Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door het oog van de naald.......+ UPDATE 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hey lieve schatten.
    Pffff, roept herinneringen bij me op. Ik weet maar al te goed wat er met je gebeurt als je een levenloos kindje in je armen houdt. En nu heb je heel goed en nuchter gehandeld Stef, maar de emoties die later komen zijn heftig weet ik. Hou vooral je zoontje in de gaten is mijn advies. Ik denk aan jullie, en door al die kaarsjes en positieve gedachtes komt het allemaal weer goed.
    Kus voor jullie allemaal
    Bea

Comment

Veel sterkte Stef. Ik heb bewondering voor de manier waarop je gereageerd hebt, ik zou niet weten wat te doen in zo'n situatie. Daaraan zie je hoe belangrijk een cursus EHBO al kan zijn.

Hopelijk gaat het een eenmalig voorval blijven. De medische wereld staat heel ver, maar het blijft toch altijd een beetje in spanning leven moest het zich af en toe herhalen. Veel sterkte en zeker positief blijven denken! Het ga je goed, jou en je gezin (en vooral Tina natuurlijk!)
      :: http://www.dpix.be ::

Comment

Veel sterkte toegewenst voor Tina en heel de family...
        Respect begint bij uzelve

Comment

Veel sterke toegewenst, Stef.
          Hopelijk moet je dit geen tweede keer meemaken.
          Groeten,
          Bert

Comment

Verdorie kerel, ik lees het nu ook pas. Moet een angstige gebeurtenis zijn... Gelukkig dat je kalm kon blijven omdat je wist wat je kon doen. Je zal het maar voorhebben als je dat niet eens weet. Waar zo'n opleiding allemaal niet goed voor is hé?
            Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte toe, zeker om de emoties een beetje te verwerken.
            En ik duim flink mee, opdat het met je dochtertje nu in orde komt, en vooral, blijft!
            The surest sign that intelligent life exists somewhere else in the universe, is that they don't even TRY to contact us.

Comment

Allez Stef,

Het "geloop" naar het ziekenhuis is dan toch achter de rug.
              Nu heb je weer wat tijd op op adem te komen en jezelf de nodige rust te gunnen (net als al je familieleden trouwens).
              En dat we er zijn voor elkaar - dat bewijst deze topic alweer mooi ...
              Op zulke momenten zijn andere dingen irrelevant en worden ze duidelijk in een héél ander perspectief geplaatst.
              Dan laten de "fotografen" alhier hun warme menselijke kant zien - en da's mooi ...
              Veel sterkte thuis nu, een voorspoedig herstel voor Tina en weer wat rust voor je gezin ...

Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Hey Stef,

Hans en ik lazen het net, we werden er echt heel stil van. Maar goed dat je zo rustig dat heeft ook een hele hoop geholpen. Toen mijn zoontje 11 maanden oud was heeft hij een pan heet water over zich heen gekregen en omdat ik ook zo rustig was gebleven zie je er nu niets meer van. Daarna ben ik ook op EHBO gegaan en ik heb het daarna op 2x voor mijn dochter moeten gebruiken daar bleef een stukje frikandel in haar keel zitten.

Wij wensen jullie beide en je zoon en vooral Tina heel veel sterkte. Wij dnken aan jullie en ik weet zeker dat ze net zo'n vechtertje is als haar vader, ze komt er weer helemaal boven op.

Hele dikke knuffel van Hans Vogelzang en Lara Croft (Laura)
                politie honden trainen en glamour fotografie

Comment

Stef, het doet deugd aan het hart om te zien dat je dochter er alweer zover doorheen is. Nog veel sterkte voor de toekomst.
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ook vanuit deze hoek, veel sterkte toegewenst in deze mindere dagen! Volhouden !
                    Panasonic dmc fz28

Comment

• Blij te horen dat het beter is met Tina. Vertroetel en knuffel haar daar nog goed.
                      Groeten

Comment

• Stef, van zo iets word je erg stil en slik je wel 100 keer. Al het beste voor je dochter en je familie... ik kan niet meer zeggen dan veel sterkte en steun en als ze even hard en sterk is als haar pappa, zal ze dit ongetwijfeld doorstaan.
                        http://www.razziphoto.com/

Comment

• Ik lees dit bericht nu nog maar, Stef.
                          Ik hoop van harte voor jou en jouw gezin dat dit een "one off" is, dat Tina zoiets bangelijks niet meer hoeft mee te maken.
                          Ik bewonder jouw koelbloedigheid.
                          Geef Tina een warme BD knuffel van ons allen.
                          http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

• Stef en eega,

ik ben opgelucht voor jullie en ook Robin dat Tinaatje terug "thuis" is;

jullie zullen nu wel wat rust/ontspanning kunnen gebruiken hé;

een warme knuffel voor ieder van jullie en een extra zoentje voor je dochter

liefs
                            halve trouwboek
                            Mijn albums; http://an.fotopic.net www.photoman.be

Comment

• Ik wilde eventjes in Algemeen mijn polleke aanpassen (laatste dagen minder actief wegens griep), en ik zie daar op Algemeen ineens een hele grote topic, iets met oog en naald...

Stef, uit de vele reacties blijkt al dat jullie veel steun wordt gegeven. Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat je collega's van onze plaatselijke brandweer zojuist aan de deur waren; ik heb blijkbaar iets teveel kaarsjes aangestoken. Maar dat betekent dus heel veel sterkte aan jullie allen

Comment

• Net als Erik lees ook ik dit nu pas.
                                Ik geloof niet zo in branden van kaarsjes (dat zou jij als brandweerman toch ook niet moeten doen) en nog veel minder in bidden.
                                Ik kan dus niets anders doen dan jullie heel veel sterkte toewensen. Maar als ze maar half zo taai is als papa, komt ze er vast weer helemaal bovenop.
                                Meer foto's op Mukblog

Comment

Working...
                                X