Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Permanente BD-badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by giantpat
    Deze, persoonlijke, badge zou enkel dienen om je te identificieren of kenbaar te maken aan andere deelnemers van een SD of andere bijeenkomst.
    Giant Pat
    Ook maar eens ideetje gepost.

    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
    Member of Han Fan Clan
    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

    Comment


    • #77
      Hier de CF versie



      Die van jou HV vind ik zeer duidelijk hoor! mooi

      Zo geklikt.
      Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

      Comment


      • #78
        Originally posted by HV

        Ook maar eens ideetje gepost.


        Wel mooi, maar beetje kleurloos. Vind die blauw-grijze ontwerpen mooier. Lettertype is wel geinig.
        Maareh, moeten wij nu allemaal met een afbeelding van jou op de badge gaan lopen? Of komt er van iedereen een eigen fotootje op?

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #79
          Originally posted by Jacki
          Wel mooi, maar beetje kleurloos. Vind die blauw-grijze ontwerpen mooier. Lettertype is wel geinig.
          Jacki
          Oke lady, je hebt gelijk.
          Dus maar even een blauw-grijze ontwerp gemaakt.



          "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
          Member of Han Fan Clan
          Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

          Comment


          • #80

            Comment


            • #81
              mijn steentje. tres simple. op bankkaartformaat 85x55mm.

              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #82
                Originally posted by tom314
                mijn steentje. tres simple. op bankkaartformaat 85x55mm.


                meer moet dat niet zijn voor mij!
                Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                Comment


                • #83
                  Mooi gemaakt Tom de eenvoud siert het ware ontwerp.
                  Zo een wil ik er ook graag bestellen.
                  "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                  Member of Han Fan Clan
                  Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                  Comment


                  • #84
                    Mooi gemaakt Tom de eenvoud siert het ware ontwerp.
                    Ben ik het helemaal mee eens, deze van Tom en ook die van Kristof trouwens zijn simpel en heel mooi !

                    Comment


                    • #85
                      @HV: leuk idee en misschien zeker niet onbruikbaar. Maar ben een beetje akkoord met jacki dat er toch een beetje kleur mag inzitten ...

                      Misschien dat het ontwerp van Tom314 wel iets heeft. Alleen misschien in het achterhoofd houden dat het achtergrond embleem ook een deel is van het firmalogo van De Beuckelaer als ik het goed heb. Het is natuurlijk ook een traditioneel diafragma maar we mogen geen juridische verwikkelingen riskeren. In ieder geval vind ik het lekker simpel en duidelijk.

                      Ben er toch nog niet uit of ik mijn echte naam op de badge wil ... langs de andere kant staat die ook op mijn site dus wat is eigenlijk het probleem??

                      Laat de ontwerpen maar komen ... ik voel dat we op de goede weg zijn!

                      mvg,
                      Giant Pat
                      Do or Do Not - There is no try ...
                      www.giantpat.be

                      Comment


                      • #86
                        Alleen misschien in het achterhoofd houden dat het achtergrond embleem ook een deel is van het firmalogo van De Beuckelaer als ik het goed heb. Het is natuurlijk ook een traditioneel diafragma maar we mogen geen juridische verwikkelingen riskeren.
                        meent ge da ? haha

                        zelf getekend hoor, en ik wil de firma's die dit allemaal gebruiken niet de kost geven ...
                        die opmerking slaat dus werkelijk nergens op..
                        ToM.___ //Fuji s602.
                        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                        It goes to 11 you know? 1 louder.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by giantpat
                          @HV: leuk idee en misschien zeker niet onbruikbaar. Maar ben een beetje akkoord met jacki dat er toch een beetje kleur mag inzitten ...
                          Laat de ontwerpen maar komen ... ik voel dat we op de goede weg zijn!

                          mvg,
                          Giant Pat
                          Oke iets meer kleur erin gebracht en de foto er vanaf gehaald.

                          "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                          Member of Han Fan Clan
                          Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                          Comment


                          • #88
                            HV,

                            die ga ik al eens afdrukken en een badge van maken en eens kijken wat dat geeft ...

                            mvg,
                            Giant Pat
                            Do or Do Not - There is no try ...
                            www.giantpat.be

                            Comment


                            • #89
                              Ik vind het ontwerp van tom314 ook zeer geslaagd, maar het BD-logo vind ik niet genoeg opvallen mag dus van mij iets groter en eventueel ook horizontaal
                              En misschien dat 'diafragma' wat meer laten kontrasteren

                              Comment


                              • #90
                                tony, goeie opmerkingen/vragen.

                                de reden dat ik het logo gekanteld heb, is dat de naam alle aandacht zou krijgen... het is toch een 'naamkaartje' hé.

                                nu, bij langere namen (pakweg "Erik Mansvelders") zal de tekst toch kleiner moeten en kan het logo idd bovenaan.

                                het diafragma zou ik niet meer laten contrasteren, het is enkel bedoeld om de achtergrond te laten breken.

                                ivm meer kleuren: ik zie niet waarom. zo komen de BD-kleuren nog meer tot hun recht, blauw en grijs, aangevuld met wit. ik kan er makkelijk nog groen, rood, purper, turquoise voor mij part insteken, maar er is geen enkele reden voor.. KISS remember..

                                edit: heb even het voorstel ivm logo aangenomen, dus bovenaan geplaatst. Levert een veel 'saaier' plaatje op imho. Alles gecentreerd haalt alle dynamiek weg uit een afbeelding.
                                ------------------------------


                                Je kunt nu ook even zien wat het geeft als je een langere naam dan jaja hebt. Of als je enkel een forumnaam wil drukken, omdat het je eigennaam is. Ik heb "Erik" hier groter gezet, zodat dit beter opvalt en zo spreek je hem ook aan (wel met 'meneer Erik' hé )

                                Ontwerp is volgens mij dus wel 'minder'.
                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

                                Comment

                                Working...
                                X