Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Permanente BD-badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Hey Yannick

    Dat van die witte letters daar ben ik totaal voor te vinden, maar volgens mij is het goedkoper als je die ineens mee afprint want daar spaar je inkt mee uit

    En als de voornaam en de nickname hetzelfde zijn zou ik dat geen 2x op de badge zetten ... beetje overkill imho

    Comment


    • #47
      Wat vinden jullie van deze badge?



      Je kunt ze ook negatief maken, dan heb je meer witte achtergrond voor die kostbare inkt uit te sparen



      Zo mijn steentje.
      Zo geklikt.
      Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

      Comment


      • #48
        Prima poging Manta, maar als badge staat er mijns inziens veel te veel informatie op.
        Ik ben het met Yannick eens: eenvoudige witte letters op zwart is prima, en als nick en echte naam gelijk zijn, slechts eenmaal afdrukken.
        En dat 'Belgiumdigital.com photographer' is een beetje dubbel, want nu staat er twee keer Belgiumdigital.com op.
        Misschien alleen Photographer?

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #49
          witte letters contrasteren veel beter dan die neon-glowy things hoor.

          mits een kleine aanpassing (uitlijning, balans, witruimte) ben ik dus hevig voorstander van yannicks werkje.

          design= K.I.S.S.-principe: Keep It Simple Stupid

          alhoewel ik daar meestal van maak: Keep It Simple and Sexy
          (zie: vrouwensilhouetten )
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #50
            Manta, de naam van de camera lijkt me wat overbodig. Oke het adres helpt als je verloren raakt; kan de politie je thuis brengen.
            Jammer dat je zowel voor de naam als voor de overige gegevens diezelfde scriptletter gebruikt.
            Smaken verschillen, maar het font oogt wat truttig.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Tony smeT

              En als de voornaam en de nickname hetzelfde zijn zou ik dat geen 2x op de badge zetten ... beetje overkill imho
              idd, dat oogt wat dom, vind ik ook.
              Maar ik had het op het voorbeeldje eventjes bijgezet als voorbeeld voor de rest die wél origineel genoeg kunnen zijn om een nickname te zoeken
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #52
                Originally posted by Jacki
                En dat 'Belgiumdigital.com photographer' is een beetje dubbel, want nu staat er twee keer Belgiumdigital.com op.
                Misschien alleen Photographer?
                heb ik ook eventjes aan aan't twijfelen geweest of dat niet dom zou staan, maar enkel Photographer vond ik nogal kort.

                wat vind je van "BD Photographer" of "BelgiumDigital Photographer"?

                Dat van die naam, indien nick en echt naam hetzelfde is slechts 1x, ben ik ook voorstander van
                Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                Comment


                • #53
                  Ik zou me geen enkele zorgen maken over een echte naam. Waarom zou iemand onder een nickname inschrijven als die liever de echte naam wil gebruiken? As iemand eigen naam wil gebruiken, zullen ze wel onder eigen naam bekend zijn. En als iemand juist bewust een nickname gebruikt, dus niet eigen naam wil gebruiken? Alleen nick lijkt me daarom voldoende op een kaartje, zo ken ik de mensen immers ook op het forum

                  Wat mij betreft gelijk als tom314 zegt: keep it simpel. Als bindend object slechts het logo van BD en daarnaast alleen de forumnaam is voldoende denk ik. En als je dat nog een beetje in de BD-stijl doet met grijs en wit (in welke volgorde dan ook), lijkt me dat goed leesbaar en voldoende informatie. We zullen eens zien hoe de BD-lidmaatschapskaart gaat uitvallen

                  Comment


                  • #54
                    Nogmaals één poging.

                    Voorkant - Achterkant

                    [

                    Zo geklikt.
                    Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

                    Comment


                    • #55
                      Is dit iets mischien??

                      Lekker simpel en toch duidelijk dacht ik zo.

                      Comment


                      • #56
                        knap hoe je er stiekem een hollands vlagje in smokkelt...
                        ToM.___ //Fuji s602.
                        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                        It goes to 11 you know? 1 louder.

                        Comment


                        • #57
                          Dat cameratype vind ik er teveel aan...
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #58
                            Da's natuurlijk eenvoudig te verwijderen.....

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by tom314
                              knap hoe je er stiekem een hollands vlagje in smokkelt...
                              Tja het is toch een belgisch nederlandse website / club ??...
                              Dus tja een beetje chauvinistisch moest ik wel zijn natuurlijk...

                              Comment


                              • #60
                                Ik zou me geen enkele zorgen maken over een echte naam. Waarom zou iemand onder een nickname inschrijven als die liever de echte naam wil gebruiken? As iemand eigen naam wil gebruiken, zullen ze wel onder eigen naam bekend zijn. En als iemand juist bewust een nickname gebruikt, dus niet eigen naam wil gebruiken? Alleen nick lijkt me daarom voldoende op een kaartje, zo ken ik de mensen immers ook op het forum
                                Erik, ik ben er niet zo mee akkoord.
                                Tja, waarom gebruiken mensen in het begin hun echte naam niet?
                                Misschien omdat ze niet zo een "gewone" naam hebben?
                                Misschien omdat ze de kat uit den boom willen kijken?
                                Misschien omdat ze niet wisten dat je inschrijven voor het forum meer aanhad dan alleen maar fotootjes bekijken?
                                Dus, in mijn geval, zou ik het zelfs graag hebben dat mijn naam op de badge staat.
                                Ik ben act gewoon voor het forum, maar eigenlijk als ik wil aangesproken worden mag je niet vergeten dat het vrouwke een échte voornaam heeft.
                                Allé hiermee bedoel ik dat we nu stilaan een groep vormen, een groep mensen die regelmatig bijeenkomen.
                                En ja, een nick is eenvoudig, vraag het maar aan de mensen die mij regelmatig mailen, die zijn wel wat blij met mijn korte nick...
                                Maar och ja, dit is misschien zeveren zoals ze in Mechelen zeggen.
                                Dit gezegd zijnde:
                                getekend,
                                Ana-Carmen Terrones

                                Comment

                                Working...
                                X