Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
    mijn god
    Euh....
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
      mijn god
      Ja mijn dochter?
      BE-Wommelgem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        Ja mijn dochter?
        Wat snap je er niet?Ik zei dat scheldende mannen Eunchen (= namard) zijn.
        En dat is ook zo , dus dat is een beetje het probleem.

Comment

Neejeuh...

Je zei "mijn god" en ik dacht dat je het tegen mij had...
          Grapje, werkt blijkbaar beter IRL.

Laat maar zitten, slukes!
          BE-Wommelgem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Eventjes ventileren.

Ik erger mij aan mensen die ergens (de boekskes, het internet, life-TV) iets lezen en dan doen alsof ze expert ter zake zijn, of toch alleszins beweren de enige waarheid omtrend het onderwerp weten.

Vb.: "Van rood vlees krijg je kanker", "GSM straling is dodelijk", "alternatieve geneeskunde is veel beter dan conventionele", "Ik gebruik enkel natuurproducten want die zijn niet schadelijk (!!)", ...

PS: Strychnine, Botulinus toxine (botox), Atropine, Nicotine, Cocaine... Allemaal natuurproducten én uiteraard 100% veilig & gezond .
            Laat twee experten aan het woord, en ze hebben nog een haakse of afwijkende mening
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

.... dat mijn pc nog niet is gerepareerd!
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                .... dat mijn pc nog niet is gerepareerd!
                mijn bitumen en siliconen staan al gereed
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht

Ik ben van thuis uit ook opgevoed geweest om vrouwen met respect te behandelen, en als gelijke te beschouwen. Ik weet het vrouwen zijn duizenden jaren onderdrukt geweest, men heeft dat juk afgeworpen, en nu maken ze er zelf misbruik van. Hoeveel mannen worden er niet geterorisseerd door (hun) vrouw(en), dat komt allemaal niet in de boekskes . Durf als man een vrouw als gelijke behandelen, en je wordt er gewoon door misbruikt. En ik spreek niet alleen vanuit mijn eigen situatie, 'k zie het genoeg rond mij, mannen die gewoon slaaf van hun vrouw zijn, en zich er niet durven of kunnen tegen verzetten. Goeie jongens die gewoon maar een schim niet meer zijn, van wat ze geweest zijn. En 'k heb het zelf meegemaakt. Allemaal mannen die respect hebben/hadden voor het andere geslacht, allemaal zonen van na de sexuele revolutie, de eerste generatie die zo opgevoed geweest is, en allen verloren.
                  Dat vind ik ook. Ik zie M & V evenwaardig. Maar ik kan mij wel voorstellen dat een vrouw een man een klap in het gezicht geeft. En als de man dan zijn hand heft hij als repliek krijgt: Jij mag vrouwen niet slaan!
                  Vrouwen mogen mannen ook niet slaan. Pijn of geen pijn. Iedereen gelijk voor de wet. En geweld is sowieso een teken van onmacht.
                  Ik erger mij énorm aan (extreme)feministen en aan dominante mannen.
                  Vooral als vrouwenrechtenorganisaties op de proppen komen met acties zoals: "Wij willen niet meer dat orkanen alleen een vrouwelijke naam krijgen!"
                  Mijn God.. Hou u bezig met vrouwenhandel, -prostitutie, -onderdrukking e.d.
                  Extreme dominantie in een gezin is nog vaak taboe, hoe hier direct een oplossing voor kan worden gezocht weet ik niet.. Meer campagne's hieromtrend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Laat twee experten aan het woord, en ze hebben nog een haakse of afwijkende mening
                    Klopt, al heb ik ooit eens 2 proffen zien ruzie maken, en je kunt niet geloven hoe beschaafd/beleefd dat er aan toe gaat
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ik erger mij aan mensen die de term "platgeshopt" te pas en te onpas gebruiken terwijl ze geen idee hebben waarover ze praten.
                      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                        Ik erger mij aan mensen die de term "platgeshopt" te pas en te onpas gebruiken terwijl ze geen idee hebben waarover ze praten.
                        Wees moedig en zet dit in de post waar je naar verwijst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                          platgeshopt ken ik niet, wel platgeflitst?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            platgeshopt ken ik niet, wel platgeflitst?
                            grt,bouk.
                            Jawel Bouk, je hebt platgeshopt, platgeflitst, platgepolijst, plastic, te soft en ga zo maar door. Ik heb ze allemaal voorbij zien komen terwijl ik niet veel aan de huid bewerk. Maarja, dat gelooft toch niemand.

Geroetjes, Marius
                            Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Mooie foto, maar spijtig toch dat hij niet scherp is, Olé. nr1
                              Ongegeneerd smakken aan tafel. nr2
                              En nu weer efkes denken, wat nog ergerlijk is
                              **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

Comment

mijn ergenis:
                                dat er nog steeds PRIJZENVUURWERK is, storend en gek wordt ik er van.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X