Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bigma 50-500 Sigma voor iedereen aan 960,- euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

hoi,
    ik heb ooit eens een prijs gevraagd bij deze mensen, een bigma kostte hier 825€, mischien kan je hen even contacteren voor een samenaankoop.

mvg
    Koen

Comment

Re: Wat denken de DB'ers over een gezamelijke aankoop van een Bigma 50-500 Sigma

Dit is mijn kontaktpersoon.
      Blijkbaar heb jij het nog over de oude Bigma.
      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
      Konica Minolta Dimage A2
      Lumix FX-30

Comment

Heb er vandaag eentje voor iemand gaan halen bij otto (sdkaart)voor 948€ met drie jaar garantie en een inkomkaart voor fotokina die nog moet komen.Het betreft hier de GMBH versie

Comment

Hallo allemaal,

Ik vetrek morgen op verlof, dus zal ik topic moeilijk kunnen volgen.
          Kga wel proberen om met PDA en gsm online te komen, in het binnenland lukt het alleszins. Of het in Frankrijk zal lukken zal ik binnenkort wel weten

Als we moeten beslissen of we meedoen ja of nee, dan laat ik wel een berichtje na op het forum/PM (als ik online kan met PDA tenminste) zoniet koop ik later wel eentje op m'n eigen

C u later (hopelijk met goei foto's)

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-Ace
            Als we moeten beslissen of we meedoen ja of nee, dan laat ik wel een berichtje na op het forum/PM (als ik online kan met PDA tenminste) zoniet koop ik later wel eentje op m'n eigen
            Topicstarter heeft al ééntje besteld... dus,..; groepsaankoop..?
            -=- Light is the key...

Comment

Re: Bigma 50-500 Sigma voor iedereen aan 960,- euro

Deze meneer gaat ervan uit dat hij nog lenzen kan verkopen aan andere BD'ers daarom de prijs van 960 euro voor iedereen.
              Voor de andere lens heb ik ook een prijs gevraagd.
              Ik heb hem gevraagd om een prijslijst, maar dit is onmogelijk vanwege de dagelijkse prijsveranderingen.
              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monty
                http://shop.kapaza.be/digitaal/

Deze meneer gaat ervan uit dat hij nog lenzen kan verkopen aan andere BD'ers daarom de prijs van 960 euro voor iedereen.
                En bij http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm 948€ En direkt leverbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
                  En bij http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm 948€ En direkt leverbaar
                  Weeral op een verkeerd been gezet door de opzet van deze site!...

Voor een Bigma met Nikon vatting wordt NIET €948 maar wél €1099 gevraagd!...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
                    Weeral op een verkeerd been gezet door de opzet van deze site!...

Voor een Bigma met Nikon vatting wordt NIET €948 maar wél €1099 gevraagd!...
                    voor zover ik weet wast een tijdelijke actie
                    foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                      voor zover ik weet wast een tijdelijke actie
                      Maar nee, in deze "winkel" is er vaak een verschil per vatting.

De Bigma met Sigma-vatting staat €849 voor de non-DG versie en €948 voor de DG versie!...

De Nikon-vatting (ingang via "Nikon" - "Sigma lenzen voor Nikon", niet rechtstreeks via "Sigma" op de site !!!) staat wel degelijk €1099 voor de DG versie, zoals ik hoger reeds meldde.

Je moet idd. goed opletten hoe je die info interpreteert. Er zijn er al velen ingetuind!...

Comment

Kijk naar de titel aub.
                        Via mijn kontakt krijg je 960 euro voor Nikon vatting.
                        Ik heb er reeds één in bestelling. De leverancier was zo goed niet te wachten op een groepsaankoop. Daarom de titel.
                        Hij verwacht automatisch meer verkoop.
                        Konica Minolta Dimage A2
                        Lumix FX-30

Comment

en wat doet die DG hem juist?
                          Ken's Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Broeckie
                            en wat doet die DG hem juist?
                            Laten we nu eens over die DG zwijgen... Die DG zou een beter coating moeten hebben op de lens... Maar niemand heeft daar effectief testen/bewijzen van.

Voor de rest is er NIKS anders aan de lens tov een niet-DG.

Het is allemaal commercieel gezien...

(ik ga voor dit een scriptje maken want... deze vraag word wel 5x per week gesteld...)
                            -=- Light is the key...

Comment

Is de groepsbestelling alleen voor Canon of Nikon lenzen of kan er ook een KM mount voorzien worden
                              Groetjes Goofy
                              Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Idem interesse in bigma met canon-vatting, mits interessante prijs....

Comment

Working...
                                X