gehomologeerd is voor de openbare weg...

Comment

Aan de MIA's gisteren

Wat heb ik me geërgerd aan de arrogantie en asociale rookgedrag van dEUS frontman Tom Barman. Ben zelf van Antwerpen, maar gisteren was ik wel even beschaamd Antwerpenaar te zijn.
                                Canon Powershot G3

Comment

Working...
                                X