Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkoop CF kaartjes te kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo cr26118,

De kosten voor de kaart/bat/en porto = totaal €133,-

De faktuur is in austr.dol. 233,- maar op het afschrift van je creditcard is het in euro's.

Als je al 1 persoon kunt vinden die wil mee bestellen dan ben je alweer € 10,- goedkoper.

De Ridata is snel en de bat. werkt prima, en in 4 dagen thuis.

Met meerdere kaarten blijft het portobedrag hetzelfde, ik zou wel oppassen niet teveel bat. tegelijk te bestellen vanwege het gewicht.

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Originally posted by mic
      DHL is net geweest....
      Heb m'n pakje.

Doeme, mijn pakje zal niet op uwe vlieger gezeten hebben. Op de site van DHL staat dat het Singapore verlaten heeft. Tzal dus voor maandag of dinsdag zijn bij mij.

Hans
      http://www.sportfotos.be

Comment

Bij mij waren ze om 11 uur...
        Snel zeg... Dat had ik nog niet verwacht.
        Australië is toch vlakbij.
        Als ik me nu eens in zo'n postpak stak en met DHL opstuurde naar Australië ??? Voor een paar euro ben ik daar... mmmm ....

Comment

Als ik me nu eens in zo'n postpak stak en met DHL opstuurde naar Australië ??? Voor een paar euro ben ik daar... mmmm ....

Ja...en de ontvanger zal een pak taksen moeten betalen....want een beschermde diersoort invoeren is niet goedkoop hé

Comment

Originally posted by Veusy

Ja...en de ontvanger zal een pak taksen moeten betalen....want een beschermde diersoort invoeren is niet goedkoop hé
            Maakt niet uit... ik ben voor 18 euro aan de andere kant van de wereld... Zou DHL ook retour ticketjes verkopen???

Comment

Zijn er mensen die geheugenkaartjes willen bestellen bij PIN? We kunnen misschien samen bestellen zodat de DHL-kosten gedeeld kunnen worden. Ben van Brussel maar vertoef ook veel in Gent.
              Laat maar iets weten...
              Greetz

Comment

Originally posted by mic
                DHL is net geweest....
                Heb m'n pakje.

Maar 't was iemand anders die 't bracht... geen mooi meiske zoals de vorige keer.. maar een man... en hij was nog ongeschoren ook...
                DHL gaat erop achteruit...

Maar ale, ik kan mijn pakjes weer gaan opendoen.

En het staat al online dat het afgeleverd is... Miljaarde die zijn snel zeg.

Zeg! Die gasten zien ook al wanneer je je pakje openmaakt zeker?
                Rechts onderaan (mijn engels is niet zo goed): Paquot! Dat betekent zeker UITGEPAKT? Straffe gasten bij DHL!

Spijtig dat je deze keer geen geluk had met de koerier Mic. Snel opnieuw een bestellingske plaatsen

Comment

Heb me vandaag voor de eerste iets besteld bij PIN.Hoe kan je nu je bestelling tracken??
                  Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Originally posted by vitarake
                    Heb me vandaag voor de eerste iets besteld bij PIN.Hoe kan je nu je bestelling tracken??
                    Als het geen x-drive is, even wachten tot morgen (het is daar ook zondag ) en dan krijg je een bevestigingsmail met trakingnr van dhl.... en dan dat trakingnr gewoon ingeven op de site van dhl
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

PIN, Vasa, het lijkt allemaal reuze interesant maar waar vindt je die jongens. Heeft hier iemand een linkje.

Comment

Originally posted by Librix
                        PIN, Vasa, het lijkt allemaal reuze interesant maar waar vindt je die jongens. Heeft hier iemand een linkje.
                        http://www.powerinnumbers.com.au

To make your dreams come true, wake up

Comment

Heel erg bedankt JMD.

Comment

Vandaag pakske ontvangen.....vorige woensdagavond besteld en vandaag geleverd. Exact op 3 werkdagen afgeleverd !!!!

Hans

Comment

Er werd hier zoveel over dat schoon meisken van DHL gepraat dat ik dan ook maar tot actie over gegaan ben. Mijn toestel is standbij als ze komt vraag ik of ik een foto mag nemen Waar zijn we mee bezig kaartjes bestellen in Australië. (Ridata 1Gb) Wat is de wereld toch klein geworden. En nu maar afwachten of die kaartjes inderdaad zo goed zijn als men er hier over spreekt. Met mijn 2x125Mb en X-DriveII moest ik anders toch te veel kopiëren. Kopiëren zal nu wel langer duren!!! 8 x langer zeker 1 gig en zeggen dat ik ooit nog een HD van 10 Megabite moest gaan halen voor een ex-baas. De man was in alle staten zei me 100 keer hoe voorzichtig ik moest zijn met zijn geld toen 40000Bfr en zijn schijf......40.000BFR voor 10Mb en woog zeker 1kg

Comment

Vandaag ook mijn Ridata 512 Pro ontvangen. Vertrokken in Melbourne op maandag 21jun.15.40 u en bij mij op woensdag 23jun. 11.00 u. Wat een service zeg. Die Vasa is nen echte krak. Mede dank zij DHL, niet te vergeten.
                                Overigens een zeer performante CF-kaart. De Pro-versie dan wel hé.

Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X