Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ter vervanging van mijn onlangs verongelukte Sigma macro 105 mm van het oude type nu de nieuwe Sigma macro 105 mm HSM.
Snelle autofocus en geen pendelen meer tijdens het scherpstellen. Net als de oude presteert hij optisch zeer goed.
Ik had eerst overwogen de populaire 150 mm van Sigma te kopen maar die vind ik toch te veel telen en te zwaar.
Heb mij dan toch laten verleiden aan een Nikon AF-D 105mm 2.0 DC als typische portretlens. Ben benieuwd om die te zien presteren op mijn D800E. Maak mij geen te grote illusies op vol open, het is vooral het mooie bokeh en de natuurgetrouwe kleuren die mij interesseren.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Wel, inderdaad, pokkeduur maar van mijn hart een steen gemaakt....ik heb ook de Fuji X-E1 en ik merk dat ik de X100S eigenlijk voor 90% gebruik, de E-X1 zou dus wel eens kunnen te koop komen staan....
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment