Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar ik echt ziek van word !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    He, J@n,

    lijkt mij niet een echte BD-dag.


    50 man, die een paar modellen proberen te fotograferen, ik denkm,, dat dat tot mislukken gedoemd is.


    En waarom modellen ? De werkelijkheid is alleen maar model, je kan er niet eens aan ontsnappen.

    jacques.


    Originally posted by j@n
    Nou jacques, dan heb je nog niet goed gekeken!!

    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28762

    Comment


    • #47
      jacques, Heb je er weleens aangedacht dat ik misschien wel die 50 fotografen ga fotograferen. Flink onscherp en niet in het midden

      Comment


      • #48
        Flink onscherp en niet in het midden
        lol
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

        Comment


        • #49
          Ik kreeg er spijt van dat ik in dit topic gereageerd had.
          Daarom mijn bijdrage gewist.

          Comment


          • #50
            Vind jou nog wel origineel, maar die smerige zich omhoog stekende na-aper zeker niet.
            bedankt jacques voor dit fijn compliment, 'k heb er werkelijk oprecht van genoten. nog meer van dat, graag.

            hiermee is alweer bewezen dat we in hetzelfde bedje ziek zijn: even waardeloos als overbodig dus, zoals heel dit topic eigenlijk.

            ps: aan de drastische vermindering van jouw aantal typfouten, verraad je jezelf. dit kan enkel een gevolg zijn dat je je eigen nonsens herleest en corrigeert. belachelijk. in die tijd had je minstens op zoek kunnen gaan naar een paar voor jou kenmerkend antipathieke "beelden", of had je per ongeluk een paar misbaksels kunnen "framen". verspil uw tijd daar toch niet mee, zeg. wat is me dat hier eigenlijk voor een achterlijk gezeik allemaal: "waar ik echt eens ziek van wordt". idioot. sul. paljas. ga naar de dokter en laat je een straffer pilletje voorschrijven. ('k heb dat ook gedaan, 't was nodig. 't is ook niet voor niks dat ik heel het jaar ziek ben en dat het nog een paar jaar gaat duren vooraleer ik genezen zal zijn. 'k zit dus veel thuis en heb daardoor ook veel tijd te verprutsen. wees gerust: je blijft een favoriete schietschijf van mij hoor, je zal mij in de toekomst nog steeds kunnen missen als kiespijn)

            voor mijn part mag je er dus zo stilaan mee ophouden: om de niet aflatende stroom ****** die uit je muil stroomt en die je achteraf op misselijkmakende zeemzoetigere wijze probeert een draai te geven, zodanig dat je het alsnog als een taartje probeert te verkopen. dat pakt niet bij mij, hoor.

            veel plezier nog.
            the hustler


            Comment


            • #51
              dit topic van jaques is enkel gericht om ****** te spuiten en om onenigheid te zaaien. het is dan ook walgelijk dat ik mij inlaat met dat soort spielerei
              Doe het dan niet, denk je nu echt dat er ook maar één forumbezoeker zit te wachten op zulke vulgariteiten ?? Als dat je definitie is van geen blad voor de mond te nemen heb ik alvast liever dat je het wel doet. Als je persé een persoonlijke kruistocht tegen Jacques wil voeren gebruik dan aub. een ander medium dan het BD forum.
              Mark (300D)

              Comment


              • #52
                je hebt groot gelijk, Cyrox.

                ik schaam me eigenlijk wel een beetje omdat ik mezelf verlaag tot een niveau van een soort verbale brutaliteiten die eigen zijn aan een welbepaalde rotte appel (kwestie van dezelfde taal te spreken) waar ik me zelf niet goed bij voel. misschien is het beter om helemaal niet te reageren op dat soort. spijtig genoeg kan hij zijn denigrerende commentaar niet laten en doe ik soms alsof ik de gebeten hond ben. daar heeft niemand op dit forum een boodschap aan. maar zolang hij doorgaat met het spuien van misplaatste kritiek, kan ik mij moeilijk bedwingen om hem af en toe eens lik op stuk te geven. de aard van het beestje zeker?

                meestal heeft dat wel een beetje effect, hoor. dan beseft hij dat hij weer eens over de schreef gegaan is, dat hij te wild om zich heen geschopt heeft en dan post hij wonderbaarlijke foto's en geeft hij genoegzaam commentaar op foto's van anderen. op die momenten is hij soms ronduit schitterend en onimiteerbaar. maar na een tijdje sluipt de sleur er weer in en probeert hij ons wakker te maken met een schop. waarschijnlijk goedbedoeld, maar veelal pijnlijk voor diegenen die zich aangevallen voelen. op zo'n momenten krijgt hij een kaakslag van mij. dan wordt hij even wakker en is hij weer op zijn best. denk niet dat ik een persoonlijke kruistocht onderneem hoor, verre van zelfs. soms laat hij mij schaterlachen zoals alleen hij dat kan, soms doet hij me even in mijn vuile pen kruipen. ook zo als alleen hij dat kan. voor de forumlezer die daarmee geconfronteerd wordt, kan dat soms lijken alsof de hel losgebarsten is. maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. ge moet ons een beetje leren kennen, als het er op aankomt trekken we aan hetzelfde zeil.

                groetjes en tot 2 november,
                john

                Comment


                • #53
                  Ik zit hier de reacties te lezen en zou graag één iets aan iedereen willen zeggen : verdraag dat elke persoon een andere mening heeft/kan hebben en verdraag dat die persoon zijn mening ook doorgeeft aan jou zoals jij die aan andere mensen doorgeeft. Ik apprecieer het als anderen me eens iets vanuit een ander oogpunt laten bekijken want zo verruim ik m'n wereld en kennis. Het is dan nog aan mij om te beslissen wat ik met die visie doe. Maar het feit dat mensen tijd besteden aan m'n werk om hun idee erover te geven, betekent voor mij dat m'n werk voor die mensen de moeite geweest is om er eventjes bij stil te staan, ook al is hun verdict positief of negatief. En trouwens, uit onze fouten trekken we de beste lessen.
                  http://users.pandora.be/Wim_Ellen

                  Comment


                  • #54
                    wijze woorden, gossie.

                    maar om de een of andere onduidelijke reden staat heel het forum keer op keer op stelten als jacques en john met elkaar in de clinch gaan. dat is altijd al zo geweest. wij zijn echt niet met elkaar te verzoenen. anderzijds houdt hij mij wel scherp, en ondanks dat we nooit de beste maatjes zullen worden, waardeer ik hem enorm. hij vindt mij de grootste smerige aap aller tijden en ik vind hem een van de knettergekste idioten. dat komt absoluut nooit goed tussen ons. maar eigenlijk is 't wel een schatje, hoor. welliswaar eentje die altijd een oplawaai van jewelste van mij mag verwachten, maar dat is dan ook nooit kwetsend bedoeld.

                    misschien moeten we alletwee wel levenslang van dit forum verbannen worden. hopelijk niet. dat moeten de moderatoren beslissen. de beleefdheidsregels overtreden is een zeer kwalijke eigenschap van ons. het spijt me vriendelijk daarvoor.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by j@n
                      Je kan het met Jacques eens zijn of niet. Het is ook niet mijn manier van reageren, maar ik heb lange tijd niet zo'n pittige topic met alle reply's gelezen. Op zijn wat ongeremde manier van reageren wordt door voor- en tegenstanders flink van repliek gediend en dat mag ook weleens, want soms zijn we ook te lief voor elkaar.
                      Ik kan mij ook voorstellen dat sommigen misschien beledigd zijn, toch wil ik er voor pleiten om op een faire wijze te reageren en het liefst op basis van redelijke argumenten. Dat betreft natuurlijk ook Jacques.
                      Heb mijn eigen reply maar eens naar voren gehaald.

                      Moderator Algemeen

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Gossie
                        Ik zit hier de reacties te lezen en zou graag één iets aan iedereen willen zeggen : verdraag dat elke persoon een andere mening heeft/kan hebben en verdraag dat die persoon zijn mening ook doorgeeft aan jou zoals jij die aan andere mensen doorgeeft. Ik apprecieer het als anderen me eens iets vanuit een ander oogpunt laten bekijken want zo verruim ik m'n wereld en kennis. Het is dan nog aan mij om te beslissen wat ik met die visie doe. Maar het feit dat mensen tijd besteden aan m'n werk om hun idee erover te geven, betekent voor mij dat m'n werk voor die mensen de moeite geweest is om er eventjes bij stil te staan, ook al is hun verdict positief of negatief. En trouwens, uit onze fouten trekken we de beste lessen.

                        Maar er zijn ook grenzen. We hoeven ook niet alles te slikken. Mij persoonlijk raakt hij niet. Heeft al wel andere (jeugdige) beginnelingen hier de frustratie van hun leven bezorgd. Daar verzet ik mij tegen, daar reageer ik tegen, moeten we tegen reageren.
                        Was hier nu niet direct het geval. Komt er geen reactie gaat hij het opnieuw proberen, harder, sterker wellicht. Alsof rechtuit uw gedacht zeggen -hij kleedt het zo aan- hem het recht geeft om tegen de schenen te stampen.
                        Ik gun ieder diertje zijn pleziertje. Zijn plezier moet eindigen waar het plezier van anderen begint.
                        Af en toe een beetje afremmen, vandaar mijn reactie. Was zeker niet impulsief, even over nagedacht.
                        Kan van iedereen nog leren zelfs van de stompsten, maar toch liever van de anderen.
                        Zie liever géén reacties op dergelijke postings. Te véél plezier. Lach liever met iets anders.

                        Comment


                        • #57
                          Lach liever met iets anders.
                          dat zal ik proberen, sonyke. vergeef me mijn mindere periode. ik kruis liever de degens in het forum "fotobewerking" en ga nog veel liever een pintje drinken op de modellendag. 'k beloof dat ik goed zal proberen te genezen. en geef onze roadrunner nog een big hug van mij.

                          i shall return,
                          john


                          ps: euh, da gaat nog wel even duren hee, want een abbonnement op de kliniek hebben, daar wordt ik nu ook weer niet echt vrolijk van. 't is wel geen mopje hee: ik kom echt terug hoor, 'k moet wel eerst nog een beetje genezen. tot de volgende.

                          Comment


                          • #58
                            Een vraagje aan de moraalridder van de fotografie... (Jacques wel te verstaan)

                            Antwoorden op een gestelde vraag is een elementaire vorm van beleefdheid. Wie kritiek wil geven moet ook willen toelichten... zo kan men ervan leren. Zoniet, zwijg je beter... dat is mijn mening.


                            Daarom zie:
                            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28583

                            Nicodemus
                            "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                            Comment


                            • #59
                              Heb mijn eigen reply maar eens naar voren gehaald.

                              Moderator Algemeen
                              Hee leuk dat je moderator bent geworden, een goed keus ook Trouwens de andere moderators tot nu toe ook !

                              Comment


                              • #60
                                Ik heb nooit een boek van de beste man gelezen maar hem wel vaak op tv gezien doch het lijkt me dat we onze eigen Herman Brusselmans hier hebben
                                Groeten,
                                Ronald
                                http://fotografie.jouwweb.nl/

                                Comment

                                Working...
                                X