Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik woon nu bijna 3jaar alleen in Gent, de andere 22jaar woonde ik in Ieper bij m'n ouders. Voor degenen die sliepen in de Wiskundeles, ik ben er 25
Werk nu ongeveer jaar op Technische Dienst van Mobistar (internet en vaste telefonie) en tussendoor probeer ik zoveel mogelijk te genieten van het leven.
Mensen vinden mij absurd, maar ook wel lief (eenmaal ze me kennen )
Belangrijkste gezegd daarmee en nu 2 zelfportretten:
Na 3jaar geen volwaardig West-Vlaming meer, maar ook geen volwaardig Oost-Vlaamse. Het heeft beiden z'n charmes. Gents dialect Kan het zelf wel niet spreken, maar die rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Na 3jaar geen volwaardig West-Vlaming meer, maar ook geen volwaardig Oost-Vlaamse. Het heeft beiden z'n charmes. Gents dialect Kan het zelf wel niet spreken, maar die rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik heb niets tegen Oost-Vlamingen of Gentenaars hoor, maar je roots kan en mag je toch niet verloochenen. Daar waar je wiegje stond Djamila.
hier dan eentje genomen van mij
door Gina (mijn vrouwtje) getrokken met haar Canon ixus
voor de Ox Row Inn in Salisbury (UK)
ofwel zie je me met een Hard Rock Café t-shirt, maar meestal met een Deep Purple t-shirt (en een Duvel, maar in Engeland ofwel niet te vinden of véééééééél te duur)
Ik heb niets tegen Oost-Vlamingen of Gentenaars hoor, maar je roots kan en mag je toch niet verloochenen. Daar waar je wiegje stond Djamila.
Ik verloochen zeker niets, maar het is normaal dat ik een mix word van de twee
Doe ook helpdesk, dus dat West-Vlaams gaat er zo echt wel uit.
Eenmaal terug in Ieper, is het als fietsen Je verleert het nooit
Comment