Die komt, nog even geduld
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar goedkoop CF kaartjes te kopen
Collapse
X
-
-
Bestelling is er dan toch.Oef...Faktuur 75 AUD $. Douanekosten zullen dus misschien nog meevallen?
Extra batterij meegeleverd. Vasa of Jasmin treft niet de minste schuld voor de vertraging...
Hadden zelfs telefonisch contact opgenomen (2u 's nachts Belgische tijd !)om alles op tijd geleverd te krijgen.
Kan dus met een gerust gevoel op verlof...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
ik heb dus vorige donderdag 1 juli een bestelling gedaan. Als ik alle zegeberichten over PIN hier mag geloven zou ik dus lang iets verwacht mogen hebben(DHL trackingnumber) , maar helaas.
Behalve de electronische factuur die ik dadelijk ontving, niets meer gehoord.
Ook al 2 mails verstuurd. Blijven onbeantwoord.
Ik vertrek zaterdag op vakantie, ik zal het dus op mijnen buik mogen schrijven zekers ?
Comment
-
Gezien op internet in de States: Ridata 40x write / 52x read (dezelfde CF als bij PIN)
Voor 149.99 dollar + 22 Dollar (UPS Worldwide verzending) = 171.99 Dollar
wat neer komt op 141.50 Euro
http://www.mydigitaldiscount.com/s.nl/c.ACCT139057/category.-109/it.A/id.71/.f
Bij PIN kost datzelfde CompactFlashkaartje 328 Austr. Dollar + 33 Austr. Dollar verzendkosten + 361 Austr. Dollar = 209.32 euro
Voor het omrekenen gebruik ik altijd de: Currency Converter: http://www.xe.com/ucc/
Pin hanteert overigens altijd een té lage koers, want 328 Austr. Dollars zijn volgens PIN 177.12 Euro, terwijl de Currency Converter 190.20 Euro aangeeft, Mijn ervaring is dat die converter altijd, tot op een paar eurocent, klopt.
Tot slot ik heb geen ervaring met bovenstaande firma, maar wil het alleen onder de aandacht brengen.
Comment
-
Ook ik heb vorige week woensdag iets besteld bij PIN en nog geen trackingnummer ontvangen, ik vertrek zondag op reis, heb een mail gestuurd vrijdag wanneer ik de bestelling ging ontvangen en antwoord gehad dat ik zeker deze week de bestelling ging hebben want dat maandag alles naar DHL ging. Totnogtoe geen ander nieuws... Kan iemand me vertellen wanneer je het treckingnummer krijgt? Bij ophaling van het artikel bij PIN? bij aflevering bij DHL Melbourne? Bij aflevering DHL Brussel??? en hoe lang na het uur dat vermeld is op de trackingsite ontvang je het nummer?
Comment
-
-
-
Originally posted by jochovitch
Ook ik heb vorige week woensdag iets besteld bij PIN en nog geen trackingnummer ontvangen, ik vertrek zondag op reis, heb een mail gestuurd vrijdag wanneer ik de bestelling ging ontvangen en antwoord gehad dat ik zeker deze week de bestelling ging hebben want dat maandag alles naar DHL ging. Totnogtoe geen ander nieuws... Kan iemand me vertellen wanneer je het treckingnummer krijgt? Bij ophaling van het artikel bij PIN? bij aflevering bij DHL Melbourne? Bij aflevering DHL Brussel??? en hoe lang na het uur dat vermeld is op de trackingsite ontvang je het nummer?
Dan kan je het volgen naar de luchthaven en naar je thuis.
Comment
Comment