Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zo zie je dan ook maar weer, tot de groene bolletjes behoren is ook geen garantie om 'n discussie deftig te houden, laat staan garantie te zijn bij 2dehandsverkoop.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijgerBekijk bericht
Zo zie je dan ook maar weer, tot de groene bolletjes behoren is ook geen garantie om 'n discussie deftig te houden, laat staan garantie te zijn bij 2dehandsverkoop.
Spot on
Ik ben ook geen vzw-lid en verkoop hier toch regelmatig iets. Niet met bedoeling hier winst uit te halen, gewoon omdat ik hier dingen heb liggen die stof liggen te verzamelen en ik dat jammer vind. Ik kan iemand anders gelukkig maken met mijn spullen. Als ik iets verkoop en de week erna is het kapot kan die persoon ook altijd terugkomen naar mij en zal hij/zij (als het aan het verkochte goed ligt) zeker zijn geld terug krijgen.
Persoonlijk ben ik ook van mening dat vzw-lid zijn geen garantie geeft tot een correcte behandeling.
Comment