Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel geblaat, weinig wol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    pfffff

    *zucht*

    erg...

    Groeten,
    Fritsken.
    Sony F717. (ben gebeten én besmet, fijn zo!)
    **EK** allways on for me please
    Halfvol is voller dan halfleeg.

    Comment


    • #17
      'k weet het jongens, ik had weer overdreven. soms steken er slechte e-mails in mijn mailbox en dat kan een mens al wel eens de keel uithangen hè. dan maak ik al eens de fout om urenlang de verkeerde topics te lezen op dit forum, daar waar ik beter mijn tijd zou steken in fotografie en photoshop. waarschijnlijk ben ik het maandenlang thuiszitten na mijn operatie echt wel beu geworden, zeker omdat het einde nog niet in zicht is. dat is soms ook wel frustrerend hoor.

      Comment


      • #18
        Lees nù nog eens wat je bovenaan geschreven hebt...

        Bezint eer ge begint... !
        Dat heeft nog nooit niemand pijn gedaan.

        Toch veel moed toegewenst bij je herstel.

        Gegroet, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #19
          Heb ik iets gemist ???

          Comment


          • #20
            Toch veel moed toegewenst bij je herstel.
            dat zal ik proberen, kariboe.
            eigenlijk zou ik hier beter gewoon wegblijven op dit forum.
            want als de dokters tegen een fotograaf zeggen dat hij zijn beroep niet meer mag doen,
            omdat er van herstel toch niet veel sprake is
            wordt ik er hier meestal ook niet echt vrolijker door.

            Comment


            • #21
              Originally posted by the hustler
              Toch veel moed toegewenst bij je herstel.
              dat zal ik proberen, kariboe.
              eigenlijk zou ik hier beter gewoon wegblijven op dit forum.
              want als de dokters tegen een fotograaf zeggen dat hij zijn beroep niet meer mag doen,
              omdat er van herstel toch niet veel sprake is
              wordt ik er hier meestal ook niet echt vrolijker door.
              Hustler ,

              Ik kom er niet gauw tussen wanneer iemand zich uitlaat .
              Omdat ik niet persoonlijk werd aangevallen , heb ik hierover ook geen kommentaar te geven maar ik wens een helpend woordje bij te dragen aan wat je overkomt en ook de oorzaak blijkt te zijn van je kwetsbaarheid .
              Kijk , zelf belandde ik , 6 jaar geleden , in een rolstoel . Ik was toen 45 . Het ligt er mij niet om dit in 't lang en breed gaan uit te halen maar , ik begrijp dat je het wel , soms , zeer moeilijk kan hebben . Ik maak het ook wel mee . Sommige dagen zijn moeilijker , wegen zwaarder en je vraagt je af waar je aan toe bent . Wel , Hustler , probeer die negatieve energie eens om te zetten in iets positiever voor jezelf en je medemensen . Jezelf verbannen heeft geen zin . Alles somber gaan bekijken en denken aan hoe het vroeger was en , misschien , nooit meer zal zijn , is met je leven morsen .
              Man , laat dit niet gebeuren ! Je kan ' s morgens wakker worden en meteen je ogen weer dichtknijpen of ze wijd open zetten en , gretig , de nieuwe dag met nieuwe challenges te lijf gaan . Neem je eigen plaats in de wereld . De anderen zullen je dankbaar zijn . Ik denk dat we het recht niet hebben ons aan onze verantwoordelijkheid van volwaardig ( al dan niet lichaamlijk ) mens te ontduiken .
              Toen ik , 5 jaar geleden , min of meer van de pijnen hersteld was maar DEFINITIEF in mijn rolstoel zat , was ik heel gelukkig dat mensen zoals Jaja mij hielpen de 'stap' naar digitaal te maken .
              Alhoewel heel beperkt met foto's maken ( 90% van mijn beelden zijn genomen vanuit mijn wagen en de rest vanuit de rolstoel ) kan mijn geluk niet op dat ik dit nog kan .
              Het wordt niet gemakkelijk en ik wil ook niet zeggen wat je moet doen maar het is te doen . Zeker minder vlot en niet zonder inspanning maar , zelf , heb ik gekozen wat mij overblijft aan levensduur zo gulzig mogelijk te gebruiken . Als ' t voorbij is , is het te laat ! Carpe Diem !!!
              Dit was mijn epistel voor vandaag ....

              Veel moed toegewenst .

              Danny
              http://www.canonians.com

              Comment


              • #22
                thanks danny, big hug.

                Comment


                • #23
                  Wijze woorden, Danny!

                  Spijtig dat een mens zo iets ergs moet meemaken om van het leven te kunnen genieten. Pas dan merk je hoe "pietluttig" sommige mensen kunnen reageren op ... niks in feite.

                  In ons gezinnetje is mijn vrouw reeds tweemaal op acht jaar met kanker geconfronteerd. Je wordt er niet vrolijker op, maar je kan toch beter relativeren en jezelf minder druk maken om peanuts.

                  Groot gelijk Danny: pluk de dag en maak er het beste van


                  Enne Hustler; niet gaan lopen jong, het is veel te leuk hier
                  Straks gaat het beslist beter

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Ja John,hier blijven is de boodschap.Je hebt me steeds zo goed geholpen met raad en daad.Er komen waarschijnlijk nog zo'n kiekens zoals ik,dus blijf hier zeker rondhangen!
                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • #25
                      da's juist hombre, slechter dan nu kan het toch niet meer gaan
                      mama dood, papa dood, liefje dood, vrienden dood: dat is slecht voor mijn gemoed.
                      en als je dan nog ziek bent met weinig toekomstperspectieven zoals ik, durven er al eens wat slechte dagen tussenzitten hee.

                      i shall return

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by the hustler
                        thanks danny, big hug.

                        Mocht je soms je hart willen luchten , aarzel niet :
                        canonians@skynet.be
                        En , hier niet wegblijven , he !
                        Heb ook een tijdje voor kluizenaar geoefend en kan je verzekeren
                        dat het niet helpt .
                        Leven is een mooi geschenk al mag men daar , met rede , wel eens
                        aan twijfelen .
                        Maar blijven doorbijten is de boodschap .

                        Vriendelijke groetjes ,

                        Danny
                        http://www.canonians.com

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Hombre
                          Wijze woorden, Danny!

                          Spijtig dat een mens zo iets ergs moet meemaken om van het leven te kunnen genieten. Pas dan merk je hoe "pietluttig" sommige mensen kunnen reageren op ... niks in feite.

                          In ons gezinnetje is mijn vrouw reeds tweemaal op acht jaar met kanker geconfronteerd. Je wordt er niet vrolijker op, maar je kan toch beter relativeren en jezelf minder druk maken om peanuts.

                          Groot gelijk Danny: pluk de dag en maak er het beste van


                          Enne Hustler; niet gaan lopen jong, het is veel te leuk hier
                          Straks gaat het beslist beter


                          Sorry dit te vernemen , Hombre ...
                          Relativeren is , inderdaad , het sleutelwoord .
                          Pas wanneer men met het onvoorstelbare wordt geconfronteerd ,
                          neemt het leven zijn ware dimensie .
                          En men hecht zich aan het essentiële : leven !
                          De rest is bijzaak en tijdverlies .

                          Ik wens jullie , heel oprecht , het allerbeste en mijn diepe sympathie .

                          Bestre groetjes ,

                          Danny
                          http://www.canonians.com

                          Comment


                          • #28
                            He Hustler, kop op !
                            Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...
                            Beter dan Danny kan niemand dit verwoorden denk ik.
                            Ik ken de reden van je ongenoegen niet, maar weet dat 99,9999 % van de BD-ers eerlijke en toffe mensen zijn.
                            En ja, tuurlijk valt hier al eens een woordje, maar de vriendschap is daarna eens zo groot.
                            Enne, mijn mailbox zit nog niet vol hoor ! Feel free to mail, hoe later op de avond hoe liever zelfs... Een goeie babbel (mail) kan soms wonderen doen.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #29
                              bedankt marc, maar gelukkig schijnt af en toe de zon ook nog wel eens in mijn leven. de BD spirit kan wonderen doen, zelfs als ik eens begin met een mindere topic of zo, als ik nog eens een beetje in de put zit, dan weet ik in alle geval waar ik terecht kan.

                              Comment


                              • #30
                                Mocht je soms je hart willen luchten , aarzel niet :
                                canonians@skynet.be
                                En , hier niet wegblijven , he !
                                Heb ook een tijdje voor kluizenaar geoefend en kan je verzekeren
                                dat het niet helpt .
                                Leven is een mooi geschenk al mag men daar , met rede , wel eens
                                aan twijfelen .
                                Maar blijven doorbijten is de boodschap .

                                Vriendelijke groetjes ,

                                Danny
                                tegenwoordig mag ik eigenlijk niet klagen, danny. ik weet momenteel nog niet of ik de strijd tegen de rolstoel ga kunnen winnen. elke stap doet wel pijn, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom mijn lach definitief verloren heb. naar het schijnt is die zelfs ongehoord hard en zeer aanstekelijk, en veel plezanter dan mijn al bijna even hard geklaag. thanks and big respect to you

                                Comment

                                Working...
                                X