Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht!!! dringend

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht!!! dringend

Beetje laat en uit de richting voor me.
    Wil je eventueel een prijsopgave geven.
    Last edited by paly; 7 februari 2009, 11:54.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotografie Lore Bekijk bericht
      Ja, ik weet dat ik aan de late kant ben... maar ik zoek een fotograaf amateur / student die een huwelijksreportage van ons huwelijk wilt doen op 14/02.
      Die gaat door in westvlaanderen. Als er mensen zijn die mij willen helpen, graag een seintje. Of als jullie iemand mij kennen die nog vrij is en zin heeft om dees klus te klaren stuur maar door.
      De omschrijving wat ik graag wil. Rond 10u smorgens foto's op locatie
      en om 11u30 fotos in het stadhuis tot iets na 12u. Graag de foto's op cd/dvd.
      Hopelijk kan er mij iemand nog helpen...

mvg
      Geef pocket cameratjes aan je genodigden die je kan vinden bij kruidvat....(als het dan niets mag kosten, want daar ruikt het wel naar)

Trouwens is het altijd een gemakkelijk en je bent er niet de enige in om hier de hoop te vestigen dat je iemand vindt for free (almost)

Ten eerst hebben de meeste amateurs keihard gespaard voor hun materiaal
      Ten tweede heeft u enige idee wat de nabewerkingen inhoudelijk zijn

En heu.. heeft u eventueel een Land Rover die ik even een tweetal weken kan lenen for free (ik zoek iemand)

Comment

Je kan professionele fotografen contacteren via de beroepsvereniging. Op die manier zal je zeker wel iemand vinden. Maar die zal je uiteraard het gangbare tarief moeten betalen. www.beroepsfotografen.be.

Ben zelf niet vrij.
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben: hadden jullie geen fotograaf geboekt of heeft er iemand zich afgemeld?
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
            Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben: hadden jullie geen fotograaf geboekt of heeft er iemand zich afgemeld?
            nee gewoon beslist om op 3 weken tijd een huweijk te regelen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
              Geef pocket cameratjes aan je genodigden die je kan vinden bij kruidvat....(als het dan niets mag kosten, want daar ruikt het wel naar)

Trouwens is het altijd een gemakkelijk en je bent er niet de enige in om hier de hoop te vestigen dat je iemand vindt for free (almost)

Ten eerst hebben de meeste amateurs keihard gespaard voor hun materiaal
              Ten tweede heeft u enige idee wat de nabewerkingen inhoudelijk zijn

En heu.. heeft u eventueel een Land Rover die ik even een tweetal weken kan lenen for free (ik zoek iemand)

ja ik weet wat het inhoud!! Ik doe zelf aan fotografie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotografie Lore Bekijk bericht
                ja ik weet wat het inhoud!! Ik doe zelf aan fotografie!

Tja, wat je fotografie noemt, Lore. Sorry dat ik hier even op inpik, maar wat je me reeds doorstuurde van eigen werk zou ik zelf beschaamd voor zijn geld te vragen... Kleurzweem, zware slagschaduwen en onscherpte...

Mvg,
                Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

Tja, wat je fotografie noemt, Lore. Sorry dat ik hier even op inpik, maar wat je me reeds doorstuurde van eigen werk zou ik zelf beschaamd voor zijn geld te vragen... Kleurzweem, zware slagschaduwen en onscherpte...

Mvg,
                  Frederic
                  Net daarom dat ze het zelf niet doet? Of is Lore de bruid...?

Frederic,
                  vanwaar deze slag onder de gordel?

G
                  fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                  Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                    Net daarom dat ze het zelf niet doet? Of is Lore de bruid...?

Frederic,

G
                    Ik reageer gewoon niet op zo'n commentaar!

Comment

Kunnen we het wel beleefd houden aub? Als de vraag die hier wordt gesteld bepaalde mensen verontwaardigt, reageer dan gewoon niet . . . . . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                        Frederic,
                        Dat is geen slag onder de gordel, maar zuivere waarheid. Als iemand beweert zelf te weten wat fotografie is en zichzelf dan nog fotograaf durft te noemen, dan heb ik daar totaal geen problemen mee. Maar als dan blijkt dat de kwaliteit van het betaalde werk serieus ondermaats is en je dan nog eens aangesproken wordt om bij te springen bij de resultaten en zo de boel te redden, dan vind ik dat op zich al erg. Zo'n mentaliteit breekt me dan ook de bek open. Dan zwijg ik ook niet meer.

Mvg,
                        Frederic

Comment

Dag lore west vlaanderen is groot en een amateur je belangrijkste dag op gevoelige plaat laten vastleggen is gevaarlijk.
                          Zou wel willen maar dan zou ge misschien zo teleurgesteld zijn van de kwaliteit dus stel ik voor om een pro de foto's te laten nemen ,wil indien mogelijk wel enkele fotootje van aan t' stadhuis komen maken ,
                          Doe dit regelmatiger dan shoot op locatie welliswaar voor vrienden en kennissen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                            Dag lore west vlaanderen is groot en een amateur je belangrijkste dag op gevoelige plaat laten vastleggen is gevaarlijk.
                            Zou wel willen maar dan zou ge misschien zo teleurgesteld zijn van de kwaliteit dus stel ik voor om een pro de foto's te laten nemen ,wil indien mogelijk wel enkele fotootje van aan t' stadhuis komen maken ,
                            Doe dit regelmatiger dan shoot op locatie welliswaar voor vrienden en kennissen
                            Bedankt voor je reactie...
                            wij zijn van LO.

mvg

Comment

Hier nog een paar tips…

Er zullen zeker mensen zijn die jou op korte tijd uit de nood willen helpen en zo bakken ervaring op zullen doen!

Voor het bruidsboeket het bloemschikforum: http://forum.tuinadvies.be/forum_sub...hp?hid=3&sid=9

Als je nog een traiteur zoekt is er hier het koksforum:
                              http://het.gastronomen.net/forum/def...nav=uniek_832&

Mijn excuses dat ik geen zaalverhuurders forum gevonden heb! Als het niks mag kosten kan je het feest natuurlijk ook nog altijd gewoon thuis geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                                Hier nog een paar tips…

Er zullen zeker mensen zijn die jou op korte tijd uit de nood willen helpen en zo bakken ervaring op zullen doen!

Voor het bruidsboeket het bloemschikforum: http://forum.tuinadvies.be/forum_sub...hp?hid=3&sid=9

Als je nog een traiteur zoekt is er hier het koksforum:
                                http://het.gastronomen.net/forum/def...nav=uniek_832&

Mijn excuses dat ik geen zaalverhuurders forum gevonden heb! Als het niks mag kosten kan je het feest natuurlijk ook nog altijd gewoon thuis geven.

bedankt alles was geregeld! buiten de fotograaf!!

alles komt op zijn pootjes terecht

Comment

Working...
                                X