Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel geblaat, weinig wol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    sorry Roadrunner deze reply ging geheel buiten mij om, mijn handen vlogen plots over het toetsenbord )
    Ja Marjo,ik begrijp dat zeer goed dat gevoel.Soms is het sterker dan mezelf Het is je vergeven (voor deze ene keer,geen gewoonte van maken hé want dan )
    Danny's Photosite

    Comment


    • #62
      Hallo John,

      Na alles eens gelezen te hebben, denk ik dat ik het allemaal wel een beetje begrijp.
      In 2001 tijdens mijn werk heb ik een hartinfarct gehad (op begraafplaats).
      Het was hij in het putje of ik, ik heb er voor gekozen dat hij maar moest gaan en walla, ik ben er nog na drie extra hartinfarcten.
      Ik heb tot tweemaal toe in een revalidatiecentrum gezeten en daar waren mensen dit hun probleem maar moeilijk konden plaatsen of een plaatsje konden geven.
      Ik heb hun geprobeert duidelijk te maken dat ze niet aan de dingen moeten denken die zij niet meer kunnen maar aan de dingen die men nog wel zou kunnen, en dat zijn er heeeeeeeeeel veeeeeeeeel.
      Zelf ben ik al twee jaar niet weg kunnen gaan met mijn videocamera en fotocamera, maar ik weet en zal er voor vechten dat dat anders wordt.
      Op de videoclub en fotoclub lopen ze te zeiken dat ik nooit eens films en foto's meeneem en wat ik meeneem zijn dan vaak binnen opnamen van mijn kleinkinderen en de poes, maar ik ben bezig.

      Voor mijzelf zeg ik altijd: er is maar 1 weg en die is rechtdoor, dus gaan met die banaan.

      Sterkte en groetjes.

      Veel Fotoplezier, Riny Smetsers. http://riny.instantlogic.com/


      http://www.riny-smetsers.nl

      Minolta Dimage 5 / Minolta Prog.3600HS(D) flitser.

      Comment


      • #63
        verdorie, Riny, pas een beetje op met al die hartinfarcten hee, dat is gevaarlijk hoor. soigneer u goed en hou er de moed in

        Comment


        • #64
          Hallo Hustler,

          Ik heb de topic niet echt geheel gelezen, daar de aanhef inmiddels gewist was en ik heb de afgelopen week het nodige gemist agv van een vakantie, maar ik meen te mogen begrijpen dat het nog niet de geheel goede kant op gaat met je rug (als ik het mij goed herinner van een eerdere topic): wel vanaf hier kan ik niet veel voor je betekenen, echter ik wens je heel veel sterkte toe en hoop met je op spoedig betere tijden.

          mvg,

          Jan

          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #65
            'k mag eigenlijk nog niet zo erg klagen hoor, er zijn ook al eens dagen bij dat het beter gaat. soms is het echter om de muren op te lopen en als ik dan eens achter mijn computer ga zitten is dat aan mijn geschrijf serieus te merken. daarom heb ik mijn eerste reactie hier maar gewist, dat was meer een pijnscheut dan wat anders. gelukkig heb ik hier al veel steun gekregen door de verhalen en medeleven van de forumleden en heb ik ook al dikwijls hard kunnen lachen met de capriolen van de meesten hier en dat doet deugd hoor. met een beetje aanpassingsvermogen zal 't nog wel goed komen met mij

            Comment


            • #66
              Citaat:

              men verlicht dikwijls zijn ongeluk door erover te vertellen.
              (P. Corbeille: A raconter ses maux, souvent on les soulage. (1643))

              Comment


              • #67
                He Hustler,

                iedereen vertelt hier zijn levensverhaal zo'n beetje, maar het is mij volstrekt onduidelijk waar jij last van hebt... Ik zou je graag beterschap wensen maar ik weet niet waarmee.... Verder dan iets met je rug kom ik niet.

                Een positieve houding is meer dan de helft van je herstel!

                Gert
                Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                Comment

                Working...
                X