Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg & vooraf betalen van bestelling : raar gevoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Foto Konijnenberg & vooraf betalen van bestelling : raar gevoel

    Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
    Heb gewoon via de site besteld en gewoon bij het afhalen betaald (niemand heeft achter een voorschot gevraagd)
    Was toch ook een tamelijk bedrag.
    Erik,

    niemand had me om een voorschot gevraagd, ik wou gewoon niet met zo'n hoeveelheid cash in m'n zak rondlopen

    Comment


    • #62
      Re: Foto Konijnenberg & vooraf betalen van bestelling : raar gevoel

      Oorspronkelijk geplaatst door dokus Bekijk bericht
      Erik,

      niemand had me om een voorschot gevraagd, ik wou gewoon niet met zo'n hoeveelheid cash in m'n zak rondlopen
      Ik heb niet alle berichten gelezen, maar een te grote hoeveelheid cash kan inderdaad een onveilig gevoel geven. Misschien kan je enkel de cash meenemen die hoger is dan de limietwaarde van je bankkaart? 't is maar een ideetje je, zodoende heb je toch al zeker 5000€ minder cach bij....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #63
        Re: Foto Konijnenberg & vooraf betalen van bestelling : raar gevoel

        Is het mogelijk om via e-mail een lens opzij te laten leggen bij Konijnenberg? Ik zou de canon 70-200 f2.8 IS bij hen willen kopen, maar kan ze pas volgende week woensdag gaan halen. Volgens de website is deze wel in voorraad maar om zeker te zijn dat ze op dat moment (ik vertrek 2 dagen later op skivakantie) ook nog beschikbaar is zou ik ze nu al opzij willen laten leggen. Weet iemand of dit mogelijk is?
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #64
          Re: Foto Konijnenberg & vooraf betalen van bestelling : raar gevoel

          Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
          Is het mogelijk om via e-mail een lens opzij te laten leggen bij Konijnenberg? Ik zou de canon 70-200 f2.8 IS bij hen willen kopen, maar kan ze pas volgende week woensdag gaan halen. Volgens de website is deze wel in voorraad maar om zeker te zijn dat ze op dat moment (ik vertrek 2 dagen later op skivakantie) ook nog beschikbaar is zou ik ze nu al opzij willen laten leggen. Weet iemand of dit mogelijk is?
          Ik heb dat altijd telefonisch gedaan, je naam opgeven en zeggen dat je koopt, dan leggen ze het gevraagde één week opzij. Dat is tot nu toe mijn ervaring.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X