Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nieuwe website is geboren!

    Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
    Dat met die groene titels snap ik nog niet volledig, maar dat zal wel komen zeker?
    Als ik bv. 'markeer forums als gelezen' gebruik, dan blijven sommige titels groen en anderen grijs...
    Maar eventjes wennen en alles voelt weer lekker vertrouwd aan!

    Grtz,
    Palladio
    hier ook en je zou toch verwachten, dat als je (markeer als gelezen) aanklikt alles toch groen zou horen te zijn.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #62
      Re: Nieuwe layout website

      Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
      - De foto's in mijn album zijn een pak onscherper dan ze werkelijk zijn! Ik upload een scherpe foto en hij komt onscherp in mijn album te staan
      Bij mij gaat dat goed.

      Voldoen je foto's aan dit: max. 1.024 bij 1.024 pixels

      Want anders...

      'Pictures will be automatically resized to fit within these constraints if possible. However, you may receive better results by doing it manually.'
      Mvg Tim

      Comment


      • #63
        Re: Nieuwe website is geboren!

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        hier ook en je zou toch verwachten, dat als je (markeer als gelezen) aanklikt alles toch groen zou horen te zijn.
        grt,bouk.
        Ksnappet denk ik! (--> idd, kleine lettertjes hier ook...)
        Al wat groen is zijn de topics en gebruikersnamen waar je ooit al eens op hebt geklikt.
        Deze blijven dus eens ze groen zijn altijd groen staan.
        Of ben ik nu mis?

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #64
          Re: Nieuwe layout website

          lol
          ik had net al mijn cookies verwijderd en dan kom ik hier terecht : volledig anders; Ik had al zitten zoeken waar de optie was om terug naar mijn *gewoonlijke* forumstijl te gaan haha
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #65
            Re: Nieuwe layout website

            Kan er ook iets aangepast worden aan het frame van de Challenge? Als ik nl een foto wil bekijken die 800x533 is, past hij niet volledig in het frame en moet ik scrollen. Laat staan bij portrait ...

            Gr. X.

            Comment


            • #66
              Re: Nieuwe layout website

              Hallo,

              Ik heb het live gaan van de nieuwe website niet kunnen meemaken wegens "weg moeten".
              Dus een dikke proficiat aan iedereen die geholpen heeft bij de realisatie van dit project, een project dat uiteraard dynamisch is, en eigenlijk nooit stopt.
              Aan alle websitebezoekers/forumleden: dank voor jullie enthousiasme en "trouw". Dat zijn voor ons inspiratiebronnen om verder (en nog beter?) te doen ...

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #67
                Re: Nieuwe website is geboren!

                Erg netjes! Forum ziet er ook mooi uit met die foto's bovenin! Dat groen hoeft van mij niet zo, iets té fel!

                Comment


                • #68
                  Re: Nieuwe website is geboren!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
                  Ksnappet denk ik! (--> idd, kleine lettertjes hier ook...)
                  Al wat groen is zijn de topics en gebruikersnamen waar je ooit al eens op hebt geklikt.
                  Deze blijven dus eens ze groen zijn altijd groen staan.
                  Of ben ik nu mis?

                  Grtz,
                  Palladio
                  Dat is wat ik ook denk en ondervind.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Blijkbaar worden de topics die je al gelezen had voor de forumupdate niet groen weergegeven.
                  Vanaf nu wordt elk topic dat ik gelezen heb wel groen weergeven.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nieuwe website is geboren!

                    Knap gedaan!
                    Mooie layout zo!

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nieuwe layout website

                      Het ziet er "gelikt" uit.

                      Uiteraard zullen in de beginfase hier en daar nog wel kleine probleempjes opduiken.

                      Knap werk !
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nieuwe layout website

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Het ziet er "gelikt" uit.

                        Uiteraard zullen in de beginfase hier en daar nog wel kleine probleempjes opduiken.

                        Knap werk !
                        mee eens, met de nadruk op KLEIN.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nieuwe layout website

                          Zeer mooi opgezet.
                          We hadden niet anders verwacht.
                          Proficiat

                          toyotacorolla

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nieuwe layout website

                            Allen,

                            Blijf gerust je feedback doorgeven en liefst dus inderdaad in deze topic.
                            Ludo zal er dan met de site ontwikkelaar eens doorgaan en waar mogelijk en nodig aanpassingen doen om de kinderfoutjes eruit te halen.
                            Tot op heden was voor ons enkel de testomgeving zichtbaar en da's toch niet hetzelfde als feedback van honderden/duizenden bezoekers.

                            Dus ga vooral verder met opbouwende kritiek, sommige zaken hebben we ondertussen zelf ook al opgemerkt, maar andere zullen ongetwijfeld over het hoofd worden gezien, alle feedback is dus welkom.
                            Er zal dus nog wel wat fine-tuning komen de komende dagen/weken.

                            PS: Gelieve voor supportvragen zoveel mogelijk de nieuwe helpdesk tool te gebruiken (onder het info knopje), dan maak je ons werk ook makkelijker en komt je vraag automatisch bij de juiste persoon terecht.
                            PS2: Wat niet te zien is, de nieuwe site zorgt ook voor enkele goede zaken voor het secretariaat e.d. Ledenbeheer is nu bijvoorbeeld zo goed als automatisch e.d. meer.
                            Een goede stap vooruit voor alle vrijwilligers, want iets dat een machine zelf kan doen, moeten we niet door onze mensen (met schaarse vrije tijd) laten doen

                            Sven
                            Last edited by Sven; 13 september 2008, 09:51.
                            --
                            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nieuwe layout website

                              ben misschien een van de weinige maar de nieuwe layout vind ik persoonlijk een pak minder aangenaam dan de vorige. dat groen en blauw werk niet... technisch top enzo , maar met alle respect, de layout vind ik echt niets. een stap terug in de tijd, overal dat zwart met witte blokken... echt jammer

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nieuwe layout website

                                Bedankt voor het vele werk.

                                Het forum gaat veel sneller, en ziet er proper uit, maar ik heb ook een horizontale schuifbalk nodig om alles te kunnen zien, wat niet zo vlot leest.
                                groeten, Sebastiaan

                                Comment

                                Working...
                                X