Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
    Had je in de tijd die je nodig had om dit alles te lezen niet beter gaan fotograferen (of zeg ik nu iets heeel raars? ).
    Wees gerust, dat heb ik gedaan. Ik heb dit topic al een tijdje gelaten voor wat het was. Komt nog bij dat ik niet zo vééééél tijd heb om over zulke dingen te blijven l*****en. Maar ieder diertje zijn pleziertje denk ik dan maar.
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
      Wees gerust, dat heb ik gedaan. Ik heb dit topic al een tijdje gelaten voor wat het was. Komt nog bij dat ik niet zo vééééél tijd heb om over zulke dingen te blijven l*****en. Maar ieder diertje zijn pleziertje denk ik dan maar.
      Meent u echt er mee te kunnen stoppen?

Comment

Haha, bij Konijn lachen ze zich slap om deze verhalen.
        Elke dag beredruk daar in Turnhout, en zaterdags hangen ze met de benen buiten.
        En service? Perfect! Tijd voor elke klant? Jazeker.
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Haha, bij Konijn lachen ze zich slap om deze verhalen.
          Dat betwijfel ik. De laatste keer dat ik er was, heb ik nog met de zaakvoerder gepraat over de negatieve kritiek die ze hier soms krijgen. Ze zijn er heel bezorgd om daar en ik heb echt de indruk dat ze'r altijd alles aan doen om de klant tevreden te stellen, maar er zijn grenzen. Wat hij me toen vertelde, en ik ga het hier niet herhalen, heeft mij met verstomming geslagen.

Als je leest wat er hier geschreven wordt, af en toe, dan kan je de indruk krijgen dat het een stelletje bandieten zijn die zoveel mogelijk dozen willen verschuiven. Maar ik kan je verzekeren dat sommige van zulke commentaren geschreven worden met een heel andere motivatie dan enkel "de medemens informeren".

En dat geld niet alleen voor KB zo, maar voor zowat alles dat er hier in deze forums wordt verteld. Je hebt hier af en toe een deftig korreltje zout nodig.

Dave
          pixelpusher

Comment

Feit :

Vrijdagmiddag een flitskop gekocht bij Konijn. Geen tijd genomen om hem te testen.

's avonds uit de doos, op het statief en ... niets ! Het ding doet het niet

Zaterdagmiddag (uitslapen hé) bij Konijn binnen, afgegeven, zonder morren een andere gekregen, uitvoerig getest en terug naar huis gereden.

Ben ik tevreden ? 'k dacht het wel.

Zo kan het dus ook hé

Mvg,
            TravelToy
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

dinsdag mijn online bestelling gedaan, overschrijving gedaan. donderdag levering
              alles perfect in orde!
              Bedankt!!

Comment

• Re: Tevreden over Konijnenberg ? HEEL TEVREDEN !!

Woensdagavond bestelling geplaatst, bedrag overgemaakt met Visa.
                Deze morgen om 9u al op mijn bureau

Ben ik tevereden, .........., ik dacht van wel.

Grtz
                Nikon stuff and more ...
                https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

Comment

nog nooit iets besteld daar, ook geen klachten.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

vrijdag vòòr pasen een en ander besteld via internet waarvan één nog niet in voorraad.
                    afgelopen donderdag een telefoontje gedaan, na één poging kreeg ik al iemand aan de lijn. gepolst of mijn bestelling niet volledig was. idd, ze zijn binnen en nog geen kwartiertje na telefoon later kreeg ik per mail een bevestiging van mijn bestelling. de volgende dag (ik had toevallig een dagje vrij) vroeg opgestaan om nog vòòr 10u in turnhout te zijn (dik uur onderweg). alle 4 verkopers waren al bezet dus eventjes geduld en rondgekeken.
                    ik moet zeggen 't is een deftig winkel met deftig geklede (ik verschoot ervan dat ze echte kostuum met das dragen) verkopers, één voor één zeer vriendelijk. ze nemen idd tijd om hun klant van dienst te kunnen zijn. als een klant geduld heeft, wordt zijn geduld ook goed beloond. ik hoorde ook ene telefoon na de andere gaan maar niemand van de verkopers nam het op, mss de kantoor achteraan wel.
                    de verkoper nam tijd om mij uitleg te geven, ik stelde ook vragen dat niets te maken had met mijn artikels, no problemo.
                    betaling correct verlopen, tja als je 2% bovenop moet betalen voor visa terwijl je met bancontact een weeklimiet hebt van 2500 euro is de keuze gemakkelijk gemaakt.

in ieder geval, ik ben zeer tevreden.

er zullen altijd tevreden klanten zijn maar ook ontevreden klanten. iedereen heeft zijn favoriet é

Comment

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet
                      Ik wel. een aantal maanden geleden een filterkit besteld via internet, en 3 dagen later ontvangen door een expresscourier. Later nog wat besteld voor afhaling in turnhout, en ook dat is zonder probleem verlopen. ook werden mijn mails snel beantwoord door ene Jos A. Dus er bestaan ook tevreden klanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Dat betwijfel ik. De laatste keer dat ik er was, heb ik nog met de zaakvoerder gepraat over de negatieve kritiek die ze hier soms krijgen. Ze zijn er heel bezorgd om daar en ik heb echt de indruk dat ze'r altijd alles aan doen om de klant tevreden te stellen, maar er zijn grenzen. Wat hij me toen vertelde, en ik ga het hier niet herhalen, heeft mij met verstomming geslagen.
                        Dave

En net dat had de oogjes op het forum misschien geopend...
                        Zoals jij het stelt blijft het wel echt vrijblijvend, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                          En net dat had de oogjes op het forum misschien geopend...
                          Zoals jij het stelt blijft het wel echt vrijblijvend, niet?

Ik hoef het niet uit te leggen. Het gaat niet om wat er gebeurd is. Mijn punt is duidelijk: neem alles wat hier gezegd wordt met een korreltje zout.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            nog nooit iets besteld daar, ook geen klachten.
                            grt,bouk.

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                            Wen er maar aan. Ook in Belgie ga je straks extra betalen voor impopulaire betaalmethodes...
                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Kredietkaarten en dergelijke worden anders wel alsmaar populairder.
                            Na een eerdere thread over Visa die ik hier o.a. met Verseg voerde, ben ik gebeld door een jurist van een uitgever van Visa hier in NL. En die gaf inderdaad aan dat het vanaf november (weet niet meer of het 2008 of 2009 was ) volgens een richtlijn van de EU, voor iedere handelaar vrij zal zijn de transactiekosten van kaarten als Visa en Mastercard door te berekenen aan de klant, dus ook in BE. De achterliggende gedachte is: als veel winkeliers dat inderdaad gaan doen zullen cc-betalingen meer concurrentie krijgen van andere betaalmethoden en zullen Visa en Mastercart e.d. wellicht hun tarieven gaan verlagen of anderszins het betalen met cc aantrekkelijker maken. FWIW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht

Na een eerdere thread over Visa die ik hier o.a. met Verseg voerde, ben ik gebeld door een jurist van een uitgever van Visa hier in NL. En die gaf inderdaad aan dat het vanaf november (weet niet meer of het 2008 of 2009 was ) volgens een richtlijn van de EU, voor iedere handelaar vrij zal zijn de transactiekosten van kaarten als Visa en Mastercard door te berekenen aan de klant, dus ook in BE. De achterliggende gedachte is: als veel winkeliers dat inderdaad gaan doen zullen cc-betalingen meer concurrentie krijgen van andere betaalmethoden en zullen Visa en Mastercart e.d. wellicht hun tarieven gaan verlagen of anderszins het betalen met cc aantrekkelijker maken. FWIW.
                              Mastercard heeft toch al een tik op de vingers gehad?
                              En VISA zal, al alles volgens verwachtingen loopt, toch ook niet mogen overdrijven in z'n vrijheid:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                                En VISA zal, al alles volgens verwachtingen loopt, toch ook niet mogen overdrijven in z'n vrijheid:

http://www.neurope.eu/articles/84877.php
                                Ja, maar dat gaat wel over iets heel anders...

Comment

Working...
                                X