Re: Bubbels...
Iedereen bedankt voor de deugddoende reacties
Heu, moeilijke vraag... 't komt uit de buik, 'k was absoluut niet tevreden met een horizontale cadrage. Veel te weinig spanning !!! Onderkant van glas (boeiend lichtspel !) en rand van water liepen veel te veel gelijk met de kader boven en onder. Vond het beeld redelijk saai zo... Misschien dat een vierkante cadrage iets meer mogelijkheden biedt ???
In elk geval, zoveel mogelijk zacht licht dat van zoveel mogelijk kanten komt. Een kartonnen doos met wit papier beplakt of een lichttent bieden hier uitkomst. En voor de rest, experimenteren, schuiven met lampen en witte kaartjes, enz...
Omdat ik nogal vragen kreeg over die belichting ga ik vanavond nog een topic starten met een voorbeeld van mijn opstelling in Tips en Trucs. Geef me wel nog wat tijd...
Inderdaad - in de fotoschool. Omdat ik nogal vragen kreeg over die belichting ga ik vanavond nog een topic starten met een voorbeeld van mijn opstelling in Tips en Trucs. Geef me wel nog wat tijd...
Greetz, Kariboe
Iedereen bedankt voor de deugddoende reacties
Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
Oorspronkelijk geplaatst door filipo
Omdat ik nogal vragen kreeg over die belichting ga ik vanavond nog een topic starten met een voorbeeld van mijn opstelling in Tips en Trucs. Geef me wel nog wat tijd...
Knappe plaat, en ook nog eens de uitleg hoe je te werk bent gegaan. Dacht dat ik ergens een afbeelding van die box gezien heb, ook van jou ? Groeten, Jan.
Greetz, Kariboe
Comment