Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

    Nikon D7100
    Battery Grip
    de nieuwe Lowepro AW500
    Een aantal snelle SD's
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

    Comment


    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

      Een polarisatiefilter! Morgen eens uittesten... als het niet regent tenminste.

      Comment


      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

        Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
        Nieuwe Imac 27 inch, om naar mijn foto's te kijken.
        Hij is besteld, wachttijd nog zeker 6 weken...............
        Is dinsdag 26/3 toe gekomen, en gisteren ontmanteld.
        leuk en snel, vooral als je van een 19 inch model overstapt.
        MVG. Hugo

        Comment


        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

          canon 70-200 L f/4
          Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

          Comment


          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

            mijn eerste canon aankoop 60D + 24-105 L F/4 + polar, (vroeger nikon)

            Comment


            • Een binnenzak cameraatje : Panasonic lumix DMC-XS1
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Een fles Bowmore 15 jaar uit de Taxfree.

                iemand nodig om te helpen ?

                grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 1 april 2013, 16:43.
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

                  iemand nodig om te helpen ?

                  grts
                  Sieg
                  Blijkbaar zijn er voldoende foto/malt liefhebbers. Mijn boot heet Bowmore, dat zegt genoeg. Ik heb hier thuis iets meer dan 100 verschillende Malts staan (and counting), aan boord een stuk of 3. Onlangs Bowmore Darkest toegevoegd aan de collectie, heerlijk. Islay draagt sowieso mijn voorkeur weg, onze vorige boot heette Laphroaig, de volgende (en ultieme, binnen een 10-tal jaar?) zal Lagavullin heten.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                  Comment


                  • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                    Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                    Blijkbaar zijn er voldoende foto/malt liefhebbers. Mijn boot heet Bowmore, dat zegt genoeg. Ik heb hier thuis iets meer dan 100 verschillende Malts staan (and counting), aan boord een stuk of 3. Onlangs Bowmore Darkest toegevoegd aan de collectie, heerlijk. Islay draagt sowieso mijn voorkeur weg, onze vorige boot heette Laphroaig, de volgende (en ultieme, binnen een 10-tal jaar?) zal Lagavullin heten.
                    Misschien eens een SD inrichten bij U thuis ?

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                      100 heb ik er niet staan, ik hou het meestal bij een fles of 5. En als er eentje leeg is, dan probeer ik te vervangen door iets beters.
                      Zodra je rond de 50€ per fles gaat heb je goed spul, en als je (ver) boven de 100€ gaat, dan begin je te betalen voor de jaren of voor de exclusiviteit.

                      Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik de versie van 15j beter vond dan de 18 of ouder. Maar het is persoonlijke smaak.

                      Aan Single malt heb ik me nog niet dikwijls zat gedronken. Het meest geniet ik eigenlijk van de geur.
                      Tja, en als ik iemand ijs zie gooien in een Single, dan ...

                      Comment


                      • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        100 heb ik er niet staan, ik hou het meestal bij een fles of 5. En als er eentje leeg is, dan probeer ik te vervangen door iets beters.
                        Zodra je rond de 50€ per fles gaat heb je goed spul, en als je (ver) boven de 100€ gaat, dan begin je te betalen voor de jaren of voor de exclusiviteit.

                        Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik de versie van 15j beter vond dan de 18 of ouder. Maar het is persoonlijke smaak.

                        Aan Single malt heb ik me nog niet dikwijls zat gedronken. Het meest geniet ik eigenlijk van de geur.
                        Tja, en als ik iemand ijs zie gooien in een Single, dan ...
                        Ik drink hoogstens 1x per week een dram in een snifter (ha, eindelijk eens geen fotojargon )
                        Het is niet omdat een whisky ouder is, dus langer gerijpt heeft, dat hij beter wordt. Het karakter kan helemaal veranderen, voor de ene is dat dan meer hout (sherry of iets anders), een andere kan heel andere smaken meekrijgen.

                        Het ontgaat me even wie, maar een Brit zei ooit dat je in aan whisky maar twee dingen mag toevoegen: water, of meer whisky. Een kwart water doet de meeste Malts (en betere blends) recht. Ijs is een oorlogsverklaring.
                        Wat me al jaren opvalt, is dat mijn smaak erg overeenstemt met die van wijlen Michael Jackson (niet de zanger): Islay was ook zijn favoriete oorsprong.
                        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                        Comment


                        • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                          Een Loreo 3D lens "with focus coupled Parallax Compensation" : http://www.loreo.com/pages/products/...nscap9005.html

                          Comment


                          • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                            Nikkor 16mm 2.8 AF-D fisheye van hier op 't forum

                            Comment


                            • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                              Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                              Een Loreo 3D lens "with focus coupled Parallax Compensation" : http://www.loreo.com/pages/products/...nscap9005.html
                              en leuk om mee te werken..?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Wat is jouw laatste aanwinst?

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                en leuk om mee te werken..?
                                grt,bouk.
                                Nog geen tijd gehad om het uit te testen.
                                Zal wel iets laten weten later deze maand.

                                Comment

                                Working...
                                X