Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door het oog van de naald.......+ UPDATE 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Stef, heel veel sterkte voor jullie allemaal.

JantjeB.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Stef, ook ik duim mee dat alles goed afloopt zodat jullie snel weer kunnen genieten van de leuke dingen van het leven!
      Toi Toi!
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

ik zat juist te denken, alle berichten lezend, we moeten de jongen niet vergeten.
        Bij deze: "Robin, je bent een toppertje!"

Goed bericht, die update. En die poedertjes, dat went snel, Stef. 't Moet gewoon even.

Comment

Ook veel moed toegewenst van hieruit...
          Heb in lang vervlogen tijden wel eens een EHBO-cursus gevolgd, maar ik moet toegeven dat ik betwijfel of ik in dergelijk situatie zou weten wat mij te doen staat...

Heb bewondering voor jouw - en met jou alle andere hulpverleners - koelbloedigheid en kordate optreden.

Groeten,
          Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Stef
            Blij dat er toch je wat licht in de duisternis begint te zien. We kunnen met zijn allen niet veel meer dan duimen, maar dat doet dan ook heel BD.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Stef en eega,

't ziet er een flinke meid uit jullie Tina; haar oogjes verraden wel dat ze veel liever thuis zou zijn; ik blijf er voor duimen hoor.

en de BD-spirit niet vergeten, die blijft je achtervolgen/steunen he

hou oud is Robin?

hou je taai en slaapwel(met een gebedje voor Tina)

1/2 trouwboek
              Mijn albums; http://an.fotopic.net www.photoman.be

Comment

Toch goed nieuws , he Stef ?
                Ben hier speciaal komen gluren om te weten hoe Tina het deed .
                Oef , voorlopig goed en niets erg in 't vooruitzicht .
                Natuurlijk , duim ik verder !
                En ook aan zoonlief een denderende proficiat om zich zo over zijn zus te ontfermen .
                Robin , you're a hero !
                Hij is uit hetzelfde hout als zijne pa gesneden en dat heeft onze
                maatschappij broodnodig !
                Nog aan 't duimen voor jullie allen .
                Beste groetjes ,

Danny
                http://www.canonians.com

Comment

Tina & Stef en je vrouw veel sterkte.
                  je heb uitstekend gewerkt in zo'n geval.
                  mijn petje af, ik weet niet of ik zo dapper was geweest in die situatie ook al heb je dan ervaring daar in het is toch je eigen vlees en bloed wat daar ligt.

Nog even Stef (goed bedoeld en niet om bang te maken).
                  worden er nog meer testen gedaan????
                  Laat een test doen op stofwisselings ziekte, die gaan 90% gepaard met epilepsie. iedereen heeft een afwijking daar in, maar als het tussen de 1 en 6 jaar er niet uit komt heb je er geen last van.
                  mijn nichtje kreeg dit toen ze anderhalfjaar oud was het ging ook gepaard met overgeven - blauw worden en wegvallen.
                  zij krijgt er nu mediecatie voor.
                  Zij heeft een zeer zware stofwisselings ziekte, maar velen die mijn schoonzus nu gesproken heeft een hebben een lichte.
                  "het is beter voorkomen dan genezen"

zeer veel sterkte toegewenst in deze dagen.
                  Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

Nou Stef, 't is me nogal een verhaal zeg..
                    Ik wens jou en je vrouw veel sterkte toe en hoop dat je dit niet meer mee hoeft te maken...
                    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Het kippevel staat nog op m'n rug... en de brok in de keel zit er ook nog. Het professioneel handelen van je, heeft haar leven gered. Veel sterkte nog in de volgende dagen. De kaars brandt hier ook...

Ook een dikke proficiat aan grote broer Robin! Denk dat ie veel weg heeft van z'n vader...

TOM
                      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

FF Slikken toen ik een Topic zag staan met al zoveel replies.
                        Zelf ouder zijnde en goed wetende wat kinderen betekenen voor ouders zijn we in gedachten bij jullie en hopen dat het over enige tijd toch maar een voorbijgaand fratsje van de natuur zal blijken geweest te zijn.

Comment

Blij dat alles beter is Stef,hou je hoofd omhoog, denk positief en doe wat je moet doen ( zoals je al getoond hebt)!
                          Saluti,

Pascal

Comment

Goed gehandeld Stef!!!!!
                            Nog veel sterkte toegewenst.
                            http://www.vannecke.be
                            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Knap gehandeld Stef, vanavond brandt het kaarsje.
                              Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
                              (Portretwebsite)

Comment

Stef...

Mijne PC is gekrasht, daarom kon ik nu maar reageren.

Veel sterkte toegewenst, aan de dochter en gans uw familie!!

Zeer gelukkig dat alles zo is afgelopen...

Wij voelen met u mee, 1 maand geleden is onze dochter ook door het oog van de naald gegaan.
                                Dan maar pas besef je wat je zou kunnen verliezen...

Sterkte!

Comment

Working...
                                X