Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Investeren/lenen voor PV systeem op zonne energie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Investeren/lenen voor PV systeem op zonne energie

Leuk toch, uitgaan en geld verdienen
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
      Leuk toch, uitgaan en geld verdienen
      Ja en hoe meer je het huis uit bent hoe meer je verdient.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

1 maand na mijn eerste 1000 KWh staan de centen van mijn éérste GSC op de rekening.Toevallig ook deze week mijn 10 % subsidie ontvangen.

mir

Comment

hoi boys and girls lang hier niet geweest druk druk
          maar nu ben ik hier weer

Mooi artikel gevonden (ba ingelicht via telefoon) jep ze bellen zelfs al LOL

'Enkel meldings plicht zonnepanelen'

Te lezen op mijn tja forum onder pers weetjes

groetjes stef
          Canon EOS 450D
          Canon powershot G5
          Zonnepanelen

Comment

Ben er ook mee bezig blijkt maar een probleem te zijn
            Heb een 10tal firma's om een offerte gevraagd heb er 2 ontvangen
            Heb bij Izen besteld maar kunnen pas in november komen instaleren.
            Kunnen de vraag niet volgen.
            Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Succes met izen. Als ze terug hun boel sluiten en onder een andere naam beginnen, kan je de garantie vergeten. Dit hebben ze onlangs ook gedaan.

Suntechnics bestaat niet meer, dus alle klanten van suntechnics zijn hun garantie kwijt omdat suntechnics ook hun eigen panelen had ....
              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX

Comment

Dikke zever is de zelfde firma maar met nieuwe naam .
                Alle garantie blijft is namelijk geregistreed onder zlfde BTW nr en handels register.
                Aldus de mensen van Izen
                Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Ja zonnepanelen,is een echte hype aan het worden.Installateurs kunnen niet volgen.
                  Ik ben toch blij dat ik ze geplaatst heb.
                  Misschien plaats ik er binnen een jaar of 5 nog enkele bij,wie weet is er tegen dan een betaalbare elektrische wagen op de markt

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monneke Bekijk bericht
                    Dikke zever is de zelfde firma maar met nieuwe naam .
                    Alle garantie blijft is namelijk geregistreed onder zlfde BTW nr en handels register.
                    Aldus de mensen van Izen
                    Dat zou kunnen, als het btw nummer idd niet verandert is ... laat ons hopen voor de klanten.

Comment

Zijn hier blijkbaar veel hobbyfotografen die ook zonnepanelen hebben

Zie ook mijn opbrengsten; www.jan-karina.be/zonnepanelen
                      Janus.
                      Canon S5 + Olympus TCON-17 TC
                      Enkele van mijn foto's

Comment

Toevallig vandaag een discussie gehad over zonnepanelen en heb te horen gekregen dat alle subsidies en dergelijke zullen wegvallen vanaf volgend jaar.
                        De bron van wie ik het gehoord hebt is een schepen in haar gemeente en het blijkt allemaal te maken te hebben met Europa.

Zij waarschuwde in ieder geval dat het niet meer aan te raden is om zonnepanelen te installeren als je echt rekent op de subsidies.

Iemand anders nog informatie hieromtrent ?
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Kan ik mij niet voorstellen.
                          Heb daar helemaal niets van gehoord, maar onmogelijk is het natuurlijk niet.
                          Janus.
                          Canon S5 + Olympus TCON-17 TC
                          Enkele van mijn foto's

Comment

dat is allemaal zever, niemand kan dat weten als er in het parlement nog niet over gerpaat is. De subsidies zullen zakken dat is zeker, maar hoeveel en wanneer weet niemand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Ja zonnepanelen,is een echte hype aan het worden.Installateurs kunnen niet volgen.
                              Ik ben toch blij dat ik ze geplaatst heb.
                              Misschien plaats ik er binnen een jaar of 5 nog enkele bij,wie weet is er tegen dan een betaalbare elektrische wagen op de markt

mir
                              Ondanks alle goede bedoelingen mir en vermits je er toch financieel voordeel
                              bij haalt, zal het anderzijds totaal niks helpen aan de CO2 uitstoot.

Elektriciteitsmaatschappijen stappen ook over op groene stroom via molens
                              of zonnepanelen enz. En dat heeft puur te maken met de emissierechten.
                              Hun overschot daarvan verkopen ze gewoon en dat brengt geld in het laatje.
                              Dat is hun enige intentie.
                              De zonnepanelen worden gemaakt in China (28% van de wereldmarkt),
                              Maleisië of Korea en dat aan zeer lage aanmaakkosten.
                              En hier in Europa worden die panelen duur aan de man gebracht.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ondanks alle goede bedoelingen mir en vermits je er toch financieel voordeel
                                bij haalt, zal het anderzijds totaal niks helpen aan de CO2 uitstoot.
                                ...
                                Dat is een gratuite uitspraak die nergens op slaat.
                                Zoek eens terug in de Standaard naar de studie van de Universiteit van Utrecht, waar een berekening gepresenteerd werd van de CO2 uitstoot van zonnecellen, rekening houdend met de volledige life cycle, uitstoot door productie inbegrepen.

Comment

Working...
                                X