Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Veel sterkte voor Tina en het familieke ... sorry, lees pas nu wat je allemaal hebt voorgehad .. schitterend hoe je je medische ervaring hebt kunnen inzetten voor je dochter, ik denk dat je dat je leven lang nog zult heugen (in positieve zin hoor, want als ze er doorkomt, en dat hoop ik van harte, dan heeft zij dat ook aan jouw gevatte optreden te danken) ... pfff wat ouders lijden kunnen ... doe het verder deze week even wat rustig aan hé, blijf op je qui-vive maar blaas intussen wat stoom af !! Fotoke trekken bv
hoi Stef
Wat een verhaal jong, ben er echt nie goe van, alles is nu hopelijk in orde.
Maar eigentlijk heb ik twee jaar geleden ook zo iets meegemaakt, maar dan persoonlijk, een hartaanval, wens ik ook niemand toe .
Verzorg het kleintje heel goed, en hopelijk kan ze volledig genezen.
groeten
dromer
Ik zie dit nu pas. EHBO bij je eigen kind, wat een zeer emotionele zaak is, en toch de basishandelingen niet vergeten onder deze omstandigheden, topie Stef.
Hopelijk is het een éénmalige gebeurtenis en weliswaar gekoppeld waarschijnlijk aan een verkoudheid. Goed dat voor de rest alles normaal is Stef.
Ik heb mijn dochtertje destijds, ze is nu 25 jaar en kerngezond en slim, ook regelmatig blauw uitgeslagen en in ademnood in mijn armen gehad. Bange momenten zijn dat. Was allergisch aan bepaalde stoffen. Ze is dat gelukkig helemaal ontgroeit.
Ook voor epileptie Stef is goede medicatie.
Véél sterkte en doe Tina de groetjes.
Comment