Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Actieve leden

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Actieve leden

    Oorspronkelijk geplaatst door laucom Bekijk bericht
    H

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    I

    Verstuurd vanaf mijn desktop !

    Comment


    • Re: Actieve leden

      Zijn we nu bezig over HOF of over het aantal actieve leden ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • Re: Actieve leden

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Zijn we nu bezig over HOF of over het aantal actieve leden ?
        Je zou toch moeten weten Wim dat het ene met het andere te maken heeft
        Er zijn hier al velen vertrokken net omwille van de HOF, hebben ze gelijk of ongelijk, dat laat ik in het midden

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • Re: Actieve leden

          Zielig als HOF daarvoor een argument is.
          HOF-beschrijving is hier al herhaaldelijk ter orde gekomen en al herhaaldelijk is dat uitgelegd.
          Het is GEEN wedstrijd
          Er valt niets mee te verdienen
          Er zijn geen meetbare argumenten
          Kwotering is niet berekenbaar via de één of andere formule
          En JA, er zit voor een deel, groot deel subjectieviteit in maar dat is dan ook inherent HOF. Maar is dat fout ? Ik zie een foto graag omwille van en ik zie die andere foto helemaal niet mooi omwille van. Is dat dan een beoordeling die voor iedereen geldt ? EN gegarnadeerd zijn er foto's die ik mooier vind dan de 10 geslecteerden, maar maak ik me daar druk om ? Neen. HOF is wat het is en daar is dan niets verkeerds mee. Laat HOF volgende week beoordeeld worden door 15 andere personen en dan zullen eventueel andere foto's het podium halen, maar, opnieuw zullen er agrumentn pro en/of contra gevonden worden en zal het weer fouten bevatten.
          Maar dat kan je dan ook zeggen over de Challenge waar de kijker punten geeft ( en dait op een niet-volgens-regels-geduide manier.
          Dit kan je dan ook zeggen over de foto's die in Shoot komen naar aanleiding van een SD.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • Re: Actieve leden

            Inderdaad Wim, dat heb ik ook omschreven maar dan op een andere manier

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • Re: Actieve leden

              Bij mij komt het door verschillende redenen:
              1 altijd de zinloze commentaar van bouk op mijn foto's van water met lange sluitertijden.
              2 ik plaats de foto's op de server van shoot, maar de foto's verliezen zo veel van hun kwaliteit, dat het jammer is van de moeite die je doet om de foto te posten.
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • Re: Actieve leden

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

                Neem het voorbeeld van mijn laatste upload bvb, veel reacties, enorm veel bekeken maar toch niet goed genoeg voor de HOF
                Lig ik er van wakker, neen absoluut niet, vroeger maakte ik er me wel druk over maar dat is passé
                Het is veel leuker om veel reacties te krijgen, heel veel bekeken te worden en niet in de HOF te belanden dan amper bekeken, enkele reacties en wel in de HOF staan.
                Trouwens die HOF is maar een keuze van één persoon hé
                Alé dat is mijn gedacht hé
                Het is een faze waar iedereen door moet he, Sieg.

                Het is inderdaad veel beter om toffe, stichtende, leerrijke, afkeurende, opbeurende, of zelfs naast de kwestie commentaren te krijgen van mensen die met naam en bijnaam gekend zijn en die zelf ook foto's posten en waarvan je dus weet wat voor vlees in de kuip zit.

                Eigenlijk sluit dit alles aan op een gecontesteerde uitspraak die ik een tijdje geleden gedaan heb : "trek je niks aan van mensen die je fotostijl niet begrijpen, zoek raad bij mensen die willen meegaan in Uw eigen verhaal".
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • Re: Actieve leden

                  Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                  Bij mij komt het door verschillende redenen:
                  1 altijd de zinloze commentaar van bouk op mijn foto's van water met lange sluitertijden.
                  2 ik plaats de foto's op de server van shoot, maar de foto's verliezen zo veel van hun kwaliteit, dat het jammer is van de moeite die je doet om de foto te posten.
                  Ivm 2 : waarom gebruik je dropbox niet, Lieven ?
                  Werkt perfect, toont de foto in WYSIWYG, is gratis en je blijft zelf meester over jouw foto's. Je kan - indien je dat wenst - de foto's er zelfs in één keer gewoon weer af halen...
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • Re: Actieve leden

                    04 juli 2016 : Nog 2802 "Actieve" leden
                    Groeten,
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • Re: Actieve leden

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      En nu zitten ze onder de 2.800
                      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      04 juli 2016 : Nog 2802 "Actieve" leden
                      Groeten,
                      Peter
                      Het stijgt terug.
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • Re: Actieve leden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        Het stijgt terug.
                        Normaal hé, dat komt door onder andere het voetbaltopic. Die mannen zijn uitgezongen en het RD-fanatisme is verdwenen als sneeuw voor de zon ....
                        Nu weer effen aandacht op topics actueel te houden ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: Actieve leden

                          Weer wat gezakt : staat nu op 2793
                          Wakker worden
                          Peter
                          mijn website : klik

                          Comment


                          • Re: Actieve leden

                            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                            Weer wat gezakt : staat nu op 2793
                            Wakker worden
                            Peter
                            Ik hou het in de gaten Peter, maar het is de moeite niet om telkens een reactie te plaatsen wanneer het een paar eenheden daalt en/of stijgt.
                            Het schommelt nu al een lange tijd rond de 2800, eens er boven eens er onder.
                            Dat schommelen rond de 2800 is zo sedert er hier een topic over gestart werd... toeval zeker.

                            Comment


                            • Re: Actieve leden

                              Is gewoon een goed idee van jou om het af en toe te noteren - op de duur heb je dan toch een zekere trend
                              Peter
                              mijn website : klik

                              Comment


                              • Re: Actieve leden

                                Er zijn momenteel 360 gebruikers online. 31 leden en 329 gasten. Dus 1061% meer gasten dan leden.
                                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                                Comment

                                Working...
                                X