Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Weer heel origineel uitgewerkt en vooral de belichting vind ik prachtig, ook heel mooi met de weerkaatsing
Als ik even mag muggenziften De weerkaatsing zit onderaan wel dicht tegen het kader in vergelijking met bovenaan
Wauw. Nooit gedacht dat ik dit lelijke woord ooit zou moeten gebruiken. Wauw. Het lijkt
wel iets van een hond. Maar woorden hebben een eigen leven, en soms komen ze zo maar
in je op en laten zich niet inslikken. Wauw!
Hele mooie foto, compo, kleur, licht.
Maar niet handig om mee te eten!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Knap! Visueel aantrekkelijk.
Als ik mag miereneuken.... had de achtergrond liever egaal gehad, dus zonder die extra langgerekte lichtvlek linksboven.
Mooi werk!
Comment