Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW vergadering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn op die vergadering !!!
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

Comment

Originally posted by teddy-bear
      Daar valt steeds over te praten J@n.
      "bizare", nog liefhebbers ?
      Jazeker !!!!!!
      eMJeke
      website

Comment

Teddy, heb je de zaak wel in de hand daar? Dit kwam ik gisteren in Antwerpen tegen.

Comment

Originally posted by j@n

Teddy, heb je de zaak wel in de hand daar? Dit kwam ik gisteren in Antwerpen tegen.

Dit is niet het normale beeld in Antwerpen hoor, dit is enkel het gevolg van het feit dat er wat heethoofden werden opgejut om vandalenstreken uit te halen . Gebeurt overal wel eens zeker.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Mag ik eigenlijk wel komen, want ik heb nog maar 1 sterreke.
            De meesten die hier aanmelden zijn precies 'oude' rotten (in het vak )
            Lijn
            lijn
            canon eos 350d

Comment

Tot mijn grote spijt kan ik niet aanwezig zijn op de vzw vergadering
              Nu mijn vraag , is er een BD lid uit West-Vlaanderen die er wel aanwezig is , en aan wie ik mijn volmacht kan geven in geval van stemming ?

Dank op voorhand

Groeten

Erik.D lid nrD0079BE

Comment

Pijs dat ik ook afkom, en heb al 2 sterrekes** haha

Originally posted by katelijn
                Mag ik eigenlijk wel komen, want ik heb nog maar 1 sterreke.
                De meesten die hier aanmelden zijn precies 'oude' rotten (in het vak )
                Lijn
                Canon Powershot G3

Comment

Hoe meer sterrekes hoe zotter, dus van harte welkom ... ik zal er ook zijn

Comment

Hallo,

Hoe meer volk, hoeveel meer zielen .
                    Dus, kom maar af allemaal, sterrekes zijn niet belangrijk .

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Onze inschrijving is ook onderweg

See ya there!

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Euhh... Wegens 3 dagen sprakeloos zijnde (pc gekrasht, format c moeten doen) kon ik niet vlugger antwoorden en op BD gaan.

Ik zie dat er duidelijk belangstellng is om Antwerpen fotografisch te verkennen.

Maar ik zie dat echt niet zitten op de 14° hoor, daar is echt géén tijd voor(vergadering + randactiviteiten).

Het Rivierenhof, de 3 vijvers, het enorme park en de 2 kastelen hebben mogelijkheden zat om er 2 dagen te fotograferen.

Natuurlijk wil ik wel eens "gidsen", ken mijn stad als mijn broekzak

Comment

Euhh... Wegens 3 dagen sprakeloos zijnde (pc gekrasht, format c moeten doen) kon ik niet vlugger antwoorden en op BD gaan.
                          Dat laatst houden we ja aan .
                          Sterkte met je pc verder
                          Meer foto's op Mukblog

Comment

Ik had graag gekomen maar het zal niet lukken.Zit dan midden in de examenperiode en heb te veel verbeteringen

Dus jamonadap en eMJeke,de Nikkor 12-24mm testen zal er niet bij zijn.Maar misschien is er iemand anders die het lenske aangeschaft heeft.
                            Danny's Photosite

Comment

De'n dezen zal waarschijnlijk komen... zal nog een beetje afhangen hoe het zit op het werk. 'k laat hier nog wel een berichtje...

TOM
                              | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                              100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

Daar ga ik u in de toekomst vast een keer aan houden
                                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                                X