Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zelfportret Challenge

    net snel even een dubbelopname gemaakt (geen fotoshop maar gewoon meervoudige belichting in de camera)

    nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
    http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

    Comment


    • Re: Zelfportret Challenge

      this is me!



      groeten,
      Ruben D.
      Canon EOS 450D 18-55, 55-250, 70-200, speedlite 450EXII, speedlite SB-26, T2D triggers
      www

      Comment


      • Re: Zelfportret Challenge



        [Mod-LesC]Je foto is niet zichtbaar. Bovendien geeft het adres een foutmelding. Heb je je foto verplaatst of hernoemd of zo?[/Mod]
        Last edited by LesC; 25 oktober 2010, 16:42.
        It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

        Comment


        • Re: Zelfportret Challenge

          allez... dan zal ik het ook maar eens "wagen" zekers




          Canon eos 1DM3 & 550D
          Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes

          Comment


          • Re: Zelfportret Challenge

            hallo

            hier pieter
            interesses: reizen, wandelen, landrover defender, pool, fotografie,...



            groetjes pieter
            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

            Comment


            • Re: Zelfportret Challenge

              Tiens, heb deze over het hoofd gezien, maar ik sta wel in het smoelenboek...




              self
              by Zappa, on Flickr

              Comment


              • Re: Zelfportret Challenge

                Ben hier lid sinds vandaag, joy !
                31jr ,Sint-Niklaas met als voornaamste hobby's : gitaar spelen en uiteraard fotografie.
                Deze foto heb ik onlangs genomen voor 'de avondschool', 'k vind het zelf nog steeds een leuke foto, alléén dat tandenstokerke ben ik wat beu aan het worden



                [Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
                Last edited by LesC; 17 november 2010, 20:25. Reden: Foto achter linkje geplaatst

                Comment


                • Re: Zelfportret Challenge

                  Voila, Tini in de mist.


                  Ik ben Tini (mocht dat nog niet duidelijk zijn), sinds september bezig met avondschool en ook sinds dan bezig met andere mensen hun dslr bij gebrek aan er zelf eentje te hebben. Daarvoor gebruikte ik een compact waar ik al snel tegen de gebreken aanbotste. Maar het heeft mij de smaak wel dik doen te pakken krijgen.
                  Ik woon in Gent en denk er aan om mssn eens zo'n SD hier te organiseren maar dat is weer in een ander onderdeel.
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

                  Comment


                  • Re: Zelfportret Challenge

                    Als ik dat spinnenweb zie, adviseer ik voor een volgend zelfportret een kortere sluitertijd.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • Re: Zelfportret Challenge

                      Ik zal me er dan ook maar eens - na héél wat aarzeling - tussen smijten...


                      Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

                      Comment


                      • Re: Zelfportret Challenge

                        Toch ook een beetje zelfportret

                        Comment


                        • Re: Zelfportret Challenge

                          nou, misschien ben ik nu de jongste?


                          deze lekker slecht geplakte foto:


                          en een oh zo originele spiegel

                          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

                          Comment


                          • Re: Zelfportret Challenge

                            Zoals al een tijdje beloofd hier dan mijn zelfportretfoto.
                            In feite stond ik al 2 maal op een challengeinzending namelijk voor het thema ongewoon camerastandpunt (frigo) en het thema nooit gezien in 2009 (de wandelaar in de mist)

                            Deze is genomen met het natuurlijk licht van door de ramen. (de foto is in tegenstelling met de challengeregels wel bewerkt (digitale cross-processing). Zopas genomen in mijn vroegere living die ik momenteel aan het slopen ben.





                            Deze is een analoge, gemaakt met een Lomo-LCA en crossprossed ontwikkeld (vandaar de kleuren)






                            En nog een laatste (digitale), in Turkse klederdracht, voor een feestje.

                            Last edited by Erven; 5 april 2011, 22:31.
                            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                            Comment


                            • Re: Zelfportret Challenge

                              Hier een plaatje van mij tijdens een urbanshoot.

                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment


                              • Re: Zelfportret Challenge

                                Zelfportretje als oefening bij gebrek aan modellen
                                The Knight That Says Ni...kon

                                Comment

                                Working...
                                X