Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar ik echt ziek van word !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    marjo en ronald zijn ook twee schatjes. hebben die elkaar eigenlijk al eens gezegd dat ze elkaar graag zien? misschien ben ik verkeerd, maar het vriendelijkste meisje en de meest ondoorgrondelijke fotograaf van dit forum houden van elkaar.

    'k ben noch een moraalridder noch een brusselmans. eerder en "gezonde roker", die geen gezeik tollereert van achterlijke idioten zoals je-weet-wel-wie.

    ik presenteer dan ook met trots, deze simpele kul:




    hello, i'm still a hustler. shoot me. and that's for fun, you know.

    Comment


    • #62
      LOL Mat Dat is een goeie

      Wij (Belgen) moeten er ook mee leren leven.

      PS. Die copyrights tekens + texten vind ik maar niks, storen (meestal) te veel.

      Comment


      • #63
        Originally posted by the hustler
        marjo en ronald zijn ook twee schatjes. hebben die elkaar eigenlijk al eens gezegd dat ze elkaar graag zien? misschien ben ik verkeerd, maar het vriendelijkste meisje en de meest ondoorgrondelijke fotograaf van dit forum houden van elkaar.

        'k ben noch een moraalridder noch een brusselmans. eerder en "gezonde roker", die geen gezeik tollereert van achterlijke idioten zoals je-weet-wel-wie.

        ik presenteer dan ook met trots, deze simpele kul:




        hello, i'm still a hustler. shoot me. and that's for fun, you know.


        Ik zie Ronald graag hoor (hoewel in vlaams betekent dat geloof ik iets anders ) maar het liefst met Ronald zijn vriendin erbij want alleen kan ik niet helemaal tegen hem op, t is zo n echte amsterdammer he
        We hebben afgelopen zondag nog met zijn 3en een mini BD gehouden in IJburg (nieuwe wijk en klein strandje in Amsterdam) Alle foto s zijn mislukt maar we hebben wel gelachen

        Comment


        • #64
          Originally posted by the hustler
          marjo en ronald zijn ook twee schatjes. hebben die elkaar eigenlijk al eens gezegd dat ze elkaar graag zien? misschien ben ik verkeerd, maar het vriendelijkste meisje en de meest ondoorgrondelijke fotograaf van dit forum houden van elkaar.

          'k ben noch een moraalridder noch een brusselmans. eerder en "gezonde roker", die geen gezeik tollereert van achterlijke idioten zoals je-weet-wel-wie.

          ik presenteer dan ook met trots, deze simpele kul:




          hello, i'm still a hustler. shoot me. and that's for fun, you know.

          Ter verduidelijking mijn bijdrage was niet naar jouw gericht.

          Nicodemus
          "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

          Comment


          • #65
            Hmmm, en ik maar denken dat ik een harem aan het opzetten was....

            Originally posted by marjo
            Originally posted by the hustler
            marjo en ronald zijn ook twee schatjes. hebben die elkaar eigenlijk al eens gezegd dat ze elkaar graag zien? misschien ben ik verkeerd, maar het vriendelijkste meisje en de meest ondoorgrondelijke fotograaf van dit forum houden van elkaar.

            'k ben noch een moraalridder noch een brusselmans. eerder en "gezonde roker", die geen gezeik tollereert van achterlijke idioten zoals je-weet-wel-wie.

            ik presenteer dan ook met trots, deze simpele kul:




            hello, i'm still a hustler. shoot me. and that's for fun, you know.


            Ik zie Ronald graag hoor (hoewel in vlaams betekent dat geloof ik iets anders ) maar het liefst met Ronald zijn vriendin erbij want alleen kan ik niet helemaal tegen hem op, t is zo n echte amsterdammer he
            We hebben afgelopen zondag nog met zijn 3en een mini BD gehouden in IJburg (nieuwe wijk en klein strandje in Amsterdam) Alle foto s zijn mislukt maar we hebben wel gelachen
            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #66
              He Jan,

              wel dan wil ik er bij zijn. ;-))


              Modellen, wel ik vind ieder mens een model. Wat we mooi vinden, wat we mooi moeten lijken te vinden, waartoe we gedwongen worden om mooi te vinden, Gef mij maar een leeg' platgetrapt cola blikje op een klinkertjes stoep. (voor mensen met een goed geheugen).

              Denk niet, dat ik echt lekker zal kunnen gaan in zo'n drukte, maar misschien het proberen waard.

              jacques.




              Originally posted by j@n
              jacques, Heb je er weleens aangedacht dat ik misschien wel die 50 fotografen ga fotograferen. Flink onscherp en niet in het midden

              Comment


              • #67
                He Veusy,

                Wat me in je commentaar het meest aanspreekt is de opmerking 'ik heb me voorgenomen....'

                Mag ik ook weten waarom ?

                Heb ik ooit een van je meest geslaagde opnames plat getrapt in een commentaar ?

                Hoop het niet, maar wens het wel. Gekke uitspraak niet ? Ik bedoel slechts aan te geven, dat er daadwerkelijke communicatie was.

                jacques.

                Comment


                • #68
                  Ik mijn vorige reply gewist.

                  'k ga foto's bekijken ondertussen.

                  Aspherix.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #69
                    He Hustler,

                    Ik heb begrip, werkelijk heel veel begrip voor mensen, die constant last en pijn hebben van en aan hun rug. I kweet hoe dat voelt, weekmakend en soms scherp, nooit weg, altijd daar.


                    Maar......


                    Maar wel ik wel een probleem, nou niet echt, mee heb, is, dat je je werkelijk ontpopt als en mens met een totale deficientie wat betreft visie.

                    'Een tweede neus', is imn mijn ogen een heel fijne compositie, gemaakt door het vastleggen van een goddelijk ontwerp, een DS is geen auto, een DS is een kunstwerk. Heeft ook niet als auto, maar als kunstwerk een onderschijding op de bianale van Venetie gekregen.

                    Je hebt helaas veel tijd, en ik zou willen, dat je die tijd niet had en fijn aan het werk of wat anders was, maar gebruik eens een beetje van die tijd om een tochtje in mijn perception van de laatste drie jaar te maken. Vertrek op:

                    www.pbase.com/jacques

                    en ga je verwonderen, opwinden, drukmaken, of misschien...

                    Ik weet, dat ik vrij recht uit, recht aan communiceer, maar wat jij hier allemaal schrijft ???

                    jacques.






                    Originally posted by the hustler
                    dit topic van jaques is enkel gericht om ****** te spuiten en om onenigheid te zaaien. het is dan ook walgelijk dat ik mij inlaat met dat soort spielerei.

                    jacques probeert ons uit te dagen, maar valt onwaarschijnlijk door de mand. dit is echt de categorie: gooi eens een bommmetje vol nonsens en wacht op de reacties daarop. het is niet voor niets dat hij twee minuten later in een ander forum onder de titel "een tweede neus" een fotootje post.

                    iedereen die dat soort "humor" niet begrijpt, laat zich in de doeken doen.

                    voor de idioten op dit forum: laat u in de zak zetten, misbaksels. aan het soort luxueus materialisme dat je uitstraalt hangt een veel te duur prijskaartje.

                    @fredericom: hoeveel neuzen ga je je laten zetten vooraleer je het systeem door hebt?

                    jakkes speelt graag spelletjes. meestal door onzinnige ****** te spuien. dit topic is daar een schoolvoorbeeld van. hij vindt mij de grootste zeur die hij ooit al in zijn leven tegengekomen is. ik prik zijn ballonnetje gewoon door. jaques is een god in 't diepst van zijn gedachten. 'k weet ook wel dat mijn repliekjes allesbehalve beleefd zijn, maar als het er op aan komt, schijt jaques in zijn broek, hij heeft een goot bakkes maar duft de confrontatie met mij niet aan.
                    'k zou niet weten waarom, want we zijn allebei middelmatige fotografen.

                    Comment


                    • #70
                      Beste Hustler,

                      Gewoon een klein citaatje:


                      'je hebt groot gelijk, Cyrox.'


                      Alleen om de desbetreffende posting aan te geven.

                      Lees ik goed wat ik denk te lezen ?

                      Gaan we samen een bolleke of een trapist drinken, eens lekker in confrontatie met elkaar ?

                      Heb je vervoer ? Of moet ik je ergens op komen halen ?

                      De keus is uit: derde neus break uit 1970, derde neus berliner uit 1970 of een Xantia break uit 1997. ;-) ( ;-) is vriendelijk en niet afzijkend bedoeld)

                      Als je me soms wel en soms niet kan volgen en me een echte 'luis in de pels' vindt, wel daar heb ik vrede mee.

                      Weinig, te weinig van je werk heb ik gezien, je spirit is veel beter dan je rug, heb je nu ook nodig, en heel oprecht hoop ik, dat het in de nabije toekomst beter gaat.

                      Je tegenpool, je rotte appel, je rotte vis, maar....

                      jacques.



                      Comment


                      • #71
                        ik
                        ik..
                        ik...
                        In bijna iedere zin van jou staat er een 'ik' vorm. De wereld is meer dan jij alleen Jacques!!!

                        Leer eens denken in de 'wij' vorm Jacques. No further comments.

                        Patrick


                        Comment


                        • #72
                          En, wat is de vraag ?

                          Zou ze graag beantwoorden.

                          jacques.

                          Comment


                          • #73
                            sopa,

                            Ja in iedere zin sttat ik.

                            Nou niet in iedere zin.

                            Ik begin ook heel vaak zonder de persoonsvorm te noemen.

                            Denk dat..


                            Heb gezien dat ...

                            en ga zo maar door.

                            Heb overigens nog geen beeldje van je hand gezien, is voor mij heel belangrijk beeldjes van andermans hand te zien, kijk dan ook recht in de ziel van de nader. Gen paniek, zie daar vaker heel veel moois, dan iets lelijks,

                            jacques.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by jacques
                              sopa,

                              Ja in iedere zin sttat ik.

                              Nou niet in iedere zin.

                              Ik begin ook heel vaak zonder de persoonsvorm te noemen.

                              Denk dat..


                              Heb gezien dat ...

                              en ga zo maar door.

                              Heb overigens nog geen beeldje van je hand gezien, is voor mij heel belangrijk beeldjes van andermans hand te zien, kijk dan ook recht in de ziel van de nader. Gen paniek, zie daar vaker heel veel moois, dan iets lelijks,

                              jacques.


                              Lol, dan laat je gewoon het onderwerp van de zin weg.
                              Eigenlijk zou het dan moeten zijn:

                              'ik denk dat...'
                              'ik heb gezien dat...'

                              Patrick

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by jacques
                                En, wat is de vraag ?
                                Zou ze graag beantwoorden.
                                jacques.
                                Jacques,
                                Nicodemus verwijst naar deze topic:
                                http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28583
                                In die topic stelt hij je vragen, kijk eens bij zijn bericht, gepost op " - 11 September 2003 :  23:11:24 "

                                Comment

                                Working...
                                X