Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Nieuwe layout website

    Proficiat aan het hele team...
    Als we dan feedback mogen geven...
    - ben vooral blij dat het overzichtje van de laatste forumtopics terug is...
    - kleurtjes... over kleuren en smaken zij al talloze discussies gestart, maar ik vind het groen al bij al nog niet zo slecht. Maar hoe moet je het interpreteren?
    - het enig minpuntje momenteel is de grootte van de foto op de homepage... die durft nogal varieren van foto tot foto waardoor je wat vertikaal moet scrollen nu om dat overichtje van die forumtopics te zien... Maar da's ongetwijfeld muggenzifterij...

    Keep up the good work.
    Thx

    Zonet nog een minpuntje gezien... het frame waarin de challange opent is écht wel heel klein...
    Last edited by Koen; 13 september 2008, 10:15.
    BD0910BE

    Comment


    • #77
      Re: Nieuwe layout website

      Prociat aan het team, knap werk geleverd.

      Voor mij ziet het er allemaal pico-bello uit!

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #78
        Re: Nieuwe layout website

        Goed werk, meisjes en jongens.

        Het enige wat ik mis zijn enkele knoppen onder "Directe links". Vooral de knop "Mijn reacties".

        En jaaaa ... dat goen hè!

        Aanpassing: het heet nu "Mijn berichten" (als ik het woord 'berichten' lees moet ik altijd aan e-mails denken. 't Zal wel aan mij liggen.).
        Last edited by Jos Vanhengel; 13 september 2008, 10:55.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #79
          Re: Nieuwe layout website

          Heel knappe website. Een verademing!! Doe zo verder!

          Comment


          • #80
            Re: Nieuwe layout website

            Gefeliciteerd met de nieuwe website en de update van het forum . Een hele verbetering.

            Enig puntje van kritiek (minimaal) is wat mij betreft de kleurinterpretatie. Een groene link op het forum geeft aan dat ik het topic al heb gelezen en een zwarte indien nog niet. Omdat het groen beter afsteekt zou ik het persoonlijk juist omdraaien: groen is nog niet gelezen en zwart wel gelezen.

            Comment


            • #81
              Re: Nieuwe layout website

              Wow proficiat BD!
              Knap werk jongens.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #82
                Re: Nieuwe layout website

                Proficiat.
                Toch sluit ik mij aan bij de kleine lettertjes (Mijn ogen zijn ook niet de beste meer) en het groen vind ik eh.. echt jammer ...
                Mja.. beste stuurlui staan aan wal toch?

                Zit ook een bug in geloof ik. Je moet 2 keer op forum klikken . Eerste keer krijg je een foutmelding.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #83
                  Re: Nieuwe layout website

                  Netjes hoor
                  Enkel dat groen kan mij niet bekoren, het leest niet makkelijk
                  Jeroen || OM-D EM-5

                  Comment


                  • #84
                    Re: Nieuwe layout website

                    Proficiat aan alle mensen die hier hun tijd en kennis hebben ingestoken!
                    Knap werk
                    Groetjes Hendrika

                    Comment


                    • #85
                      Re: Nieuwe layout website

                      geslaagde vernieuwing zie da groen wel zitten toch zoek ik nog hoe ik de afbeeldingen ivm voorbeeld hoe kan ik achtergrond vervagen kan weergeven zie enkel vierkante kottekes en da is waarschijnlijk niet de bedoeling .

                      Comment


                      • #86
                        Re: Nieuwe layout website

                        Een dikke proficiat aan allen die hier hun kostbare tijd in gestoken hebben !!

                        Goed gewerkt
                        α 700 + DT16-105 3,5-5,6 + SAL70-300G 4,5-5,6 + HVL-F42AM + Velbon 250R

                        Comment


                        • #87
                          Re: Nieuwe layout website

                          oeps ben nie de enigste met dat probleem net gelezen en toch is hij super die nieuwe lay-out

                          Comment


                          • #88
                            Re: Nieuwe layout website

                            Puik werk! Een welgemeende proficiat aan de realisatoren
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Nieuwe layout website

                              Om de foto's in de challenge te bekijken moet ik nu verticaal scrollen, dat is niet handig.
                              Ik ben er klaar mee.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Nieuwe layout website

                                Zal ongetwijfeld veel werk zijn ingestoken maar ik sluit me aan bij de meest gehoorde opmerkingen:

                                1. Graag iets minder flashy kleur dan het groen.
                                2. Graag een iets groter lettertype (we zijn nl. niet allemaal prille 20'ers...).

                                Website: http://www.d-eye.be

                                Comment

                                Working...
                                X