Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Wil je een mop horen van de IKEA?
    Ja?
    Sorry, maar die moet je zelf in elkaar steken.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Tijdens een internationaal sex symposium in Straatsburg waren er gasten uitgenodigd van allerlei kunne en gezindten, dokters, advocaten, hooggeplaatsten en zelfs religieuzen
      zoals nonnen en vertegenwoordigers van andere religies en nog veel meer .
      Toen de spreker zijn betoog deed, stelde die ergens in het midden van dat betoog de retorische vraag : weten jullie hoeveel manieren er wel zijn om de liefde te bedrijven ?
      Ergens achteraan de zaal riep er iemand 72, 72, 72 !!
      De spreker maande die persoon aan om het rustig te houden en ging verder met zijn rede .
      Verder in dat betoog vroeg hij aan de nonnen die toevallig vooraan zaten hoe die dachten hoe de sexuele daad in zijn werk ging .
      Tja zei een van die nonnen, wij zijn echt geen ervaringsdeskundigen, maar wij hebben wel een idee hoe dat gaat. Wel, zegt de spreker, vertel…
      Goed zei die non en stak van wal ; ik denk dat de vrouw op haar rug ligt en de man gaat daarbovenop liggen en zo doen ze het denken wij, waarbij die andere nonnen instemmend knikten.
      Daarna riep die gast van ergens achteraan de zaal , 73, 73 !!
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Economie uitgelegd.

        Het is halverwege Januari 2015 in een dorpje aan de kust van Griekenland.
        Het regent en het dorpje lijkt verlaten. Het is een moeilijke tijd.
        De inwoners hebben allemaal schulden en leven op krediet.
        Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse ... en stapt het enige hotel van het dorpje binnen.
        Hij legt een bankbiljet van €100 op de balie en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken.
        De hoteleigenaar pakt vlug de € 100 en rent naar de slager om zijn schulden te betalen.
        De slager pakt die €100 aan en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schulden te betalen.
        Op zijn beurt rent die naar de verpachten en betaalt zijn schulden af.
        De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp die vanwege de crisis
        haar diensten op krediet aanbiedt... en betaalt haar zijn schulden.
        De prostituee haast zich naar het hotel en betaalt de hotelier de kamerhuur.
        De hotelier legt de €100 weer op de balie.
        Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de €100 van de balie omdat hij niet tevreden is over de kamer.
        Niemand heeft iets verdiend, er is niets veranderd,
        maar het hele dorp is wel schuldenvrij…
        De wereldeconomie teruggebracht tot de basics !
        Moet je daar nu jaren voor naar de universiteit !

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Een oude meneer bezoekt regelmatig de club voor de derde leeftijd en is er verliefd geworden op een weduwe.
          Op een dag trekt hij zijn stoute schoenen aan en vraagt haar ten huwelijk. Zij aanvaardt de uitnodiging met enthousiasme.
          De volgende dag telefoneert hij haar en zegt dat hij het vervelend vindt dat hij haar de dag ervoor ten huwelijk heeft gevraagd maar niet meer weet of ze ja of nee geantwoord heeft.
          Oh! Zegt ze ik ben blij dat je me belt want ik herinner me dat ik jaâ gezegd heb maar ik weet niet meer tegen wie.

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Dingske kwam Pierke tegen op de markt in Kortrijk.
            Pierke vroeg: 'Heb je nog iets van Fons gehoord? 'k Heb hem al lang niet meer gezien".
            "Maar die is toch gestorven, Pierke"
            "Dat wist ik niet. Wanneer dan en wat heeft hij gehad?"
            "Hij leed aan een hartziekte en toen heeft hij een pesewever gekregen. Dat was allemaal goed en wel, ze hebben een runderfoto genomen en er was niets op te zien.
            Daarna zat hij in zijn rechter knie met een pijnlijke musicus die maar niet wou genezen.
            Daar kwam nog een bungalow in zijne rug bij.
            Na enkele maanden werd hij ziek aan de protestant. En nu is hij overleden.
            'k Ben hem gaan groeten in het dolfinarium in Kortrijk.
            Hij lag er heel mooi geopenbaard en ik ben ook naar de begrafenisfeest geweest
            in de St-Maartenskerk van Kortrijk.
            De pastoor heeft een schone homofilie gehouden.
            Na de viering werd hij niet op het kerkhof begraven.
            Ze brachten hem naar de cręmerie' in Kortrijk, hij kreeg daar een verrassing. ��

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Huiselijk probleem
              Dokter ik weet niet wat te doen met mijn man
              ondanks dat ik alles doe voor hem kijkt hij niet naar mij om,
              sinds we getrouwd zijn woont zijn moeder bij ons en het is mama hier en mama daar, mama komt altijd eerst!
              Het is alsof ik niet besta!
              Heb je al eens iets speciaals gekookt voor hem, een dinertje met kaarsjes, flesje wijn en alles erop en eraan!
              Ja dokter, maar niets kan zijn aandacht van mama afhouden, hij zei zelf dat zijn moeder beter kon koken dan ik!
              Luister zegt de dokter, ik heb een idee, als er iets is waarmee zijn moeder niet kan concurreren dan is het seks met jou in bed!
              Vanavond moet je, je eens supersexy kleden, bijvoorbeeld een zwart doorschijnend nachthemdje,
              zwart minislipje, zwarte netkousen opgehouden door zwarte chartellen en een formidabel zwoel parfum op je spuiten!
              Als dit niet helpt dan weet ik het ook niet meer, zwarte lingerie is ongelooflijk sexy, daar vallen echte mannen altijd voor!
              Sarah koopt al die spulletjes, nog gewaagder dan de dokter gezegd had,
              ze was nog nooit zo sexy gekleed, toen ze in de spiegel keek werd ze er zelf wulps en heet van!
              Dit kon hij niet weerstaan, de verleiding zou hem te groot zijn om niet te reageren!
              Eindelijk kwam hij thuis, ze zat boven aan de trap hem op te wachten met een borst ontbloot en haar benen uitdagend gespreid,
              Paul zijn mond viel open van verbazing, hij spurtte naar boven, greep Sarah bij de schouders, drukte haar tegen zich aan en stotterde,
              Sarahtje, je bent helemaal in het zwart gekleed, er is toch zeker niets gebeurd met mama!

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Een blondje loopt een bank in Antwerpen binnen en vraagt om een lening
                Ze zegt, dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 euro nodig heeft. De bankbediende zegt dat de bank een onderpand nodig heeft voor de lening. Het blondje overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce , die voor het gebouw geparkeerd staat. De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en alles klopt. De bank gaat akkoord met de Rolls als onderpand voor de lening.
                Als ze weg is, hebben de directeur en zijn personeel lol over het feit, dat iemand een auto van een half miljoen als onderpand gebruikt voor een lening van maar 10.000 euro. Echt iets voor een blondje, zeggen ze lachend. Een van de bankmedewerkers rijdt de Rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.
                Na twee weken komt het blondje terug en betaalt de lening terug, plus de rente vanzo'n 45 euro. De bediende groet haar vriendelijk en zegt, dat ze blij waren zaken met haar te kunnen doen. Maar hij geeft aan dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze haar nog een keer nagetrokken en het bleek, dat ze multimiljonair is. Waarom wou ze 10.000 euro lenen, terwijl ze zelf zo rijk is. Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt in het Antwerps:
                Woar kunde gai voor twie weken uwen auto in Antwaarpe parkeren voor 45 euro ??

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Het belang van een grote woordenschat :
                  Ik nam onlangs contact op met een oude schoolvriend die tegenwoordig ingenieur is.
                  Ik vroeg hem aan welk project hij momenteel werkte.
                  Hij informeerde mij dat hij bezig was met aqua-thermische behandeling van keramiek-aluminium-en staal in een beperkte omgeving, maar onder strikt toezicht.
                  Ik was zwaar onder de indruk.
                  Tot ik begreep dat hij borden en bestek aan ’t afwassen was, met heet water, onder toezicht van zijn vrouw.

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Komt een vent de kroeg in met een bloedmooie vrouw en een kat.
                    Hij bestelt een bier, een wijntje voor zijn vrouw en 8 gehaktballen voor de kat.
                    Na enige tijd bestelt hij nog een keer hetzelfde. Een half uur later nog eens.
                    Zegt de barkeeper:
                    "Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als die kat nog een keer 8 gehaktballen moet eten wordt hij doodziek".
                    "Nou", zegt die man,
                    "Het zit zo: Ik zat vorige week mijn koperen lamp te poetsen en die ging glimmen als een spiegel, maar ineens kwam er een geest uit die me zei dat ik 3 wensen mocht doen.
                    Eerst wenste ik de hoofdprijs in de loterij en die kreeg ik.
                    Toen wenste ik een rode Ferrari in mijn garage en die stond er, en als 3e wens vroeg ik een bloed mooie vrouw met een hongerige poes, maar dat heeft hij niet goed begrepen!"....

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Limburger zaagt bomen om

                      Een limburger wil de bomen op zijn bouwgrond zelf afzagen. Hij stapt een Aveve tuincenter binnen en vraagt: 'Zeeeg het die gen zaaaaaaag voor mich?' De winkelbediende leidt hem naar verschillende zagen en zegt: Deze kost misschien wat meer dan de rest, maar snijdt door bomen als een mes door boter, op een dag doeje minstens 100 bomen om. De limburger koopt de zaag en zet zich aan het werk. Na een hele dag hard labeur heeft hij 3 bomen omvergekregen. Hij laat zich niet ontmoedigen en de volgende dag staat hij op om 5 uur. Tegen de avond heeft hij 5 bomen tegen de grond. Razend stapt hij naar de verkoper bij Aveve: 'Zeeeg, wa ies daaa veur een zaaaag? Ich hep op twee daaagen werken maar aaach booome omgekregen!' De verkoper bekijkt de zaag,neemt ze in de handen en trekt ze in gang. De Limburger verschiet zich een ongeluk: 'Heeeee, wa is da voor lawaai?'
                      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Die Limburgers toch!

                        Twee Limburgers zijn na jaren werkloosheid en met wat politieke steun dan toch aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen.
                        Daar beseffen ze al na een paar dagen welk vlees ze in de kuip hebben en zoeken ze wanhopig naar een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen.
                        Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar de spoorlijn Brussel - Parijs.
                        Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan.
                        "Kijk" ,zegt hij tegen de Limburgers, "Kijk maar in de verte." Samen turen ze naar de verre horizon waar de rails in één punt samen lijken te komen.
                        "Ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is.", zegt de ploegbaas. " Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn"
                        "Inderdaad levensgevaarlijk" zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon.
                        De twee stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend.
                        Kilomers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar.
                        Vermoeid en nietbegrijpend drentelen ze verder tot de ene Limburger zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept : "Ho nee 't is niet waar! We zijn er al voorbij."
                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          "Een oude dame komt naar een bankfiliaal om geld op te nemen
                          Ze geeft haar bankkaart aan de bankbediende en zegt:

                          Ik wil graag... €10 opnemen, alstublieft. De kassier zei:
                          Gebruik voor geldopnames onder de € 100 aan geldautomaat.
                          Mag ik weten waarom? Vraagt de oude dame.

                          De kassier reageert door haar bankkaart terug te geven:
                          Dit zijn de instructies, mevrouw.
                          Alsjeblieft, er zijn mensen achter je..wachten!!
                          Ga alsjeblieft weg als je niets anders te vragen hebt!

                          De oude dame zwijgt een paar seconden, geeft
                          dan de kaart terug aan de kassier en zegt:
                          Alsjeblieft, ik wil graag al het geld van mijn rekening opnemen!
                          De kassier is verrast als hij het saldo van de oude
                          dame controleert en tegen haar zegt:
                          U heeft € 50.000 op uw rekening staan en de
                          bank heeft dit bedrag op dit moment niet.
                          Kun je morgen terugkomen?

                          Koud; vraagt de oude dame:
                          Hoeveel kan ik ter plaatse opnemen? De kassier zei:
                          Elk bedrag tot 3000 euro. - Nou, geef me nu alsjeblieft
                          3000 euro, zei de oude dame.
                          De kassier loopt boos terug de kast in,
                          haalt pakken van €20 en €10 tevoorschijn en besteedt
                          de volgende 10 minuten aan het tellen van de €3.000.

                          Hij geeft ze aan de oude dame en vraagt haar:
                          Kan ik vandaag nog iets voor je doen?
                          Stilletjes stopt de oude dame 10 euro in haar portemonnee en zegt:
                          Ja, ik wil €2.990 op mijn rekening storten."
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                            "Een oude dame komt naar een bankfiliaal om geld op te nemen
                            Ze geeft haar bankkaart aan de bankbediende en zegt:

                            Ik wil graag... €10 opnemen, alstublieft. De kassier zei:
                            Gebruik voor geldopnames onder de € 100 aan geldautomaat.
                            Mag ik weten waarom? Vraagt de oude dame.

                            De kassier reageert door haar bankkaart terug te geven:
                            Dit zijn de instructies, mevrouw.
                            Alsjeblieft, er zijn mensen achter je..wachten!!
                            Ga alsjeblieft weg als je niets anders te vragen hebt!

                            De oude dame zwijgt een paar seconden, geeft
                            dan de kaart terug aan de kassier en zegt:
                            Alsjeblieft, ik wil graag al het geld van mijn rekening opnemen!
                            De kassier is verrast als hij het saldo van de oude
                            dame controleert en tegen haar zegt:
                            U heeft € 50.000 op uw rekening staan en de
                            bank heeft dit bedrag op dit moment niet.
                            Kun je morgen terugkomen?

                            Koud; vraagt de oude dame:
                            Hoeveel kan ik ter plaatse opnemen? De kassier zei:
                            Elk bedrag tot 3000 euro. - Nou, geef me nu alsjeblieft
                            3000 euro, zei de oude dame.
                            De kassier loopt boos terug de kast in,
                            haalt pakken van €20 en €10 tevoorschijn en besteedt
                            de volgende 10 minuten aan het tellen van de €3.000.

                            Hij geeft ze aan de oude dame en vraagt haar:
                            Kan ik vandaag nog iets voor je doen?
                            Stilletjes stopt de oude dame 10 euro in haar portemonnee en zegt:
                            Ja, ik wil €2.990 op mijn rekening storten."
                            I had one of these as a kid in the 1970s. I bought this one at auction recently, and got it working. It plays a small plastic record, and has a rubber speake...
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Stond de buurman gisteren voor de deur ....
                              Hij zegt:"Jullie hebben zelfde huis, toch?
                              "Hoeveel rollen behang hebben jullie gehaald voor de woonkamer?"

                              Ik zeg twaalf......

                              Stond ie vandaag weer voor de deur....
                              Hij zegt: "Ik heb verdomme zeven rollen over !!!"

                              Ik zeg "ja.... hadden wij ook ...."
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                "Een oude dame komt naar een bankfiliaal om geld op te nemen
                                Ze geeft haar bankkaart aan de bankbediende en zegt:

                                Ik wil graag... €10 opnemen, alstublieft. De kassier zei:
                                Gebruik voor geldopnames onder de € 100 aan geldautomaat.
                                Mag ik weten waarom? Vraagt de oude dame.

                                De kassier reageert door haar bankkaart terug te geven:
                                Dit zijn de instructies, mevrouw.
                                Alsjeblieft, er zijn mensen achter je..wachten!!
                                Ga alsjeblieft weg als je niets anders te vragen hebt!

                                De oude dame zwijgt een paar seconden, geeft
                                dan de kaart terug aan de kassier en zegt:
                                Alsjeblieft, ik wil graag al het geld van mijn rekening opnemen!
                                De kassier is verrast als hij het saldo van de oude
                                dame controleert en tegen haar zegt:
                                U heeft € 50.000 op uw rekening staan en de
                                bank heeft dit bedrag op dit moment niet.
                                Kun je morgen terugkomen?

                                Koud; vraagt de oude dame:
                                Hoeveel kan ik ter plaatse opnemen? De kassier zei:
                                Elk bedrag tot 3000 euro. - Nou, geef me nu alsjeblieft
                                3000 euro, zei de oude dame.
                                De kassier loopt boos terug de kast in,
                                haalt pakken van €20 en €10 tevoorschijn en besteedt
                                de volgende 10 minuten aan het tellen van de €3.000.

                                Hij geeft ze aan de oude dame en vraagt haar:
                                Kan ik vandaag nog iets voor je doen?
                                Stilletjes stopt de oude dame 10 euro in haar portemonnee en zegt:
                                Ja, ik wil €2.990 op mijn rekening storten."

                                Schitterend.

                                Comment

                                Working...
                                X