Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW vergadering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Helaas kan ik ook niet aanwezig zijn.....VIP-uitnodiging voor wedstrijd Anderlecht-Cercle ontvangen, kan ik niet weigeren....neem daar wel wat shoots....

Maarre zondag as heb ik m'n eerste SD dus kans al wat BD-ers te ontmoeten! Enne als dan in Antwerpen ook nog eens een SD plaatsvindt zal ik er bij zijn!
    ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

Ik denk da ik ook kom....

Comment

Als echt bd lid mag ik hier nu ook replyen

Aleen zal ik spijtig genoeg niet kunnen komen voor de vergadering.
        Heb al het een en het ander aan de hand die dag, wat ik niet meer kan afzeggen...

Maar als er ooit nog eens een SD in antwerpen is ben ik er zeker bij!

Groeten,

Dave
        Nikon CP 5700
        Sony Cybershot P71

Comment

Even naar boven ter herinnering, is het een idee om aan te geven wie er gaan die dag (een lijst)

Voor diegene die niet gaan maar toch hun stem uit willen brengen en nog zoeken naar iemand aan wie ze hun volmacht kunnen geven.

Zelf heb ik al een hele goeie gevonden , helaas ben ik verhinderd die dag .

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Ik heb intussen ook een sympatieke BD er gevonden onder de naam van Tony SmeT die voor mij de volmacht wil nemen.
            Bedankt Tony en zoals beloofd heb je morgen op de shooting in Brugge nog een lekkere pint van mij te goed

Groeten en tot in Brugge

Erik.D

Comment

Zijn er al meer Bd'ers op zaterdag aanwezig in Antwerpen?

@Teddybear, begrijp ik het goed dat jij op zaterdag wilt fungeren als gids?

Begin me nu zo langzamerhand voor te bereiden!

Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Dat wil ik wel met plezier doen J., 'ken de "koekestad" als mijn broekzak.

Ben me nog wel ff. aan het brainstormen hoe ik me kan vrijmaken die dag... als het me lukt spreken we af omstreeks 13.00h?, plaats nader te bepalen.

Zijn er nog kandidaten die wensen mee op stap te gaan die dag?

Comment

Originally posted by Erik.D
                  ... een sympatieke BD er gevonden onder de naam van Tony SmeT ...
                  Ik begin hier gewoon te bl zen ... maar da pintje ga smaken zelle, welk weertype dan ook

Comment

Ben me nog wel ff. aan het brainstormen hoe ik me kan vrijmaken die dag... als het me lukt spreken we af omstreeks 13.00h?, plaats nader te bepalen.
                    Hoi Teddybear,
                    Ik moet deze week nog even contact hebben met een andere BD'er, afhankelijk van de uitkomst daarvan kan het zijn dat de plannen nog wat wijzigen. Ik zal je het morgen of overmorgen laten weten. Heb je al wel een tip voor een hotelletje bijv. in de buurt van VZW-loaktie? Kan ook nuttige info zijn voor evt. anderen.
                    Maak je nog niet te druk, alles wat je mij en hopenlijk ook anderen voorschotelt zal al fantastisch zijn!

Zo en dan nu zo meteen me storten in de mensenmassa, wat HCC-dagen heet! Mic, ben jij al weg? Mic .......??

Jan

Comment

Teddy-B
                      Spreken we hier van Zaterdag 13 dec?
                      Indien ja, dan zou me dit wel interesseren voor ne keer dat ik niet moet werken.
                      De vergadering op Zondag weet ik nog altijd niet Het zal van mijn baas afhangen
                      Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Hoi Teddybear,

Het is zeker, Glaseye en Jamonadap, zullen al op zaterdag in Antwerpen zijn!
                        Dus, indien jij ook kunt, zullen we ons lot met vertrouwen en plezier in jouw handen leggen! 13.00 zal echter voor ons net te vroeg zijn, we verwachten nl. zo rond 14.00 uur in Antwerpen te zijn. Maar middels mobiele telefonie zullen we ons natuurlijk gauw bij de groep (?) kunnen voegen natuurlijk, wanneer deze al eerder op pad is.

Vraag: Wie heeft voor ons een tip tav een overnachtingslokatie, een hotel dus!?

Jan

Comment

het zal voor volgend jaar zijn. De deadline was blijkbaar gisteren

Greetz

Sam Jae

Comment

Hallo Sam Jae,

30.11 was de uiterste datum voor de volmachten - voor de AV zelf heb je nog tijd. Dus ...

Jaja

Originally posted by Sam Jae
                            het zal voor volgend jaar zijn. De deadline was blijkbaar gisteren

Greetz

Sam Jae
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar het lijkt me toch dat men deze week ook nog wel kan inschrijven? Hoe meer leden komen, hoe beter nietwaar?
                              Meer foto's op Mukblog

Comment

@jamonadap en Jo en anderen.

14h is nogal laat hé, enfin het zijn dan de korste dagen van het jaar, het zullen dan voornamelijk nachtshots worden, maar we maken er wel iets goed van, trouwens er is dan ook hier nog een kerstmarkt

Antwerpen heeft spijtig genoeg geen al te beste reputatie in goede en betaalbare hotels.
                                De meeste zijn groot en haast onbetaalbaar en zijn niet gezellig (type Amerikaanse hotelketens).

Best is een BB te nemen, rustig, goede service, heerlijk ontbijt en het is nog te betalen.
                                Ik zal even navraag doen naar een url hierover en zal deze u hier even posten dan.

Een hotel in de buurt van de VZW is er NIET!

De wagen van 1/2trouwboek heeft 7 plaatsen, desnoods verplaatsen we ons gezamelijk er mee.

Anderzijds weet ik alles over gaan uiteten hier, van spotgoedkoop, tot exclusief, enfin buikje vol=gegarandeerd, smullen en vingersalikken zal je

Maar 'k zal er nog eens goed over nadenken, ik hou u via deze topic op de hoogte.

PS, komen julie met de wagen?

Comment

Working...
                                X