Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht!!! dringend

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht!!! dringend

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
    Het Staatsblad is publiek, en iedere Belg wordt geacht te weten wat er in staat.

j.
    Jo, I'd be interested to see the article. can you PM the link?

Comment

Dit topic zegt meer over de leden dan over TS.
      Als iemand een vraag stelt die ons stoort gaan we iemand de grond inboren, zijn verleden helemaal uitspitten, en de vuile was buitenhangen.

Als je wil dat we streng optreden omdat je vind dat dit illegaal is, wat vind je dan van:
      - publiceren van foto's van mensen zonder toestemming (inbreuk op privacy en portretrecht)
      - vragen over en plaatsen van foto's van urbanlokaties (meestal verboden toegang en inbraak)
      - aanbieden van workshops (als je er winst op maakt ben je een handelaar en is het niet toegelaten en als je het tegen kostprijs doet dan stimuleer je zwartwerk).
      - tips en truks om de douane te verleiden bij aankopen van uit het buitenland (illegale invoer)
      -.......

Als je een heksenjacht wil dan kan je achter vele zaken wel een negatief kantje vinden
      Dat mag toch zeker niet de bedoeling zijn van dit forum, en ik mag hopen dat de leden daar toch boven staan.

daarom mijn oproep, laat de sereniteit in dit topic terugkeren, en laat je niet in een negatieve spiraal meesleuren.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Dit topic zegt meer over de leden dan over TS.
        Als iemand een vraag stelt die ons stoort gaan we iemand de grond inboren, zijn verleden helemaal uitspitten, en de vuile was buitenhangen.
        hey! you think professionals like it when we're told repeatedly on BD that we rip people off, that we deliver rubbish work that any amateur can deliver. WE are labeled very quickly and our hard work is dismissed even quicker by many people.
        You added a personal reference to this topic and now you want people to stop?

Pfft.

Comment

Had niet gedacht dat op BD zo'n kleine mannen zitten te janken.
          Jullie weten nie eens wie ik ben of wat ik doe! Daarover dan een oordeel vellen als je nie weet hoe het juist in elkaar zit. Sommigen reageren hier of al alsof ik al op hun vragen geantwoord gegeven heb op hun voorstel (25euro/uur). Als ze hier dan zitten te k*kken dat ik het zogezegd zei dat het teveel was, zal hun werk misschien ook nie veel soeps zijn. Zal in iedere geval geen moeite doen om dan te beantwoorden. Weet ik veel. Ne mens moet blijkbaart tegenwoordig alles slikken of er komt nog meer miserie.

Ik vraag enkel een fotograaf. Wat het kost of wie het is, zijn mijn zakens. Ik beslis nog altijd zelf. Jullie maken enkel jullie eigen potje zwart, door te tonen hoe jullie daarop reageren!

Bedankt aan diegene die positief reageerden.
          Daarmee sluit ik het hier af!
          aan de negatieve : Jullie zijn het nie waard om hier op het forum te zitten en mensen af te breken.
          Veel succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotografie Lore Bekijk bericht
            Jullie weten nie eens wie ik ben of wat ik doe!
            Voor je afsluit, kan je gewoon bevestigen of we het effectief over deze Lore hebben?

Dan kan ik met een gerust hart afsluiten wetende dat mijn oordeel correct is of niet.

Voor de rest ga ik hier ook niet meer dieper op in, ik wens je succes met je zoektocht!
            www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotografie Lore Bekijk bericht
              Sommigen reageren hier of al alsof ik al op hun vragen geantwoord gegeven heb op hun voorstel (25euro/uur). Als ze hier dan zitten te k*kken dat ik het zogezegd zei dat het teveel was, zal hun werk misschien ook nie veel soeps zijn.
              Ik heb in elk geval wel een Pm terug gekregen van je hoor ! Maar iedereen weet het nu, mijn werk is niet veel soeps

Geen probleem hoor, ik ga valentijn mooi met mijn vrouwtje doorbrengen , ze was er toch al niet te gelukkig mee, maar ik wou gewoon iemand uit de nood helpen.

Johan
              Disegno-S
              Specialized in Automotive photography ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Voor je afsluit, kan je gewoon bevestigen of we het effectief over deze Lore hebben?
                Over deze Lore gaat het inderdaad, Tom.

Mvg,
                Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Disegno-S Bekijk bericht
                  Ik heb in elk geval wel een Pm terug gekregen van je hoor ! Maar iedereen weet het nu, mijn werk is niet veel soeps
                  En net de TS die dat zegt... 'k vraag me dan af hoe ze over eigen werk denkt.

Mvg,
                  Frederic

Comment

Omdat dit topic in een negatieve spiraal zit van persoonlijke verwijten gaat hier maar een slotje op.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                    X