Re: SC-ers beoordelen in fotobeoordeling!
Goh, wie zoekt wat weer ver... Het is opvallend dat telkens ik ergens een reply of commentaar plaats, "just Senior Member Hombre", moet komen repliceren, met een off-topic reply, om dit topic weer verder te laten ontsporen. Ik heb een voorbeeld gegeven. Het voorbeeld spreekt voor zich, en i.p.v. de reply's van dezelfde persoon voordien te lezen, kan je beter de reacties erop, nadien, lezen, en die spreken voor zich. Een mod die ten persoonlijke titel een uitspraak doet, blijft een mod, of zie ik het weer helemaal fout. De uitspraak die hij daar doet, is één die ik één van de toppunten van gemis aan respect op dit forum vind, of hij hem nu als mod doet of niet.
I.p.v. steeds uit mijn reply's te kiezen waar je graag op antwoord, zou je misschien eens een keertje de topics en reply's kunnen lezen die ECHT over dit forum gaan, en daar uw conclusies uit trekken.
Mvg
Chris
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht
I.p.v. steeds uit mijn reply's te kiezen waar je graag op antwoord, zou je misschien eens een keertje de topics en reply's kunnen lezen die ECHT over dit forum gaan, en daar uw conclusies uit trekken.
Mvg
Chris
Comment