Hoe zit het met het openbaar vervoer Teddy Bear? Ik zou 's avonds doormoeten richting Gent .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
VZW vergadering
Collapse
X
-
-
ik weet ook bij goed niet wanneer die vergadering plaatsvind, och wel, speelt infeite niet veel rol, hoogstwaarschijnlijk zal ik moeten passen, natuurlijk heel nieuwschierig wat er daar allemaal zal verteld wordenvisit my website : http://www.freewallpapersite.com
Comment
-
Comment
-
Jullie gaan een vergadering van de vzw houden. Je hebt al rond de 200 leden, deze mensen hebben zich lid gemaakt van de vzw zonder de juiste wettelijke regels van deze vzw te kennen. Wordt het niet tijd om naast de uitnodiging voor de vergadering ook de statuten van je vzw op het net te zetten zodat iedereen die lid wil worden ook kan nagaan waarvan hij lid wordt?
Comment
-
Originally posted by DEAN
Jullie gaan een vergadering van de vzw houden. Je hebt al rond de 200 leden, deze mensen hebben zich lid gemaakt van de vzw zonder de juiste wettelijke regels van deze vzw te kennen. Wordt het niet tijd om naast de uitnodiging voor de vergadering ook de statuten van je vzw op het net te zetten zodat iedereen die lid wil worden ook kan nagaan waarvan hij lid wordt?
Tom--Canon PS A40--
--BD0180BE--
Comment
-
-
Originally posted by teddy-bear
Ik woon, ben haast zelfs geboren, aan het Ter Rievieren hof te Deurne.
Is zeer gekend en geliefd hier in het Antwerpse.
Heb in dat kasteel reeds verschillende vergaderingen gedaan en er ook gegeten!
Aanrader is om ook in te schrijven voor het avondmaal, voor 9 Euro krijgt u een soep, hoofdschotel en een dessert(als ik mij niet vergis), in een gezellig ouderweds kasteelkader, waar nog ruimte is om te kunnen stoeien met andere BD'rs.
En voor dit alles is dat echt geen prijs...
Het kasteel is een zoals een kasteel moet zijn, eiken lambriseringen, krakende trappen, (zware)eikendeuren, enorme traphal, zuilen, een beetje "spooky", enz...
Het park zelf is ernorm groot met 3 enorme vijvers, ieder met hun eigen karakter.
Kasteel "Sterkshof"(nog mooier) en met slotgracht, is ook in de directe omgeving.
Enfin, om dat allemaal te shooten heb je veel meer dan een 1/2dag voor nodig.
Voor mensen die hier niet zo bekend zijn is het wat moeilijk om de ingang te vinden, maar anders geef ik later wel een wegbeschrijving.
Maar reeds dit, het eenvoudigste is de afrit "Wommelgem" nemen, op de autostrade Antw>Luik.
En Natalia, komen hoor, je bent zeker niet alleen om bekende en onbekende leden te (her)ontmoeten
Comment
-
Originally posted by j@n
Aha Teddy dus als ik een keer naar Antwerpen kom wil je dan mijn gids zijn? Ik heb wel een voorliefde voor het bizare, vooral na mijn bezoek aan razzi.
Comment
-
-
Originally posted by razzi
Originally posted by j@n
Aha Teddy dus als ik een keer naar Antwerpen kom wil je dan mijn gids zijn? Ik heb wel een voorliefde voor het bizare, vooral na mijn bezoek aan razzi.
Comment
-
-
-
Originally posted by teddy-bear
een gezellig ouderweds kasteelkader, waar nog ruimte is om te kunnen stoeien met andere BD'rs.
En voor dit alles is dat echt geen prijs...[/I]
Moogde kiezen me we dadde stoeit, Teddy?
Comment
-
Tis nog niet zeker, maar kan zijn dat ik ook al in de loop van zaterdag arriveer. In dat geval Teddy ...... Wat betreft de zondag zal ik er zeker zijn, nu ja in principe dan hè!
JanYou're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl
Comment
Comment