Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW vergadering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Okee teddy (e.a.), vandaag de reserverings bevestiging gehad....we zullen er zijn op zat. 13dec. om +/- 13:00.

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

OK Z., speciallekes genoeg voor u te trekken hier in Antwerpen

Comment

Jammer dat we dat weekend moeten werken, we zouden er graag bij hebben willen zijn.

Groetjes Coby en NoName
        Nikon D100,
        Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
        www.langenacker.nl

Comment

Als ik het goed begrepen heb komen op 13/12 om 13.00h de volgende leden naar de Antwerpse wandeling.

- jamonadap + René(Glaseye)
          - Z900 + M900
          - Triker + Flee
          - Vicky + Celle
          - Jo
          Niemand vergeten?

Opgelet; als blijk van Antwerpse gastvrijheid voor de Nederlandse vrienden die van verre komen, heb ik voor iedereen een gratische verrassing die echt niet te versmaden is!

Nederlanders hun reputatie kennende,is het aanbod beperkt tot 10 personen

Comment

Z900 + M900 (Marjo ) praat ik hier even voor mijn beurt

In tegenstelling tot andere berichten komen Erik en ik niet zaterdag naar Antwerpen. Wij houden echter graag een bezoekje in gezelschap van Teddy en 1/2 trouwboek tegoed
            Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by Jacki
              Z900 + M900 (Marjo ) praat ik hier even voor mijn beurt
              das niet zo raar.... maar ze heeft wel gelijk

mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

das niet zo raar.... maar ze heeft wel gelijk
                LOL Sorry Jacki!

Ik heb er zin in, nu maar hopen dat de voorspelde nattigheid, beperkt zal zijn!

Jan
                You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

@ act

Indien je nog een liftje zoekt kan je met ons mee. Ik kom vanuit Brussel en heb plaats voor nog 3a4 personen.

groetjes

Comment

Ze voorspellen niet veel goeds voor het weer nu zaterdag.

- Bij redelijk weer gaan we te voet de stad in...

- Bij slecht weer (regen), duiken we het scheepvaartmuseum (open tot 17.00h)in zie http://museum.antwerpen.be/scheepvaartmuseum/ dit is wel de moeite!
                    Zie ook andere musea http://museum.antwerpen.be/

Als er nog tijd (open tot 18.00h)en het slecht weer blijft, gaan we naar de "St.-Carolus Borromeuskerk" zie http://www.topa.be/site/199.html, een pareltje van Barokkunst met monumentale voorgevel, gelegen op een typisch Antwerps pleintje.
                    Deze kerk is véél mooier dan de kathedraal.

- Mogelijke drink is voorzien in de "Muze", alom bekend Jazz-kroeg uit de tijd van de Hippies en flower-power.
                    Een kroeg met een reputatie en zijn locale figuren...

- De konijnenpijp.

Als we dat allemaal gedaan hebben =

Mogelijk tot eten in de avond, Antwerpen is beroemd om zijn talrijke héérlijke restaurants(klopt!), van goedkoop tot duur, haast alle culturen zijn hier vertegenwoordigd, ook echt "Belgisch".
                    Jullie zeggen het maar, wij eten alles

OPGELET, bij regen = afspraak IN "het Steen"(scheepvaartmuseum-burcht) zelf!!!
                    Aan de ingang waar ze de tiketten verkopen (droog en warm )

Neem mijn GSM nr° maar mee 0475 820 720

Comment

Hoi Teddybear,

De berichten omtrent het weer zijn niet erg vrolijk stemmend. Het alternatieve programma ziet er ook aanlokkelijk uit! En uiteindelijk bepalen we gezamenlijk of het leuke dag wordt niet! Degenen die Maastricht hebben meegemaakt (bijna een jaar geleden) zullen dit zeker kunnen beamen.
                      We zullen er op tijd zijn en je tegen die tijd bellen (indien nodig ).
                      Aan een ieder die naar Antwerpen komt: Goede reis en tot zaterdag en/of zondag!

Jan
                      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Hallo teddy,

Wel het regent hier, niet zo'n beeje ook...........maar in Antwerpen en omgeving is het droger

Ik hoorde van Jan dat hij op de schaatsen vertrokken is........vannacht

Wij vertrekken zodadelijk.....kan ietjse later worden dan 13:00uur, zal geen probleem zijn denk ik toch.
                        (uw Mobiele nummer hebben wij genoteerd).

Tot vanmiddag

mvg,
                        Z900

Comment

Kan er morgen misschien iemand materiaal meebrengen zodat eindelijk mijn BD-badge ook eens op m'n fototas terecht komt

Comment

Tony wat nageltjes en een hamer?
                            Kan er iemand mij vertellen om welk uur wij eten? kwestie van gezinshereniging.

Comment

Working...
                            X