Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel geblaat, weinig wol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    'k ben vandaag voor de eeste keer sinds februari nog eens wat foto's gaan trekken. ik heb er zelfs een paar genomen vanuit mijn auto. 'k heb er deugd van gehad. zonder de reacties van de forumleden had ik waarschijnlijk nooit meer een camera aangeraakt. iedereen hartelijk bedankt, dus.

    Comment


    • #47
      Leuk John, ik hoop dat je ze gaat inscannen en dat we er iets van te zien krijgen Je kunt ook nog aan de challenge meedoen trouwens

      Comment


      • #48
        Originally posted by the hustler
        'k ben vandaag voor de eeste keer sinds februari nog eens wat foto's gaan trekken. ik heb er zelfs een paar genomen vanuit mijn auto. 'k heb er deugd van gehad. zonder de reacties van de forumleden had ik waarschijnlijk nooit meer een camera aangeraakt. iedereen hartelijk bedankt, dus.
        Te gek John.........keep on going !

        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #49
          Roadrunner en Fritsken !!!!!!!!!!!!!!!!

          Ik denk dat Hustler, zelf, het cynische in mijn bericht WEL doorhad....

          Het probleem met het lezen van een bericht is, dat je niet ziet met welk een gezichtsuitdrukking of intonatie het werd getypt !!
          Ik ben iemand die heel wat verwerkt door humor, al dan niet verdoken, ironisch......

          Ik ben BLIJ dat jullie me verkeerd inschatten !
          ...ondanks mijn eerste bericht waaruit je zou kunnen afleiden hoe ik tegenover Hustler's situatie "aankijk" (ongeacht het al dan niet bezit van een digital camera).

          Groetjes
          Lukathi







          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #50
            @Lukathi : Ik vond het al een heel rare bocht die je hier nam.

            Had je er even bijvermeld dat het cynisch/grappig bedoeld was, was er geen misverstand.

            't Is idd niet gemakkelijk te achterhalen in welke "mood" iets geschreven is. Bovendien komt iets achteraf soms véél harder over dan het bedoeld was, of wordt het gewoon totaal verkeerd begrepen. Bij een "real life" gesprek heb je dit niet natuurlijk, één van de nadelen van "thread-gesprekken".

            Hier vond ik je uitlating echter zo straf, dat ik niet kon laten te reageren.
            Verkeerd begrepen natuurlijk...
            Nu moet ik mij excuseren bij jou (doe ik hierbij dan ook).

            @the hustler : gewoon doorgaan, goeie fotos maken en ons laten meegenieten.
            En een moeilijke periode, hoe moeilijk ook, is altijd maar een periode, ooit gaat die wel voorbij. Vanuit een comfortabele positie is dat natuurlijk gemakkelijk gezegd, maar het IS wel zo.
            Sterkte (neen geen medelijden, da's te zielig, wel een schouderklop en een vriendelijke aanporring)

            Groeten,
            Fritsken.

            Sony F717. (ben gebeten én besmet, fijn zo!)
            **EK** allways on for me please
            Halfvol is voller dan halfleeg.

            Comment


            • #51
              Geen probleem "fritsken" !!!!
              Bedankt voor je mail en echt niet nodig om je te excuseren hoor! (maar dank hiervoor)

              Natuurlijk had ik kunnen vermelden dat het cynisch bedoeld was, maar, dat is net zoiets als de "clou" van een grap uit de doeken te doen... het "effect" gaat verloren !

              Groetjes

              Lukathi
              Groetjes

              Lukathi

              Comment


              • #52
                [/quote]
                Lol Danny, stof zal er alleszins genoeg zijn in Zottegem
                Stof in de letterlijke zin van het woord en in figuurlijke zin van het woord (stof om over te praten ivm fotografie dan).
                [/quote]
                Ja , Patrick . Veel stof op mijn Microdrive . Zoveel te zien dat ik met 1Gb niet toekwam . En , op de sensor , no dust ..... enkel uitlaatgassen van die edele oldrtimers .
                Maar ik denk dat we de tractors hadden kunnen missen , zo gezellig vond ik de bijeenkomst .
                5 10D's , Vlaams en Frans in één grote gemeenschap ; gepassionneerden van het beeldje . Heel tof !

                [/quote]
                Kijk mensen, ik heb ook mijn miserie gekend. Ieder huisje heeft zijn kruisje... Eén ding heb ik geleerd: positief denken! Denk aan de mogelijkheden die je wel hebt. Denk aan het feit dat je door ziekte, miserie of wat dan ook gesterkt wordt in het leven. Je leert veel bij. Je leert keuzes maken. Maak de goede keuzes. De keuzes waar je positieve energie van krijgt. Stel je open voor alles en iedereen. Ik heb Danny heel toevallig leren kennen via Canonians. Ik heb mij open gesteld voor hem. We hebben elkaar reeds één keer ontmoet en je kan niet geloven wat voor toffe, eerlijke mens ik ontmoet heb. Als je open staat voor mensen zonder te verwachten dat je iets terugkrijgt, krijg je gegarandeert veel VRIENDSCHAP terug. Ik denk dat Danny dit alleen maar kan bevestigen, niet Danny?
                [/quote]

                Juist . We kenden mekaar van toeten noch blazen en het was , meteen , bingo . Je bent een hele kerel , Patrick en zo cool !
                Vriendschap is zoals liefde : je rekent toch niet wat je geeft en verwacht ook geen interesten , he ?
                Maar , wat je terugkrijgt is onmeetbaar en ontelbaar .
                Maar , vooral , onmisbaar ...

                Beste groetjes ,

                Danny

                http://www.canonians.com

                Comment


                • #53
                  Originally posted by the hustler
                  'k ben vandaag voor de eeste keer sinds februari nog eens wat foto's gaan trekken. ik heb er zelfs een paar genomen vanuit mijn auto. 'k heb er deugd van gehad. zonder de reacties van de forumleden had ik waarschijnlijk nooit meer een camera aangeraakt. iedereen hartelijk bedankt, dus.
                  PROFICIAT !
                  Dit is geweldig , John .
                  De eerste stap is gezet . Voor je ' t weet kan je het niet meer missen .
                  Go ahead , man .
                  Verbaas ons met je foto's .
                  Weet je , ik ben weg van de zomerperiode . Niet zozeer omdat het warm is ( heb er hekel aan een zonneslag op mijn kale knikker te krijgen ) maar wel omwille van het licht en de kleuren . Licht is leven .
                  Maar .... maar ... vooral omdat ik op 1m20 op dezelfde hoogte vertoef als de lengte van de minirokjes van mijn tijdgenoten .
                  Ik zei het toch : carpe diem , seize the day , melk den dag !
                  Voortdoen , John !

                  Beste groetjes ,

                  Danny
                  http://www.canonians.com

                  Comment


                  • #54
                    Laat zien die foto's John ben ik echt benieuwd naar. Ik kijk ook uit naar het moment (samen met de Danny hebben we het er de vorige week in Kasterlee nog over gehad, dat bezoek gaat zeker door) dat we samen een stille nacht kunnen gaan drinken. Dan zou ik het met je ook heel graag over fotografie willen hebben, ik denk dat ik héél wat van je kan op steken.
                    Tot ergernis van mijn vrouw, wil ik ook nog wel eens de keuken verdonkeren en afplakken Die is erg content met m'n digitaal toestel

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Canonian


                      Ja , Patrick . Veel stof op mijn Microdrive . Zoveel te zien dat ik met 1Gb niet toekwam . En , op de sensor , no dust ..... enkel uitlaatgassen van die edele oldrtimers .
                      Maar ik denk dat we de tractors hadden kunnen missen , zo gezellig vond ik de bijeenkomst .
                      5 10D's , Vlaams en Frans in één grote gemeenschap ; gepassionneerden van het beeldje . Heel tof !



                      [/quote]

                      Juist . We kenden mekaar van toeten noch blazen en het was , meteen , bingo . Je bent een hele kerel , Patrick en zo cool !
                      Vriendschap is zoals liefde : je rekent toch niet wat je geeft en verwacht ook geen interesten , he ?
                      Maar , wat je terugkrijgt is onmeetbaar en ontelbaar .
                      Maar , vooral , onmisbaar ...

                      Beste groetjes ,

                      Danny


                      [/quote]


                      Beste Danny, ik ben benieuwd naar wat je microdrive uit zijn donkere kamertje zal toveren Inderdaad, gezelligheid troef. Zo zie je maar dat taalperikelen enkel leven bij mensen die willen dat er verschillen zijn tussen noord en zuid. Nogmaals, open staan voor alles, dus ook voor anderstaligen, en je krijgt gegarandeerd heel veel terug. We hebben het bewijs deze namiddag geleverd.

                      Dat heb je heel mooi gezegd Danny. Van liefde verwacht je ook niets terug, tenzij dat sprankeltje hoop op een mooie toekomst samen. En hoop doet leven. Vriendschap = liefde = hoop = goed leven.
                      De volgende keer nodigen we je ook mee uit John.


                      Groetjes,

                      Patrick

                      Comment


                      • #56
                        @ Lukathi: mijn verontschuldigingen heb je ook.Ik had het ook niet door.
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #57
                          Thanks Roadrunner ! Het siert jullie !!
                          Als we elkaar misschien ooit ontmoeten op één of ander BD evenement kunnen we er eens goed om lachen, of beter.... een Hoegaarden (uit een glas "straight outta the freezer") ledigen !

                          Groetjes
                          Lukathi
                          Groetjes

                          Lukathi

                          Comment


                          • #58
                            eigenlijk is dat hier toch wel een geweldig forum hee.
                            vooral in de categorie "steek eens iemand een hart onder de riem"

                            Comment


                            • #59
                              @ Lukathi: dat is afgesproken.Geen enkel probleem.Hopelijk ben ik dan een beetje vlugger van geest zodat ik kan volgen.
                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • #60
                                .Hopelijk ben ik dan een beetje vlugger van geest zodat ik kan volgen.
                                Zou ik niet op rekenen

                                (sorry Roadrunner deze reply ging geheel buiten mij om, mijn handen vlogen plots over het toetsenbord )

                                Comment

                                Working...
                                X