Vandaag mijn Ridata 512 mb + bat.511 voor de Pro1 binnen en zoals gewoonlijk weer keurig verzorgt en snel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar goedkoop CF kaartjes te kopen
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by mic
hehe, jullie met dat gebabbel over PIN...Ik kreeg weer goesting en heb zojuist weer een CF 1 gig Ridata besteld... kon 't niet laten, aan zo'n prijs
Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
Wat wil een mens nog meer?
Het begint hier bij mij ook te kriebelenhttp://www.ruve.be
Comment
-
Originally posted by mic
hehe, jullie met dat gebabbel over PIN...Ik kreeg weer goesting en heb zojuist weer een CF 1 gig Ridata besteld... kon 't niet laten, aan zo'n prijs
Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Originally posted by Ruve
Originally posted by mic
Het begint hier bij mij ook te kriebelen
Ongeacht hoeveel kaartjes je besteld.. Dus als je er tien besteld , kan je de kosten delen met tien collega's...
Comment
-
Originally posted by jdm
Originally posted by mic
ik heb wel een mail gehad met bevestiging van de aankoop.
Donderdag of vrijdag voordemiddag zal 't DHL meiske er wel staan...
Comment
-
Als je een x-drive besteld, komt er iets van 12euro extra aan bij. Je krijgt dan telefoon van DHL met de vraag als je een eigen BTW nummer hebt en dan krijg je een paar dagen erna een brief van DHL met daarop de kosten.
Wat ze ook bij PIN doen, is dat als je bv. een x-drive besteld en een kaartje en een extra batterij, dan stoppen ze alles in de doos van de x-drive. Wat natuurlijk beter en veiliger is.
Comment
-
-
Als port betaal je naar Europa 33 Australische dollar, dat is 18 Euro. Verzonden met DHL.
Ongeacht hoeveel kaartjes je besteld.. Dus als je er tien besteld , kan je de kosten delen met tien collega's...
http://www.ruve.be
Comment
-
Robby hier kun je gewoon even eerst eens testen of je kaart het goed werkt in je toestel en dan pas kopen www.geheugenkaart.beKijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment
-
Die Ridata kaartjes,werkt dat ook in een cp5700?
(Is misschien een domme vraag)
Ik ben ook op zoek naar ééntje van 512 mb.
Kan ik misschien ook bij PIN bestellen dan.Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
Nikon Coolpix 775 en cp 5700
Comment
-
-
Originally posted by nico
zijn er die een bestelling plaatsen bij PIN? kunnen we eventueel samen bestellen .ben van w vl
Oeps te laat gezien, sorry !....gisteren besteld en Vasa laat weten dat de vlieger net vertrokken is
Hans
Comment
-
Originally posted by Veusy
Originally posted by nico
zijn er die een bestelling plaatsen bij PIN? kunnen we eventueel samen bestellen .ben van w vl
Oeps te laat gezien, sorry !....gisteren besteld en Vasa laat weten dat de vlieger net vertrokken is
Hans
Da's fijn, dan kunnen ze lekker babbelen.
Comment
-
Originally posted by gtr
Die Ridata kaartjes,werkt dat ook in een cp5700?
(Is misschien een domme vraag)
Ik ben ook op zoek naar ééntje van 512 mb.
Kan ik misschien ook bij PIN bestellen dan.
Comment
-
idd, Ridata werkt met alles ... ALLES ook met je ijskast of video...
ik heb nog nooit problemen met Ridata gehad... Daarom koop ik ook maar één merk. Enkel Ridata is m'n vertrouwen waard.
(Nu rap naar Vasa mailen en mijn commissiepremie opstrijken voor de reclame die ik hier maak)
Comment
Comment