Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

of die hunne pinker laten opstaan terwijl ze kilometers rechtdoor rijden op de autostrade. Dan weet ge niet of ze hem vergeten zijn of dat ze echt van rijvak willen wisselen.

Comment

• LOL
      Samengevat: Het verkeerd of niet gebruiken van de richtingsaanwijzers.
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        LOL
        Samengevat: Het verkeerd of niet gebruiken van de richtingsaanwijzers.
        Da's redelijk bondig samengevat.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Da's redelijk bondig samengevat.
          nog bondiger: rtfm pinker
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

dat autobestuurders 80km/u gaan rijden op het rechter rijvak van de autosnelweg, en zeker van de 2-vaks-autosnelwegen

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              dat autobestuurders 80km/u gaan rijden op het rechter rijvak van de autosnelweg, en zeker van de 2-vaks-autosnelwegen

Mvg,
              Frederic
              Rechts heb ik daar geen probleem mee, als die mensen zich daar veiliger voelen mij niet gelaten. Het wordt pas ergerlijk als ze op zulke banen aan 80km/h gaan voorbij steken. Hoe hard ik dan bumperklevers ook moge haten, als je moet afremmen van 120-130 naar 80 zit je snel te bumperkleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven T Bekijk bericht
                Rechts heb ik daar geen probleem mee, als die mensen zich daar veiliger voelen mij niet gelaten. Het wordt pas ergerlijk als ze op zulke banen aan 80km/h gaan voorbij steken. Hoe hard ik dan bumperklevers ook moge haten, als je moet afremmen van 120-130 naar 80 zit je snel te bumperkleven.
                Jij niet nee, maar vrachtwagenchauffeurs wel (o.a. wegens inhaalverbod...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Jij niet nee, maar vrachtwagenchauffeurs wel (o.a. wegens inhaalverbod...)
                  gelijk die daar naar kijken!!!!! jongens toch zie nie anders op de autostrade!!!! camion a die 92 rijdt die camion b oversteekt die 90 rijdt!!!! een schande! en dan gebeuren er accidenten!!! voila een nief ergernis gevonden truckers die oversteken en autostrade blokkeren
                  nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    voila een nief ergernis gevonden truckers die oversteken en autostrade blokkeren
                    .... in de regen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      .... in de regen.
                      nog beter als je er dan zelf voorbij moet je dit ook op een slakkegang doen want er hang 3meter spray naast de camion
                      nikon stuff

Comment

gelijk die daar naar kijken!!!!! jongens toch zie nie anders op de autostrade!!!! camion a die 92 rijdt die camion b oversteekt die 90 rijdt!!!! een schande! en dan gebeuren er accidenten!!! voila een nief ergernis gevonden truckers die oversteken en autostrade blokkeren
                        Vrachtwagens die een autostrade oversteken?

Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

voor bouk :
                          camion = vrachtwagen
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

Comment

Aan mensen die niet weten dat er een shift toets op hun toetsenbord zit en in fora hun meningen spuien in "bijna" onleesbare teksten wegens gebrek aan hoofdletters, leestekens, etc.

Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dat inhaalverbod is toch ook belachelijk...

PS: gebruik je niet een beetje erg veel smileys
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

nog beter als je er dan zelf voorbij moet je dit ook op een slakkegang doen want er hang 3meter spray naast de camion
                                Is uw eigen fout eh... hoe trager je een vrachtwagen inhaalt, hoe langer last van z'n spray je hebt. Ik geef meestal extra gas als ik in de spray zit, dan ben je er weer snel uit.

Ik ga dit jaar afkloppen op 60000km en behalve wat uitzonderingen heb ik echt weinig last van de vrachtwagens gehad, ze zijn groot genoeg dus je ziet ze van ver (kun je er ineens ook op tijd rekening mee houden).

Bij de automobilisten heb je meer uitzonderingen dan iets anders
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X