Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Vreemd dat er dan zoveel proberen onderuit te komen en/of hier de vraag stellen of ze er niet beter aan doen om in de US te kopen ... simpele wetmatigheid ... wie zijn g@t verbrand ... etc .. WTF
    Ach ja... op 't werk denk ik dat ook en doe ik mijn ding. Daar lopen mensen rond die dat begrijpen, en daar lopen er rond die dat nooit willen of zullen begrijpen. Hier is het er nu ook door, that's it voor mij.

Heb trouwens vanmorgen betaald met bancontact bij Foto Rubens. Niks extra kosten. En ik moest het niet met de Visa betalen want er stond genoeg op mij zichtrekening.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ik snap de relevantie niet?
      Inderdaad, en om over het hoofdlettergebruik nog maar te zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vos Bekijk bericht
        Even off topic.

Wat is een goede Politie Agent.

Die zijn eigen vrouw op de Bon slingert hij houd zich aan de wet, maar welke Agent zal zijn eigen vrouw op de Bon Slingeren.

Dit even ter ondersteuning van een Douanier.
        nou.....dan ken je Corien nog niet!!!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Het is niet illegaal. Het is eventueel contractueel bepaald tussen de handelaar en BCC, maar het is niet illegaal. Er is geen enkele wet die het verbiedt.
          Ik kan het niet direct vinden maar er is wel degelijk een wet die zegt dat eender welke betaalwijze de prijs niet mag verhogen.
          Niettegenstaande dit mag een handelaar wel een korting toestaan voor bijvoorbeeld contante betaling.
          Resultaat is hetzelfde maar de manier van aankondigen is anders.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik kan het niet direct vinden maar er is wel degelijk een wet die zegt dat eender welke betaalwijze de prijs niet mag verhogen.
            Niettegenstaande dit mag een handelaar wel een korting toestaan voor bijvoorbeeld contante betaling.
            Resultaat is hetzelfde maar de manier van aankondigen is anders.
            Wel daar heben ze allemaal lak aan...
            het is officieel een wet ( heeft in het staatsblad gestaan..) dat men asbest GRATIS moet aannemen op de containerparken.. wel ik ermee naar.. en.. het antwoord : ge betaald per kilo manneke of ge komt er niet op..
            dus betaal je die 2% niet.. dan krijgt ge het niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              dus betaal je die 2% niet.. dan krijgt ge het niet...
              Jawel, op een ander ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Zoals reeds vermeld, heb ik het meeste van mijn materiaal bij Konijnenberg gekocht, om onderstaande redenen :
                - Goede prijzen. Toen ik mijn 30d + 17-40 heb gekocht, was er een prijsverschil van meer dan 100 € tov de meeste winkels in de omgeving van Antwerpen.
                - Goede en correcte verkopers, geven tijd, pushen niet, weten (meestal) waarover ze praten.
                - Veel in stock, kans om eerst uit te proberen, en aansluitend op voorgaand puntje, ze geven de tijd zonder te pushen.

Een aantal mensen schijnt niet te beseffen dat én concurrentiële prijzen, én een grote stock van de handelaar al een financiële inspanning vraagt.
                Als ze dan 2% aanrekenen om met Visa te betalen, daar heb ik gewoon lak aan. Voor sommige mensen is het blijkbaar nooit voldoende. Ik vind voorgaande punten veel belangrijker. Op het moment dat ik iets ga aankopen, heb ik voldoende geld op mijn rekening staan. Is dit niet het geval, dan spaar ik gewoon wat langer. Ik heb het trouwens nog bij winkels geweten, die dus proberen van goede prijzen te hanteren, maar als je dan van hen nog eens krediet gaat verwachten, ja dan rekenen ze een supplement aan. Ik heb daar helemaal geen probleem, en respecteer dit.

Als dit je stoort, dan koop je toch gewoon op een ander.
                Wat is het volgende waarover je hier gaat beginnen klagen. Ze schenken wel koffie, maar ik vind hem te straf...
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                  Wat is het volgende waarover je hier gaat beginnen klagen. Ze schenken wel koffie, maar ik vind hem te straf...
                  't Ja, misschien wel, vorige week was't koffiemachien kapot, juist toen we een moderatoren vergadering hadden en daar hadden afgesproken om eerst een kijkje te gaan nemen ....

Eigenlijk kort samengevat : ben je niet tevreden over een bepaalde winkel of hun manier van werken, koop dan gewoon ergens anders waar je vindt dat je wel correct behandeld wordt . . .
                  En dan kan deze dicussie eindelijk ophouden . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Off topic ... juist nog even terugkomen op de Visa kosten.

Ik wou onlgans iets kleins kopen op pdashop. Volgens hun verkoopvoorwaarden :

Betaalkosten
                    Voor creditcardbetalingen brengt PDAshop.be 7,50 euro in rekening. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u bij het afronden van uw bestelling voor 'MasterCard', 'VISA' of 'American Express' heeft gekozen.
                    Ik had mijn twijfels hierover en heb Visa gecontacteerd. Blijkbaar mocht dit niet in het verleden maar nu wel (afhankelijk van het contract dat de handelaar met Visa heeft). Dus dit zijn nu geen "frauduleuze" praktijken meer)
                    Een fototoestel (van zwart plastiek )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Eigenlijk kort samengevat : ben je niet tevreden over een bepaalde winkel of hun manier van werken, koop dan gewoon ergens anders waar je vindt dat je wel correct behandeld wordt . . .
                      En dan kan deze dicussie eindelijk ophouden . . .
                      100% akkoord, dit was dus ook mijn stelling . Stoort het je, dan blijf je er weg. Enfin, voor mij inderdaad: case closed (ik begreep inderdaad deze eindeloze discussie ook niet).
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
                        Off topic ... juist nog even terugkomen op de Visa kosten.

Ik wou onlgans iets kleins kopen op pdashop. Volgens hun verkoopvoorwaarden :

Ik had mijn twijfels hierover en heb Visa gecontacteerd. Blijkbaar mocht dit niet in het verleden maar nu wel (afhankelijk van het contract dat de handelaar met Visa heeft). Dus dit zijn nu geen "frauduleuze" praktijken meer)
                        Misschien een trend? In ieder geval, als het goed aangekondigd wordt, en er zijn voldoende alternatieven, ben ik er geen tegenstander van.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Klopt, maar de handelaar heeft ervoor gekozen deze dienst aan te bieden niettegenstaande hij vooraf wist dat hij deze kosten niet zou mogen aanrekenen. Hij heeft zelf vooraf de voor- en nadelen kunnen overwegen en rekening houdend hiermee besloten de dienst aan te bieden.
                          Nu blijkt dat hij wel kan leven met de voordelen maar niet met de nadelen en deze doorschuift naar de klant.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
                            Moeilijk te geloven.
                            Ook jij als Visa-kaarthouder hebt een overeenkomst met hen waarin staat dat het gebruik van de kaart geen extra kosten met zich meebrengt. Dit kunnen zij niet eenzijdig aanpassen zonder de klanten hiervan op de hoogte te brengen. Bij mijn weten heb ik nooit een schrijven ontvangen waaruit blijkt dat hun aangeboden diensten aan andere voorwaarden verbonden zijn.
                            Trouwens op de website van BCC staat nog steeds het volgende te lezen : Vrij van transactiekosten: op betalingen met uw kredietkaart betaalt u geen transactiekosten.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ook jij als Visa-kaarthouder hebt een overeenkomst met hen waarin staat dat het gebruik van de kaart geen extra kosten met zich meebrengt. Dit kunnen zij niet eenzijdig aanpassen zonder de klanten hiervan op de hoogte te brengen.
                              Zolang ze bij Argenta niet ineens een jaarlijks bedrag gaan vragen voor mijn GRATIS Visakaart... betaal ik nooit extra kosten. Tenzij ik geld uit de muur zou willen gaan halen. En dat is dan weer wel voorzien dacht ik.

Ze schenken wel koffie, maar ik vind hem te straf...
                              Djuu... ik heb gene koffie gekregen bij Rubens toen ik daar ... euh ... wat ging ik daar ook alweer doen?
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht

Een aantal mensen schijnt niet te beseffen dat én concurrentiële prijzen, én een grote stock van de handelaar al een financiële inspanning vraagt.
                                Als ze dan 2% aanrekenen om met Visa te betalen, daar heb ik gewoon lak aan. Voor sommige mensen is het blijkbaar nooit voldoende. Ik vind voorgaande punten veel belangrijker. Op het moment dat ik iets ga aankopen, heb ik voldoende geld op mijn rekening staan. Is dit niet het geval, dan spaar ik gewoon wat langer. Ik heb het trouwens nog bij winkels geweten, die dus proberen van goede prijzen te hanteren, maar als je dan van hen nog eens krediet gaat verwachten, ja dan rekenen ze een supplement aan. Ik heb daar helemaal geen probleem, en respecteer dit.
                                Bij mijn weten kan je bij Konijn niet online bestellen met een bancontant kaart. Voor deze gevallen heb ik speciaal een visa aangeschaft. Deze gebruik ik niet voor het krediet dat BCC je verleent. Ik koop niet op krediet. Het is bij velen de enige manier om te betalen. Hier kan natuurlijk een bankoverschrijving ook maar naar bijvoorbeeld de States is dat niet te doen. Alles gaat netjes van mijn rekening als ik deze van Bcc gepresenteert krijg.

Het gaat er niet om of Konijn al een financiele inspanning doet. Het gaat gewoonweg over het feit dat dit niet de overeenkomst is.
                                Groetjes Steco

Comment

Working...
                                X