Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkoop CF kaartjes te kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

@ Paul Callens

Wanneer je schrijft "zeer performant" over de Ridata pro cf, bedoel je dan dat je de buffer van de D70 niet vol kan krijgen bij coninu-jpeg opnames , zoals bij de Sandisk Ultra kaarten ?

Dank,

Kappa

Comment

Originally posted by Kappa
      @ Paul Callens

Wanneer je schrijft "zeer performant" over de Ridata pro cf, bedoel je dan dat je de buffer van de D70 niet vol kan krijgen bij coninu-jpeg opnames , zoals bij de Sandisk Ultra kaarten ?

Dank,

Kappa
      Neen, in jpeg fine krijg je de buffer niet vol, en ik gebruik een ridata 1 gig van ongeveer 1 jaar oud
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Vandaag ook mijn Ridata 512 Pro ontvangen. Vertrokken in Melbourne op maandag 21jun.15.40 u en bij mij op woensdag 23jun. 11.00 u. Wat een service zeg. Die Vasa is nen echte krak. Mede dank zij DHL, niet te vergeten.
        Overigens een zeer performante CF-kaart. De Pro-versie dan wel hé.
        Dit kan ik alleen maar beamen.Zondagnamiddag een Ridata 1 gig besteld en vandaag om 14.30 thuisgebracht door dhl.Wat een service !!!
        Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

Ja dinsdag besteld en vandaag al geleverd. Was meisje van DHL maar ze wou niet op de foto. Jammer hé. Die cf kaartjes van 1Gig zijn wel fantastisch....
          Bedankt voor deze gouden type hé mannen, en vrouwen natuurlijk.

Comment

Originally posted by Librix
            Ja dinsdag besteld en vandaag al geleverd. Was meisje van DHL maar ze wou niet op de foto. Jammer hé. Die cf kaartjes van 1Gig zijn wel fantastisch....
            Bedankt voor deze gouden type hé mannen, en vrouwen natuurlijk.
            Potverd... Bij jou was het het meisje??? Bij m'n laatste DHL levering, was het een man???
            Doemme, ik zal terug eens een paar honderd gram CFkes bestellen...

Comment

Ja, Mic en ik stond nog wel klaar met EOS D300 maar ze wou echt niet. Ze was wel hEEEEEl lief. Ze lachte og even en mompelde dat het niet mocht van DHL... Da geloof ik nie natuurlijk. Maar ik heb haar toch gerespecteerd nietwaar.

Comment

Ik heb het nergens kunnen terugvinden, maar maakt het verschil uit of je als BTW-plichtige besteld bij PIN of als particulier? (ivm invoerkosten e.d....)
                lijn
                canon eos 350d

Comment

Originally posted by katelijn
                  Ik heb het nergens kunnen terugvinden, maar maakt het verschil uit of je als BTW-plichtige besteld bij PIN of als particulier? (ivm invoerkosten e.d....)
                  Nee maakt niet uit want PiN doet aan valsheid in geschriften en geeft te lage bedragen op zo dat er geen extra kosten bijkomen en geen BTW moet betaald worden.

Comment

Hallo

Krijg je altijd een tracking nummer van DHL?
                    Ik heb zondag een 512 CF kaartje besteld, kreeg een bevestigingsmail van PIN, maar verder niets...

Comment

weet iemand waarom
                      waarom zijn twee cf kaartjes van 512mb een paar eurocentjes duurder dan 1 cf 1gig
                      ze hebben toch tweemaal zoveel materiaal nodig om dit te maken
                      bij die prijzen komt daar nog eens 10€ verzendingskosten bij of zit die er al bij?

COMPACT FLASH MEMORY CARD TYPE I, Five Years warranty with manufacturer. Data transfer rate to/from host: 16.6MB/second burst (66% faster than Most Retail CF).Sustained write: True 7.8MB/second (Faster than any Retail CF). Sustained read: 9.62MB/second maximum. Minimum 1,000,000 erase cycles. Minimum 10,000 Insertions

This is the NEW production of Ridata ULTRA PRO - Compact Flash Cards with enhanced speed 52X+

Shipping costs for DHL Delivery (any amount of CF Cards will not change shipping costs):
                      Australia AU$ 10.45, USA, Canada, Asia AU$ 26.00, UK AU$ 28.00, Europe AU$ 33,
                      IN STOCK AND READY TO SHIP!!!
                      AU $165.00 (Ex-Tax) (app. USD 108.9/EUR 89.1)

1 GIG RIDATA ULTRA PRO 52X COMPACT FLASH CARD [R1GIG]
                      COMPACT FLASH MEMORY CARD TYPE I, Five Years warranty with manufacturer. Data transfer rate to/from host: 16.6MB/second burst (66% faster than Most Retail CF).Sustained write: True 7.8MB/second (Faster than any Retail CF). Sustained read: 9.62MB/second maximum. Minimum 1,000,000 erase cycles. Minimum 10,000 Insertions

This is the NEW production of Ridata ULTRA PRO - Compact Flash Cards with enhanced speed 52X+

Shipping costs for DHL Delivery (any amount of CF Cards will not change shipping costs):
                      Australia AU$ 10.45, USA, Canada, Asia AU$ 26.00, UK AU$ 28.00, Europe AU$ 33,
                      IN STOCK AND READY TO SHIP!!!
                      AU $328.00 (Ex-Tax) (app. USD 216.48/EUR 177.12
                      thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

Comment

Originally posted by carlie
                        Hallo

Krijg je altijd een tracking nummer van DHL?
                        Ik heb zondag een 512 CF kaartje besteld, kreeg een bevestigingsmail van PIN, maar verder niets...
                        Je krijgt je bevestigingsmail, van zodra je cf kaartje in handen is van dhl, je zult dit wel vandaag of morgen krijgen. Je moet er op rekenen er zit een tijdsverschil tussen hier en australie
                        To make your dreams come true, wake up

Comment

Heb 2 weken geleden een Ridata CF kaart 512 MB Pro/52X besteld bij PIN en nu de afrekening van VISA gekregen, ik betaal 118,74 euro wat wil zeggen dat je wisselkoers niet mag vergeten hé!
                          Kaartje koste toen 93,96 euro, dus heb ik 24,78 euro aan kosten betaald. Voor de rest tevreden maar vergeet die kosten er niet bij te rekenen.

Groetjes,
                          Patrickske

Comment

Originally posted by dr wax
                            Zijn er mensen die geheugenkaartjes willen bestellen bij PIN? We kunnen misschien samen bestellen zodat de DHL-kosten gedeeld kunnen worden. Ben van Brussel maar vertoef ook veel in Gent.
                            Laat maar iets weten...
                            Greetz

Misschien wel geen geheugenkaartjes maar wel XD PRO VP 300 40GB...Heb je mailtje gestuurd...
                            Groetjes refibe..toffe bende..
                            [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Heb precies niet zoveel geluk? Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
                              Eerst 2dagen in Keulen blijven liggen en dan hier in Brussel controle???Afwachten-wordt vervolgd!

D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

Comment

wanneer krijg je dat DHLnummer ?
                                Ik heb gisteren een bestelling gedaan. Wel een factuur gekregen via mail, maar geen koeriernummmer.

Comment

Working...
                                X