Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nieuwe layout website

    Ferm!!!!

    Greetings,
    Schanske

    Comment


    • #47
      Re: Nieuwe layout website

      Mooie verassing om onze website in dit nieuwe kleedje te zien. Enig minpuntje ook voor mij is het kleine lettertype bij het intikken van berichtjes. Maar alles tezamen een dikke proficiat aan de crew, en bedankt om weer maar eens onbezoldigd hier een hoop tijd in te steken.

      Comment


      • #48
        Re: Nieuwe layout website

        Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        Is bij mij ook zo.
        Elke url die je aanklikt wordt blijkbaar ook groen.
        En waarschijnlijk heb je al eens op die van jouw geklikt
        Raar, is niet mijn gewoonte . Maar 't is wel een beetje kitscherig zo in 't groen - precies paling .

        Comment


        • #49
          Re: Nieuwe layout website

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Raar, is niet mijn gewoonte . Maar 't is wel een beetje kitscherig zo in 't groen - precies paling .
          Hmmm...ik klikte daarstraks op je link en die link werd groen.
          Nu is jouw link in je nieuw bericht terug zo zwart als steenkool
          Mvg Tim

          Comment


          • #50
            Re: Nieuwe layout website

            Knap werk!

            Bedankt om er zoveel van jullie privétijd in te stoppen zodat dit een mooi forum & bijhorende website is geworden!

            Comment


            • #51
              Re: Nieuwe layout website

              Knap werk! Heel mooie website!
              http://kadoosje.blogspot.com

              Comment


              • #52
                Re: Nieuwe layout website

                Dees is dus het betere werk é
                Knappe site, mooie van DOF, belichting, goeie keuze van shutterspeed

                Kortom top, it is good to be back

                Grtz en doe zo voort
                'Keep on Clicking'
                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                Comment


                • #53
                  Re: Nieuwe layout website

                  In de startpagina / rubriek laatste artikels / alsook Infocus / PS tips / kan ik met mijn imac
                  geen enkel beeld zien vervat in de artikels!
                  Allemaal vraagtekens ( ? )
                  Waar ligt dit aan?
                  Terloops ook in Tips & Trucs en Fototuitrusting!
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nieuwe layout website

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    ziet er heel goed uit, maar hoe moet ik dat groen intrepeteren!!
                    en de letters bij een bericht tikken zijn wel erg klein geworden(was niet zo).
                    grt,bouk.
                    Hier heb ik ook last van.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nieuwe layout website

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Hier heb ik ook last van.
                      Ik ook!
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                      Comment


                      • #56
                        Re: Nieuwe layout website

                        Nog een probleempje,als ik de PDF file van helpdesk wil downloaden loopt m'n camputerke vast !!!
                        Na vannacht en vanmorgen vruchteloos geprobeerd te hebben is het dan toch gelukt !!!
                        Last edited by Macroshopper; 13 september 2008, 09:12.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Nieuwe layout website

                          als jullie de oude kleuren van het forum er terug in brengen is het perfect het groene i te schreeuwerig
                          Flickr

                          Comment


                          • #58
                            Re: Nieuwe layout website

                            Knap werk!!
                            Het groen mag inderdaad in een ander kleurtje.
                            Verder misschien nog enkele kleinigheden?
                            - De grijze links die direct tegen de zwarte achtergrond van het forum staan zijn niet echt heel duidelijk
                            - Het kleurverschil tussen een topic met nieuwe reacties in en een topic zonder nieuwe reacties in is niet echt duidelijk
                            - De foto's in mijn album zijn een pak onscherper dan ze werkelijk zijn! Ik upload een scherpe foto en hij komt onscherp in mijn album te staan
                            - Op de "Home" als daar een foto op komt in het groot in portret stand, dan lopen de frames door in elkaar!
                            Last edited by Darth_Stijn; 13 september 2008, 09:18.
                            StijnDeGrauwe.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: Nieuwe layout website

                              Amai zeg eerst dacht ik waar ben ik nu ergens en als ik de broodkruimels aan het volgen was , ja plots zag ik het ,belgiumdigital ik verschoot mij nen bult en gene van het werken dat hebben andere gedaan mooi hoor ik heb nu een nieuw jasje op de pc ok een nieuwe cam mmm geluk kan niet op
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                              Comment


                              • #60
                                Re: Nieuwe website is geboren!

                                Dat met die groene titels snap ik nog niet volledig, maar dat zal wel komen zeker?
                                Als ik bv. 'markeer forums als gelezen' gebruik, dan blijven sommige titels groen en anderen grijs...
                                Maar eventjes wennen en alles voelt weer lekker vertrouwd aan!

                                Grtz,
                                Palladio
                                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                                Comment

                                Working...
                                X