Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie verassing om onze website in dit nieuwe kleedje te zien. Enig minpuntje ook voor mij is het kleine lettertype bij het intikken van berichtjes. Maar alles tezamen een dikke proficiat aan de crew, en bedankt om weer maar eens onbezoldigd hier een hoop tijd in te steken.
In de startpagina / rubriek laatste artikels / alsook Infocus / PS tips / kan ik met mijn imac
geen enkel beeld zien vervat in de artikels!
Allemaal vraagtekens ( ? )
Waar ligt dit aan?
Terloops ook in Tips & Trucs en Fototuitrusting!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
ziet er heel goed uit, maar hoe moet ik dat groen intrepeteren!!
ende letters bij een bericht tikken zijn wel erg klein geworden(was niet zo).
grt,bouk.
Hier heb ik ooklast van.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Nog een probleempje,als ik de PDF file van helpdesk wil downloaden loopt m'n camputerke vast !!!
Na vannacht en vanmorgen vruchteloos geprobeerd te hebben is het dan toch gelukt !!!
Last edited by Macroshopper; 13 september 2008, 10:12.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Knap werk!!
Het groen mag inderdaad in een ander kleurtje.
Verder misschien nog enkele kleinigheden?
- De grijze links die direct tegen de zwarte achtergrond van het forum staan zijn niet echt heel duidelijk
- Het kleurverschil tussen een topic met nieuwe reacties in en een topic zonder nieuwe reacties in is niet echt duidelijk
- De foto's in mijn album zijn een pak onscherper dan ze werkelijk zijn! Ik upload een scherpe foto en hij komt onscherp in mijn album te staan
- Op de "Home" als daar een foto op komt in het groot in portret stand, dan lopen de frames door in elkaar!
Last edited by Darth_Stijn; 13 september 2008, 10:18.
Amai zeg eerst dacht ik waar ben ik nu ergens en als ik de broodkruimels aan het volgen was , ja plots zag ik het ,belgiumdigital ik verschoot mij nen bult en gene van het werken dat hebben andere gedaan mooi hoor ik heb nu een nieuw jasje op de pc ok een nieuwe cam mmm geluk kan niet op
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Dat met die groene titels snap ik nog niet volledig, maar dat zal wel komen zeker?
Als ik bv. 'markeer forums als gelezen' gebruik, dan blijven sommige titels groen en anderen grijs...
Maar eventjes wennen en alles voelt weer lekker vertrouwd aan!
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment