Re: Garantie B = 2 jaar, Nl = 1 jaar
En dit is de mening van Konijn over het tweede jaar waarborg :
.../...
Het eerste jaar is wettelijke verplicht, het tweede jaar licht de bewijslast bij de consument en zal in 9 van de 10x niet haalbaar zijn. Ik wil niet klantvriendelijk overkomen maar indien klanten hier niet mee akkoord gaan hebben ze zelf de keuze om elders aan te kopen.
.../...
Met vriendelijke groet,
Foto Konijnenberg Bvba / **********
Everdongenlaan 15 Unit 7 / 2300 Turnhout
Telefoon: +32 (14) 40 82 10
Fax verkoop: +32 (14) 40 82 19
Bij mij is het duidelijk ... ik koop belangrijke zaken alleen in een winkel waar ze mij vanaf dag 1 garanderen dat ik mijn service zal genieten waar ik recht op heb.
Ik heb zaterdag net een toestel binnen gebracht se, 2 dagen voor het einde van de 2 jaar ... zonder discussie staat er op het ontvangstbewijs dat het een herstelling onder waarborg betreft.
Het groot verschil ligt hem niet bij de fabrikant of wetgeving maar aan de eerlijke service dat een verkoper u wil geven.
Ik kan u garanderen dat als ik morgen naar de Fnac zou gaan en ze weigeren mijn tweede jaar garantie te aanvaarden dat die Fnac toch eens een beetje te klein zou kunnen zijn. Ik ga er gewoon niet buiten tot ze die garantie aanvaard hebben of ze er zelf de flikken bijgehaald hebben om mij buiten te zetten, zo kan direkt de klacht genoteerd worden.
Oorspronkelijk geplaatst door notex
Bekijk bericht
.../...
Het eerste jaar is wettelijke verplicht, het tweede jaar licht de bewijslast bij de consument en zal in 9 van de 10x niet haalbaar zijn. Ik wil niet klantvriendelijk overkomen maar indien klanten hier niet mee akkoord gaan hebben ze zelf de keuze om elders aan te kopen.
.../...
Met vriendelijke groet,
Foto Konijnenberg Bvba / **********
Everdongenlaan 15 Unit 7 / 2300 Turnhout
Telefoon: +32 (14) 40 82 10
Fax verkoop: +32 (14) 40 82 19
Bij mij is het duidelijk ... ik koop belangrijke zaken alleen in een winkel waar ze mij vanaf dag 1 garanderen dat ik mijn service zal genieten waar ik recht op heb.
Ik heb zaterdag net een toestel binnen gebracht se, 2 dagen voor het einde van de 2 jaar ... zonder discussie staat er op het ontvangstbewijs dat het een herstelling onder waarborg betreft.
Het groot verschil ligt hem niet bij de fabrikant of wetgeving maar aan de eerlijke service dat een verkoper u wil geven.
Ik kan u garanderen dat als ik morgen naar de Fnac zou gaan en ze weigeren mijn tweede jaar garantie te aanvaarden dat die Fnac toch eens een beetje te klein zou kunnen zijn. Ik ga er gewoon niet buiten tot ze die garantie aanvaard hebben of ze er zelf de flikken bijgehaald hebben om mij buiten te zetten, zo kan direkt de klacht genoteerd worden.
Comment