Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door het oog van de naald.......+ UPDATE 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stef, ik las deze topic ook pas gisterenavond. Ik wilde je persoonlijk mailen, maar met de topic van Jacki, reageer ik maar hier op.
    Ik kan aannemen hoe angstig je geweest bent, maar hoe blij je nu bent dat je de juiste beslissing op het juiste moment hebt genomen.
    Maar... ik kan ook aannemen dat je gelooft in een gebed en gelooft in een kaars.
    Jacki, dit is gewoon persoonlijk. Een kaars en een gebed helpt alleen voor de mensen die erin geloven. Het is gewoon persoonlijk. Ik bedoel alleen, een kaars heeft geen zin als je er niet in gelooft. Een kaars branden heeft een hele speciale betekenis voor de persoon die de kaars brandt, voor de persoon waarvoor de kaars brandt. Het is een band naar die twee. Het is een teken van... komaan, geef de moed niet op, komaan ik geloof in jou, komaan verder vechten. En, als je gelovig bent is het nog eens een vraag, van, komaan laat ons niet in de steek, we geloven in Jou.
    Och, de juf godsdienst is vertrokken.
    Maar, ik ben blij dat dit in dit forum kan, dat mensen met verschillende overtuigingen samen hun gedachte kunnen zeggen, samen een pint kunnen pakken, samen mogen uitkomen voor hun overtuiging.
    Stef, sterkte voor Tina, voor de mama en de broer en zeker ook voor jou.
    dus, Jacki, volgende keer krijg je nen dikke knuffel van mij
    en Stef ook zenne
    P.S. ik heb als kind zelf epilepsie gehad, als je er vragen rond hebt, mail me maar.

Comment

• Lees dit nu pas... erg druk geweest afgelopen dagen; ik kan me voorstellen dat het enorm schrikken moet zijn geweest! Onwillekeurig projecteer je zo'n verhaal op je eigen situatie (3 meisjes van 0, 4 en 5) en dan begint het impact te krijgen.. Brr

Fijn om te lezen dat het inmiddels weer wat beter gaat met Tina en ik hoop dat het goed blijft gaan met haar!

Jullie allemaal sterkte en voor Tina veel beterschap!!

Gert
      Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

• Hoi Stef,

gisteren heb ik ook angstige momenten beleefd met mijn vader. Ik heb hem zelf naar het hospitaal gebracht en heb er nog een halve nacht gezeten.
        De betekenis van een schouderklopje of van een paar lieve woordjes is soms groter dan we denken.
        Ik wens je dan ook alle sterkte toe en zal ook een extra kaarsje voor je branden.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

• Ik herinner me de eerste keer dat mijn zoontje een asma aanval heeft gehad, niet zo erg als wat jouw dochtertje is overkomen, maar het geeft een heel eng gevoel. Ik leef met je mee, en ook hier brand een kaarsje voor Tina...
          Canon met glas...

Comment

• Stef heel veel sterkte ,ik weet wat je doorstan heb.Ik heb hezelfde meegemaakt ,ik had enkel geen benul van wat ik moest doen.Het is wel allemaal goed gekomen bij ons .DIKKE KNUFFEL VOOR TINA
            DELUKKE http://ikkedelukke.instantlogic.com/Gallery.ilx
            http://gallery31088.fotopic.net/show_collection.php?id=80461
            http://renmans.fotopic.net/show_collection.php?id=80343
            http://www.picturestrip.net/antalya/picturestrip.aspx

Comment

• Nu pas gelezen

Ik wens jullie veel sterkte en voorspoed !
              "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

• Hoi Stef,

Ik lees het nu pas, je ontroerend verhaal dat zal schrikken geweest zijn voor jullie beiden.
                Zo zie je maar dat je op zo'n moment de juiste beslissingen kan nemen ik bewonder je kordate optreden met dat zuurstof en etc.
                Eerst dacht ik dat riekt naar nekkramp maar gelukkig dat niet...
                Fijn dat na onderzoek er redelijk duidelijkheid is gekomen en mogelijk kunnen ze het ondervangen met medicatie.
                Wij wensen nu het gezinnetje weer kompleet is jullie alle goeds toe, en die extra knuffel dat zal ook wel gaan hé zullen we maar zeggen.
                En ja die kaarsjes dat komt hier ook dik orde, ze zijn voor allemaal en iedereen!!

Allerbeste en goed herstel gewenst van ons Ad en Magteld

[IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/P6238154.JPG[/IMG]

Comment

Working...
                X