Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Zelfportret Challenge

    Dit ben ik dus

    ik had hiervoor nog nooit een zelfportret gemaakt, dat is nog niet zo gemakkelijk .....
    Last edited by pasjoo; 30 januari 2009, 08:31.
    Canon EOS 1DX, Canon EOS 80D, Canon EF 85mm f/1.2L II,Canon EF 24-105mm f/4L IS, EF 70-200 f/2,8 IS L II L IS, speedlite 580 EX II, Canon EF 100 f/2,8 L IS
    http://marcelmol.smugmug.com/

    Comment


    • Re: Zelfportret Challenge

      Heb deze morgen er ook maar eens eentje gemaakt :
      about.me/stijnv

      Comment


      • Re: Zelfportret Challenge



        voila, dat ben ik.

        Comment


        • Re: Zelfportret Challenge

          Even naar omhoog schoppen
          'k Was s' avonds nog eens de foto's op m'n camera aan 't nakijken in m'n bed en heb toen ook wat uitgeprobeerd en dit kwam er uit:



          Normaal gezien was ie verticaal maar 'k heb hem naar liggend gecropt.
          Facebook
          Flickr
          500px

          Comment


          • Re: Zelfportret Challenge

            aangezien er in die andere weel foto's niet meer actief zijn en hier wel doe ik nog eens een schop om hem naar boven te krijgen.
            Is het een probleem als je 2 keer foto's post? ondertussen zijn de foto's 1 jaar oud bij mij

            en ik ben aan het denken om wat gekkigheid te gaan uittesten ivm zelfportretten
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • Re: Zelfportret Challenge

              Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
              aangezien er in die andere weel foto's niet meer actief zijn en hier wel doe ik nog eens een schop om hem naar boven te krijgen.
              Is het een probleem als je 2 keer foto's post? ondertussen zijn de foto's 1 jaar oud bij mij

              en ik ben aan het denken om wat gekkigheid te gaan uittesten ivm zelfportretten
              Ik veronderstel dat het niet echt een probleem is om een tweede keer te posten in deze topic. Ik vind het in ieder geval een goed initiatief om hier terug een beetje leven in te blazen.

              grtz Tigo
              To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
              Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

              Comment


              • Re: Zelfportret Challenge

                Last edited by Trypho; 6 juli 2009, 22:10. Reden: Foto te groot, aangepast
                Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

                Comment


                • Re: Zelfportret Challenge

                  Oorspronkelijk geplaatst door Trypho Bekijk bericht
                  een leuke.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Zelfportret Challenge

                    dubbele post...deleted
                    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

                    Comment


                    • Re: Zelfportret Challenge

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      een leuke.
                      grt,bouk.

                      Dank je, Bouk. Maar ik was nog aan't knoeien met de upload, waardoor ik naar alle waarschijnlijkheid jouw Quote heb verknald.
                      Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

                      Comment


                      • Re: Zelfportret Challenge

                        Je moet ervoor zorgen dat je foto --ook hier-- niet groter is dan 900px langste zijde.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                        Comment


                        • Re: Zelfportret Challenge

                          Oorspronkelijk geplaatst door Trypho Bekijk bericht
                          Dank je, Bouk. Maar ik was nog aan't knoeien met de upload, waardoor ik naar alle waarschijnlijkheid jouw Quote heb verknald.
                          valt wel mee hoor.
                          maar hier ook aan de regeltjes houden hè (gele balkje)
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Zelfportret Challenge

                            Hier eens een zelfportret reeksje van nog een andere bezigheid van mij, namelijk het gieten van brons, mijn vriend drukte op het juiste moment op de knop van mijn camera, deze met zijn blauwe stofjas ben ik , tijdens het gieten van een bronzen klokje, ongeveer 80 Kg gesmolten brons op een temperatuur van ongeveer 1.300°C, t'is warm, t'is vuil, het rookt en het stinkt, en de gietpot met beugel en brons weegt ongeveer 120 Kg, krijg je geen goesting.

                            Even kijken in het ovengat, temperatuur oven ongeveer 2.000°C

                            Nikon D3,
                            24mm, f3.2, 800iso, 1/30 sec.



                            Uitnemen van de grafietpot uit de oven.

                            24mm, f3.2, 1.000iso, 1/160 sec.



                            Uitgieten in de gietvorm.

                            85mm, f2.0, 200iso, 1/50 sec.
                            Last edited by Guest42; 9 juli 2009, 12:12. Reden: Geen zelfportretten en niet eigen foto's

                            Comment


                            • Re: Zelfportret Challenge

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht

                              Sorry ik heb de foto's verwijderd om volgende reden:

                              1. Het zijn geen uitgesproken zelfportretten gezien de foto werd genomen door Uw vriend.
                              2. Het is bij BD niet toegelaten om foto's van anderen te plaatsen. Men mag enkel zijn eigen genomen foto's plaatsen.
                              onzin, dan mag de helft van de hier in deze rubriek geplaatste opnamen wel weg!!!!!!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Zelfportret Challenge

                                Voor alle duidelijkheid, de foto's staan er terug.

                                Foto's zijn gemaakt met mijn toestel, zelf klaargezet, zodat mijn vriend alleen op het juiste moment op het knopje moest drukken, een statief is hier geen optie, daar je nooit het juiste opnamemoment vooraf kan weten, eenmaal je de pot uit de oven hebt genomen, heb je geen tijd meer om een camera te bedienen, dan is het doorwerken.

                                Ik was stevig op mijn tenen getrapt, maar na beraad met spooky zijn we tot akkoord gekomen.
                                Last edited by Guest42; 9 juli 2009, 12:23. Reden: Misverstand tussen Spooky en mij.

                                Comment

                                Working...
                                X