Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Permanente BD-badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Tja het is toch een belgisch nederlandse website / club ??...
    Dus tja een beetje chauvinistisch moest ik wel zijn natuurlijk...
    ah, ik dacht dat BD internationaal was
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #62
      Originally posted by yannick
      Tja het is toch een belgisch nederlandse website / club ??...
      Dus tja een beetje chauvinistisch moest ik wel zijn natuurlijk...
      ah, ik dacht dat BD internationaal was
      Tja enigzins natuurlijk wel internationaal, maar geef toe het zijn toch meestal hollanders en belgen die op de shooting dagen komen.. Toch??
      Dus die zijn dan toch de hoofdmoot van het geheel (om het zo mar te noemen)

      Comment


      • #63
        Originally posted by Leo_Bezemer
        Da's natuurlijk eenvoudig te verwijderen.....
        Deze vind ik heel mooi.
        Lekker simpel, maar toch alles erop.
        En zo nodig is er ook plek zat voor twee namen (nick en echte).
        Ik ben het met Act eens dat sommige mensen wellicht liever ook hun echte naam erop willen hebben, bv. als je als nick KL1234 oid hebt gekozen (ik verzin maar even wat).

        Jacki

        ps. Er is niets mis met die van Manta, maar ik begrijp niet waarom als die informatie op een eenvoudig badge moet komen te staan. Dit doet me meer aan een kofferlabel denken. Misschien ben je bang dat de fotograaf bewusteloos/kwijt raakt en zo toch kan worden terugbezorgd?
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #64
          Misschien ben je bang dat de fotograaf bewusteloos/kwijt raakt en zo toch kan worden terugbezorgd?
          LOL.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #65
            Misschien ben je bang dat de fotograaf bewusteloos/kwijt raakt en zo toch kan worden terugbezorgd?
            A ja! Je weet maar nooit hé, iets te diep in de "lens" gekeken

            Zo geklikt.
            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

            Comment


            • #66
              We zouden ook voor een chip kunnen gaan...
              Je weet wel zoiets als ze bij honden inplanten.
              De chip wordt in de nek of achter het oor onder de huid geplaatst...

              Comment


              • #67
                @Manta: voor mij staat er ook te veel info op. Dat is eigenlijk voor niets nodig.

                @Leo: dit vind ik een sterk simpel ontwerp. Zoals ik eerder al heb aangestipt hou ik van eenvoudigheid, net als oa Erik zegt. Wat betreft de vlaggetjes ... ofwel doen we chauvinistisch en dan staat er ENKEL een Belgische vlag(je) op, ofwel onderstrepen we het (eventueel) internationaal aspect en komt er GEEN vlagje op. Of misschien een wereldbol ...

                Dat van Yannick kan ik ook wel pruimen maar ik ben er ook nog niet uit of de eigen (voor)naam ook moet vermeld worden. Om eveneens Erik te citeren is de nick misschien genoeg, de echte voornaam wordt wel gekend tijdens een BD.

                Pas op, dat is mijn idee héé ...

                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • #68
                  @ Giantpat: Het design is natuurlijk aan te passen aan de wensen van de meerderheid..

                  Ik had zoiets van het is een bel/ned aangelegenheid dus ik zet die twee vlaggetjes er op en niet meer of minder, maar als de meerderheid zegt zonder vlaggen dan doen we het zonder vlaggen. (alleen de belgische vlag druist natuurlijk tegen mijn chauvinisme in.... )

                  De nickname (of echte naam) kan onder de ruimte waar ik eerst het cam merk had gezet.

                  Greetz
                  Leo

                  Comment


                  • #69
                    Aan de ene kant is er wel wat voor Bel/Ned te zeggen. Het oogt lekker kleurig en volgens mij doen er nooit andere nationaliteiten mee aan SD's.
                    Maar ja, wat niet is, kan nog komen.
                    Misschien zo'n Europese Unie ding (blauw met gele sterren)?
                    Van buiten de EU zullen de deelnemers toch niet komen?

                    Jacki
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #70
                      Ik heb niet zo veel verstand van ontwerpen ( en van tal van andere dingen ook niet...) maar als we zuinig willen zijn en die badge zou dan ook eventueel meteen als een soort lidkaart kunnen/moeten/mogen dienen, dan moet daar minstens wel de 'echte' naam op staan....
                      Peter

                      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Jacki
                        Aan de ene kant is er wel wat voor Bel/Ned te zeggen. Het oogt lekker kleurig en volgens mij doen er nooit andere nationaliteiten mee aan SD's.
                        Maar ja, wat niet is, kan nog komen.
                        Misschien zo'n Europese Unie ding (blauw met gele sterren)?
                        Van buiten de EU zullen de deelnemers toch niet komen?

                        Jacki
                        Die twee vlaggen staan er inderdaad op om het geheel wat kleur te geven, ik had hem eerst zonder gedaan, maar dat werd zo saai en eenkleurig zegmaar. Dit geeft juist zo mooi de vriendschap tussen Nederland en België weer.

                        Comment


                        • #72
                          Ik zou de layout zodanig doen dat iedereen voor zichzelf kan uitmaken of er enkel de nick, enkel de naam of beiden op moeten!?

                          Ik vind persoonlijk ook niet dat ze vanop 100m (zonder 50-500mm lens!) die badge al moeten kunnen zien, dus kleurkes, vlaggetjes e.d. vind ik overbodig ... sober en duidelijk!

                          Zo had de badge van afgelopen zondag er uit moeten zien, maar door technische problemen moest ik ze op een andere printer afdrukken


                          Comment


                          • #73
                            Ik doe nog eens een poging, kan het niet laten



                            Deze heeft wel degelijk iets met digitale fotografie te maken hé.



                            Zo geklikt.
                            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

                            Comment


                            • #74
                              Goed gevonden Manta, maar of het als badge bruikbaar is...

                              Nu ga je ook nog een stuk of wat andere ontwerpkes moeten maken voor de mensen die met CF werken, of MemoryStick, of ...

                              Comment


                              • #75
                                Heeeeel geinig Manta, maar ja, of het bruikbaar is?
                                Ik zou zeggen: ga nog even door

                                Jacki
                                Meer foto's op Mukblog

                                Comment

                                Working...
                                X