Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkoop op BD : een verkapte EBAY !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verkoop op BD : een verkapte EBAY !!

of dat het niet uit de hand... enfin ge weet wel..
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Zo zie je dan ook maar weer, tot de groene bolletjes behoren is ook geen garantie om 'n discussie deftig te houden, laat staan garantie te zijn bij 2dehandsverkoop.

Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
        Zo zie je dan ook maar weer, tot de groene bolletjes behoren is ook geen garantie om 'n discussie deftig te houden, laat staan garantie te zijn bij 2dehandsverkoop.

Spot on

Ik ben ook geen vzw-lid en verkoop hier toch regelmatig iets. Niet met bedoeling hier winst uit te halen, gewoon omdat ik hier dingen heb liggen die stof liggen te verzamelen en ik dat jammer vind. Ik kan iemand anders gelukkig maken met mijn spullen. Als ik iets verkoop en de week erna is het kapot kan die persoon ook altijd terugkomen naar mij en zal hij/zij (als het aan het verkochte goed ligt) zeker zijn geld terug krijgen.

Persoonlijk ben ik ook van mening dat vzw-lid zijn geen garantie geeft tot een correcte behandeling.

Nuja, gewoon mijn gedacht hoor

Comment

Die dingen onder een flinke laag stof, zijn dat van die 'bomma-zaken' die je onderweg tegenkomt? Winstgevend handeltje

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
          X