Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Konijnenberg

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
    vanaf dat je geld overgeschreven is de dag nadien word het geleverd
    middags 17.50 uur(30D) besteld, de volgende dag nog voor 10.00 in huis.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
      Dat vind ik ook als je eens op internet surft zie dat ze overal goedkoper zijn en veel beter van service, kamera-express.nl is zo één waar ik erg tevreden over ben , vanaf dat je geld overgeschreven is de dag nadien word het geleverd
      Allee joeng meende gij da nu?
      Kleine spullen wil ik wel bij een internet winkel kopen, maar duurdere zaken zoals een objectief of camera koop ik zeker niet via een webshop. Ik wil dat eerst in mijn pollekes voelen en bij een camera wil ik zeker eens door de zoeker kijken. En eigenlijk vind ik een webshop over het algemeen duur, die hebben geen winkel nodig die heel veel kost en toch zitten ze maar precies onder de prijzen, als ze al onder de prijzen van konijn kunnen (lees willen). Ene BTW, van de service van konijn heb ik ZEKER geen klagen!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Allee joeng meende gij da nu?
        Kleine spullen wil ik wel bij een internet winkel kopen, maar duurdere zaken zoals een objectief of camera koop ik zeker niet via een webshop. Ik wil dat eerst in mijn pollekes voelen en bij een camera wil ik zeker eens door de zoeker kijken. En eigenlijk vind ik een webshop over het algemeen duur, die hebben geen winkel nodig die heel veel kost en toch zitten ze maar precies onder de prijzen, als ze al onder de prijzen van konijn kunnen (lees willen). Ene BTW, van de service van konijn heb ik ZEKER geen klagen!

Grtz, RF
        vele webwinkels hebben een winkel ook waar je gewoon aan de zelfde prijs kan gaan kopen ook, of wel kan je je spullen gewoon afhalen en betaal je ook geen port

Comment

Hier wordt nogal wat afge***d...

Het Fortis-dossier, da's pas een probleem
          One of the Lehman Bros.

Comment

Zelf heb ik ook geen al te beste ervaringen met Konijnenberg.
            Eén voorval wil ik jullie toch niet onthouden.

Er was een bepaald probleem met een bestelling. Ik ga jullie niet met de details vervelen maar geloof me, de fout of de oorzaak van dit probleem lag geheel bij hen.

Ik stuurde hen dan ook een mailtje hieromtrent.....dat zonder gevolg bleef, waarna ik nog een mailtje stuurde...enzoverder, allemaal zonder enige reactie of reply van hun kant.
            Tot ik hen uiteindelijk na een week of zo telefonisch contacteerde.
            Hun reactie op dit telefoontje was heel koel en bijna zelfs bot te noemen. Het strafste was echter dat ik enige uren na dit telefonische contact een mailtje ontving met de heel droge vraag om hen in het vervolg niet meer telefonisch maar via mail te contacteren. Het klonk zelfs bijna als een verwijt. Mijn broek zakte bijna af toen ik het las . Ik had verdorie niets anders gedaan dan hen te trachten per mail te contacteren .

Op geen enkel moment heb ik dus ook maar enig excuus, verontschuldiging of vriendelijk antwoord van hen mogen ontvangen. Ik stond versteld van zoveel 'onrespect' voor hun klanten. Ik kreeg het gevoel dat ik al blij mocht zijn dat ik bij hen mocht kopen, laat staan dat ik hen voorzichtig zou mogen wijzen op hun gemaakte fouten.

En dat was zeker niet mijn eerste of enige negatieve ervaring met hen.
            Wel mijn laatste, want ik ken ondertussen wel andere en betere zaken waar een klant wel behoorlijk behandeld wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
              Zelf heb ik ook geen al te beste ervaringen met Konijnenberg.

Er was een bepaald probleem met een bestelling. Ik ga jullie niet met de details vervelen maar geloof me, de fout of de oorzaak van dit probleem lag geheel bij hen.
              das niet echt sterk hè, wij weten toch de kant van het Konijntje niet?
              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                das niet echt sterk hè, wij weten toch de kant van het Konijntje niet?
                grt,bouk.
                De details weet ik niet allemaal heel precies meer, het is immers al anderhalf jaar of zo geleden.
                Waar het hem op neer kwam: Ik had bij Konijn-België iets besteld en deze bestelling ook onmiddelijk betaald op hun Belgische rekening. Alles zoals het hoorde. Een hele tijd later kreeg ik een mailtje van Konijn-Nederland dat de bestelling diende betaald te worden anders zou deze uiteraard niet verzonden worden .
                Waarop ik hen een vriendelijk mailtje stuurde om hen te laten weten dat deze betaling reeds geruime tijd gedaan was. Geen reactie. Waarop ik hen een kopie van het bankuittreksel opstuurde, geen reactie...enzoverder...de rest van het verhaal staat hierboven.

En nu kan jij reageren dat we niet kunnen weten of ik hier de waarheid vertel zolang we de versie van Konijn hierover niet gehoord hebben hé .
                En dan kan jij voor mijn part de pot op, tesamen met Konijn, want dan zeg jij eigenlijk dat ik een leugenaar ben. En dat heb ik niet zo graag .

Comment

En nu kan jij reageren dat we niet kunnen weten of ik hier de waarheid vertel zolang we de versie van Konijn hierover niet gehoord hebben hé .
                  En dan kan jij voor mijn part de pot op, tesamen met Konijn, want dan zeg jij eigenlijk dat ik een leugenaar ben. En dat heb ik niet zo graag .
                  waar schrijf ik dat je de waarheid niet verteld en waar schrijf ik dat je eigenlijk en leugenaar bent!
                  wel eerst effe goed lezen voor je op deze wijze reageert.
                  en je verschuilen achter Smiley's vind ik zo wie zo niet netjes.
                  grt,bouk.

Comment

Niks van aantrekken Bouk.
                    Ik denk dat hij besteld heeft in Nederland en betaald heeft in België.
                    Dit kon vroeger wel vaak voorkomen want als je niet goed oplette zat je op de Nederlandse website te zoeken en te bestellen en schreef je over op de Belgische rekening. Maar dan nog, zo hadden ze hem niet zo mogen behandelen!

Nu is de zaak eenvoudiger want in België gaat de Belgische site open met de prijzen van hier en betaal je natuurlijk ook hier. Alles zal wel om een misverstand gedraaid hebben, maar zoals ik al zei, niet fijntjes opgelost van hen en daarmee ben ik het eens.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      waar schrijf ik dat je de waarheid niet verteld en waar schrijf ik dat je eigenlijk en leugenaar bent!
                      wel eerst effe goed lezen voor je op deze wijze reageert.
                      en je verschuilen achter Smiley's vind ik zo wie zo niet netjes.
                      grt,bouk.
                      Leer JIJ eerst maar eens goed lezen beste Bouk.

En over die smilies, die opmerking van jou vind ik dus wel leuk. Plaats ik ze niet dan is er geen kat die inziet of het sarcastisch bedoeld is of als grap of dergelijke. Dit heb ik tot mijn scha en schande in het verleden al meer dan genoeg meegemaakt. En ik heb er persoonlijk dan ook een grondige hekel aan dat het internet blijkbaar zo misgroeid is dat een boodschap als 'heel serieus bedoeld' zal aanzien worden als er geen smilies bijstaan.
                      Zet ik er dan WEL een smilie bij omdat ik dit soort misverstanden wil vermijden dan wordt me verweten dat ik me verschuil achter smilies. Tja.

Wat jou reactie betreft. Ik schreef duidelijk dat MOCHT jij op een bepaalde manier reageren dat ik DAN jou reactie op een bepaalde manier zou interpreteren. Lees het nog maar eens opnieuw beste Bouk. Ik denk dat dit soort conjugatie zelfs een naam heeft: "toekomstig voorspellende wijze" of zo . (Knipoog en een lach: als grapje bedoeld). Ik schrijf dus momenteel (nog) nergens dat jij me een leugenaar noemt.

Jij bewijst eigenlijk nogmaals de stelling dat mensen op het internet niet meer in staat zijn om te lezen. En al zeker niet als er geen duidelijke smilies bijstaan.

Edit: Een paar typo's eruit gehaald.
                      Last edited by leonbidon; 8 maart 2009, 10:48.

Comment

Niks van aantrekken Bouk.
                        Ik denk dat hij besteld heeft in Nederland en betaald heeft in België.
                        Dit kon vroeger wel vaak voorkomen want als je niet goed oplette zat je op de Nederlandse website te zoeken en te bestellen en schreef je over op de Belgische rekening. Maar dan nog, zo hadden ze hem niet zo mogen behandelen!

Nu is de zaak eenvoudiger want in België gaat de Belgische site open met de prijzen van hier en betaal je natuurlijk ook hier. Alles zal wel om een misverstand gedraaid hebben, maar zoals ik al zei, niet fijntjes opgelost van hen en daarmee ben ik het eens.

Grtz, RF
                        Ja hoor, t'is daarom ook dat ik het er zo duidelijk heb bijgezet dat ik bij KONIJN-BELGIE heb besteld aan ook onmidellijk heb betaald aan KONIJN-BELGIE (Rolt met de ogen: niet bedoeld zoals het geschreven staat).
                        In hetzelfde bedje ziek als Bouk blijkbaar. Ben jij toevallig ook een Nederlander? . (Steekt tong uit: als grappig bedoelde prik).

Het contact-adres van Konijn is trouwens een Nederlands E-mailadres, want van daaruit worden de bestellingen immers geregeld en de goederen verstuurd. Ook die voor België. En ik kan me best inbeelden dat de communicatie tussen België en Nederland niet gemakkelijk vlot te krijgen is voor Konijn. Maar dit mag geen excuus zijn om hun klanten op een dergelijke manier te behandelen.

Maar eerlijk gezegd zal het me dus worst wezen waar jij en Bouk, of om het even wie, zijn spullen koopt. Als jij content bent bij Konijn is dat prima hoor voor mij.
                        Het is immers niet omdat ik een paar persoonlijke mindere ervaringen heb gehad met deze zaak dat die zaak daardoor voor anderen niet kan deugen hé.

Comment

Leondidon; ik geef me over.
                          off topic: heb nog nooit wat bij Konijnenberg gekocht.
                          grt,bouk.

Comment

Ja hoor, t'is daarom ook dat ik het er zo duidelijk heb bijgezet dat ik bij KONIJN-BELGIE heb besteld aan ook onmidellijk heb betaald aan KONIJN-BELGIE (Rolt met de ogen: niet bedoeld zoals het geschreven staat).
                            In hetzelfde bedje ziek als Bouk blijkbaar. Ben jij toevallig ook een Nederlander? . (Steekt tong uit: als grappig bedoelde prik).

Het contact-adres van Konijn is trouwens een Nederlands E-mailadres, want van daaruit worden de bestellingen immers geregeld en de goederen verstuurd. Ook die voor België. En ik kan me best inbeelden dat de communicatie tussen België en Nederland niet gemakkelijk vlot te krijgen is voor Konijn. Maar dit mag geen excuus zijn om hun klanten op een dergelijke manier te behandelen.

Maar eerlijk gezegd zal het me dus worst wezen waar jij en Bouk, of om het even wie, zijn spullen koopt. Als jij content bent bij Konijn is dat prima hoor voor mij.
                            Het is immers niet omdat ik een paar persoonlijke mindere ervaringen heb gehad met deze zaak dat die zaak daardoor voor anderen niet kan deugen hé.
                            Beste Leonbidon,

Ik ben een geboren en getogen Menennaar, dat is een grensstad met Frankrijk!
                            Nu woon ik sedert een tweetal jaar in Mol (Prov. Antwerpen).
                            En wat ik kan uitmaken uit al je commentaren is dat je niks moet weten van de Nederlanders.
                            En verder geef ik geen commentaar/antwoord meer want jij bent NIET redelijk.

Grtz, RF

Comment

Beste Leonbidon,

Ik ben een geboren en getogen Menennaar, dat is een grensstad met Frankrijk!
                              Nu woon ik sedert een tweetal jaar in Mol (Prov. Antwerpen).
                              En wat ik kan uitmaken uit al je commentaren is dat je niks moet weten van de Nederlanders.
                              En verder geef ik geen commentaar/antwoord meer want jij bent NIET redelijk.

Grtz, RF
                              Lol, "ik ben niet redelijk" .

Dat van die Nederlanders was een heel flauw grapje, dat geef ik grif toe .
                              Daarom ook dat die smilie er bij stond, met de uitleg van wat ik met die smilie bedoelde. De volgende maal zal ik er ook nog een tekeningetje bij zetten. Misschien dat het dan duidelijk is.

Maar nu zou ik toch wel eens willen weten uit welke commentaren je hier nogal hebt kunnen afleiden dat ik niks van Nederlanders moet hebben. Het zal me benieuwen .

Want laat ik nou net Nederlanders (en toch zeker die van onder de Moerdijk) de sympathiekste buren/"buitenlanders" vinden die er rondlopen. (geen smilie, dus oprecht gemeend)
                              Dat Nederlanders (over het algemeen) zelden rond de pot draaien vind ik trouwens het leukste aan hen. Nederlanders zijn over het algemeen gewoon heel aangename mensen om mee om te gaan. Iets wat ik niet zo direct, of toch minder, van Belgen kan zeggen.

En ter informatie; ik woon op wandelafstand van de Nederlandse grens.

En jij nu .

Edit: En als ik goed doorstap woon ik eigenlijk ook op wandelafstand van de Franse grens, maar soit. .
                              Last edited by leonbidon; 8 maart 2009, 11:50.

Comment

Working...
                              X