Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Originally posted by mic
hehe, jullie met dat gebabbel over PIN...Ik kreeg weer goesting en heb zojuist weer een CF 1 gig Ridata besteld... kon 't niet laten, aan zo'n prijs
Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
Wat wil een mens nog meer?
Wat wordt er aangerekend als transportkost voor een kaartje Mic?
Originally posted by mic
hehe, jullie met dat gebabbel over PIN...Ik kreeg weer goesting en heb zojuist weer een CF 1 gig Ridata besteld... kon 't niet laten, aan zo'n prijs
Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
En al bevestiging gehad van de verzending Mic ? 'k had zaterdag ook mijn bestelling geplaatst, maar 'k vrees dat ik zal moeten wachten omdat er een x-drive bijzit, en die momenteel niet gemakkelijk leverbaar zijn blijkbaar.... 't is daarmee dat ik curieus ben
Originally posted by mic
Wat wordt er aangerekend als transportkost voor een kaartje Mic?
Het begint hier bij mij ook te kriebelen
Als port betaal je naar Europa 33 Australische dollar, dat is 18 Euro. Verzonden met DHL.
Ongeacht hoeveel kaartjes je besteld.. Dus als je er tien besteld , kan je de kosten delen met tien collega's...
Originally posted by mic
En al bevestiging gehad van de verzending Mic ? 'k had zaterdag ook mijn bestelling geplaatst, maar 'k vrees dat ik zal moeten wachten omdat er een x-drive bijzit, en die momenteel niet gemakkelijk leverbaar zijn blijkbaar.... 't is daarmee dat ik curieus ben
Nee, ik heb nu nog geen bevestiging gehad van verzending,( Trackingnumber) maar die zal seffens wel komen.
ik heb wel een mail gehad met bevestiging van de aankoop.
Donderdag of vrijdag voordemiddag zal 't DHL meiske er wel staan...
Als je een x-drive besteld, komt er iets van 12euro extra aan bij. Je krijgt dan telefoon van DHL met de vraag als je een eigen BTW nummer hebt en dan krijg je een paar dagen erna een brief van DHL met daarop de kosten.
Wat ze ook bij PIN doen, is dat als je bv. een x-drive besteld en een kaartje en een extra batterij, dan stoppen ze alles in de doos van de x-drive. Wat natuurlijk beter en veiliger is.
Als port betaal je naar Europa 33 Australische dollar, dat is 18 Euro. Verzonden met DHL.
Ongeacht hoeveel kaartjes je besteld.. Dus als je er tien besteld , kan je de kosten delen met tien collega's...
Die Ridata kaartjes,werkt dat ook in een cp5700?
(Is misschien een domme vraag)
Ik ben ook op zoek naar ééntje van 512 mb.
Kan ik misschien ook bij PIN bestellen dan.
Originally posted by gtr
Die Ridata kaartjes,werkt dat ook in een cp5700?
(Is misschien een domme vraag)
Ik ben ook op zoek naar ééntje van 512 mb.
Kan ik misschien ook bij PIN bestellen dan.
idd, Ridata werkt met alles ... ALLES ook met je ijskast of video...
ik heb nog nooit problemen met Ridata gehad... Daarom koop ik ook maar één merk. Enkel Ridata is m'n vertrouwen waard. (Nu rap naar Vasa mailen en mijn commissiepremie opstrijken voor de reclame die ik hier maak)
Comment